volgens mij zo min mogelijkquote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
Jeff wil de prijzenpot dus ook niet aanbreken
Dat heb ik ook gemist
er is een andere streamquote:Op maandag 12 december 2022 22:18 schreef mootie het volgende:
Hij moet exht ophouden met dat zielige ‘voor de oude mensen zorgen’. Ik geef echt een beetje over in mijn mond.
Lastige alleen is dat dat niet aankomt bij iemand als Jeffquote:Op maandag 12 december 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Oei Eunice durft het aan om kritiek te geven.
Alle meningen daarover zullen wel wat veranderen nu ze weer geld hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zo min mogelijk
niet onbeperkt shoppen
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...quote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging niet over worstelen, hij kwam achter haar staan vertelde ze.
wie wanneer dienst heeftquote:Op maandag 12 december 2022 22:26 schreef Hoempah het volgende:
Het is mij even ontgaan wat er nu voor lijst hangt onder die camera in het midden?
Nee , zij had het over iets wat Berend bij haar deed in de keuken. Worstelen was de week ervoor , dit gebeurde een paar dagen geleden, (sorry ben zelf met de dagen in de warquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...
Nope.quote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van die brengen ze op TV vooral Wanda met haar twijfels en gevoelens.quote:Op maandag 12 december 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda zitten samen in de schommelstoel
maar wie moeten kijken naar een wandelende isaak
Schat ze stond af te wassen, berend kwam van achter en greep haar bij dr kruis. Is eunice haar versie althans. Ik heb het verslag van eunice en mirthe aan isaac live gezien die avondquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |