Ja helemaal uitgeput van het paalhangen natuurlijkquote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal uitgeput van het paalhangen natuurlijk
Zo esther met janet en om 4u martin en marciano (zei esther maar weet niet of dat klopt) oh en bern en sas ook nog met esther en janetquote:Op maandag 12 december 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
Al bekend wie er de nachtdienst draait?
Net als Maddy, proberen haar weer te betrappen op eten stelen..hebben we hier ook weer een nieuw gesprekstof..quote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe wordt lang gevolgd. Zal die zo moeten zingen?
Ik hoorde zojuist Jeffrey zeggen dat hij om 4 uur moest (met KimD)quote:Op maandag 12 december 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
Al bekend wie er de nachtdienst draait?
Ze vreet net n aardappel uit n wasmand, mirthe regelt zelf wel gespreksstof voor onsquote:Op maandag 12 december 2022 22:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Net als Maddy, proberen haar weer te betrappen op eten stelen..hebben we hier ook weer een nieuw gesprekstof..
quote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef spapaars het volgende:
Mirthe kan zichzelf wel bezighouden.
Ah d8 al dat esther t niet zeker wist, vandaar mn disclaimer voor de 4u ploegquote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist Jeffrey zeggen dat hij om 4 uur moest (met KimD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
30 seconds zonder 30 seconds?quote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Hoe heet dat spel wat Erik en JW spelen?
Ik vergeet dat altijd
Memoryquote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Hoe heet dat spel wat Erik en JW spelen?
Ik vergeet dat altijd
Ja net als een speurhondquote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef spapaars het volgende:
Mirthe kan zichzelf wel bezighouden.
Deze moest ik inkoppen maar als je wil dan ga ik wel in de hoek staanquote:
Van al die figuren daar kun je zo een strip tekenen dus in die zin uitstekend gecastquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar lijkt het snel op als je best veel in je eentje bezig bent.
Of als je een neusje hebt voor verstopt voerquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar lijkt het snel op als je best veel in je eentje bezig bent.
Ook één ding, ze hebben allemaal niks, maar zie ze allemaal in bed liggen waar ze aan het snacken zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 22:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of als je een neusje hebt voor verstopt voer
Met of zonder petsquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deze moest ik inkoppen maar als je wil dan ga ik wel in de hoek staan
Ik denk dat dit gaat over het modder worstelen. Berend gleed met zijn arm tussen de benen van Eunice om haar achterover in de modder te gooien.quote:Op maandag 12 december 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar klopt volgens mij niets van.
Ook door eunice opgezet om Berend zwart te maken.
Lijkt de cos wel soms jaquote:Op maandag 12 december 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Nooit een discussie aangaan met Rupi want ook al heb je gelijk jij bent de spreekwoordelijke sigaar
Weet jij veelquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef Poesjuh het volgende:
Rupp hangt op t aanrecht in zn badjas alsof hij n after sex kopje koffie drinkt...
Walgelijk hoe hij tegen Janet praatquote:Op maandag 12 december 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Nooit een discussie aangaan met Rupi want ook al heb je gelijk jij bent de spreekwoordelijke sigaar
KimD draagt ze zelfs al als bikiniquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Even een nieuwtje. De slakroppen gaan hartstikke goed in de kas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |