Ook een top ideequote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen toch ook een winterbbq doen met Kerst? ze hebben een prachtige bbq buiten staan, lekker vlees erbij, gluhwein voor de liefhebbers, een houtvuurtje enz.
Dat was Bab haar idee ook..quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen toch ook een winterbbq doen met Kerst? ze hebben een prachtige bbq buiten staan, lekker vlees erbij, gluhwein voor de liefhebbers, een houtvuurtje enz.
Hadden ze het idd overquote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
Dat zei Wendy ook al het geld van de gourmetstellen gebruiken voor het kopen van vleesquote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
Maar je vergeet erbij te melden dat ze ook nog moeten uitbouwen.quote:
Buffer bouwenquote:Op maandag 12 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je vergeet erbij te melden dat ze ook nog moeten uitbouwen.
quote:Op maandag 12 december 2022 19:42 schreef Loveable het volgende:
Denk dat Isaac beter bouwvakker had kunnen worden
Verplaatst naar morgen geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is de Potroof discussie gebleven?
Sowieso wel belangrijk idd..quote:Op maandag 12 december 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik het wel goed dat er weer een beetje overleg gepleegd wordt.
Nopequote:Op maandag 12 december 2022 19:47 schreef Silves het volgende:
Zie het zakgeld ook deze keer niet terug komen..
Ook al weer een belofte die niet doorgaat..quote:Op maandag 12 december 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Na 2 dagen riep hij dat al
Ze zeggen ook dat te duur is 4 euro voor 1 persoon..en de worsten voor allemaal 8 euro...terecht? tja ze krijgt van ruppie altijd groenten en geen nepvlees...je bent eenmaal vega.quote:Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef Loveable het volgende:
Maar vega zitten vaak twee in zo'n verpakking kan ze toch twee keer van eten
Benieuwd hoe Djedi er op gaat reageren, als hoort/ziet dat ze geen vega meer krijgtquote:Op maandag 12 december 2022 19:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat te duur is 4 euro voor 1 persoon..en de worsten voor allemaal 8 euro...terecht? tja ze krijgt van ruppie altijd groenten en geen nepvlees...je bent eenmaal vega.
Ze gaat toch weg..dan gaat ze maar eerder weg deze maand.quote:Op maandag 12 december 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Djedi er op gaat reageren, als hoort/ziet dat ze geen vega meer krijgt
Wie weet doet ze dat dan welquote:Op maandag 12 december 2022 19:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze gaat toch weg..dan gaat ze maar eerder weg deze maand.
Kreeg ze altijd nepvlees danquote:Op maandag 12 december 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Djedi er op gaat reageren, als hoort/ziet dat ze geen vega meer krijgt
Sneer naar Wanda/Kenzy die erbij zaten en weer eens niet reageerden en daarna op kantoor Isaac en Rupi hem uitlachenquote:Op maandag 12 december 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Opa Jeff vertelt: "ik heb daar toen ook een keer moeten zitten met 100 euro en nu is het 80 euro."
Blijkbaar welquote:Op maandag 12 december 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kreeg ze altijd nepvlees dan![]()
Isaac zei vanmiddag wel dat dat vega gedoe duur is
Want dat is lekker volwassenquote:Op maandag 12 december 2022 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sneer naar Wanda/Kenzy die erbij zaten en weer eens niet reageerden en daarna op kantoor Isaac en Rupi hem uitlachen
Ze eet in ieder geval wel garnalenquote:Op maandag 12 december 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar weet het niet 100% zeker.. misschien dat iemand anders het wel weet..quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze eet in ieder geval wel garnalen
Djedi is geen echte vegaquote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou Isaac zei daar vanmiddag wel wat over , vast deels als grap ,maar ze heeft de groep al genoeg gekostquote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar weet het niet 100% zeker.. misschien dat iemand anders het wel weet..
Een nep vegetariër, dat verklaart waarom ze wel tegen de structuur van garnalen kanquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi is geen echte vega
Ze lust vlees niet
Kan niet tegen de structuur van vlees
Helemaal met die gele kaart jaquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou Isaac zei daar vanmiddag wel wat over , vast deels als grap ,maar ze heeft de groep al genoeg gekost
Heeft Wanda hier niet op gereageerd dan?quote:Op maandag 12 december 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde idd iets over dat ze met zijn 6en de brunch moesten regelen. Of het was Kenzi, maar er volgde al snel een streamwissel. Ze worden qua klaagclub behoorlijk uit de wind gehouden de laatste dagenquote:Op maandag 12 december 2022 20:02 schreef mangalie het volgende:
Zeikwijf Wanda nu alweer pissig over de kookclub...
Wat een onzin om geen rekening te houden met een vegetariër. Je kan ook burgers maken van kikkererwten of andere bonen/groente en die invriezen . Of iets van tofu maken en invriezen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
En ineens is Vega weer op tafel ,, weken niets over gehoord
Dat zal vast met een reden zijn..quote:Op maandag 12 december 2022 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde idd iets over dat ze met zijn 6en de brunch moesten regelen. Of het was Kenzi, maar er volgde al snel een streamwissel. Ze worden qua klaagclub behoorlijk uit de wind gehouden de laatste dagen
WTF?quote:Op maandag 12 december 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Wanda hier niet op gereageerd dan?
Die was laatst nogal verbolgen dat djedi komkommer kreeg Ipv vega meuk
Djedi is geen vegetariërquote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin om geen rekening te houden met een vegetariër. Je kan ook burgers maken van kikkererwten of andere bonen/groente en die invriezen . Of iets van tofu maken en invriezen.
Djedi is niet vegaquote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin om geen rekening te houden met een vegetariër. Je kan ook burgers maken van kikkererwten of andere bonen/groente en die invriezen . Of iets van tofu maken en invriezen.
Klopt en over het budget was minder dan Kenzy had verwacht...quote:Op maandag 12 december 2022 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde idd iets over dat ze met zijn 6en de brunch moesten regelen. Of het was Kenzi, maar er volgde al snel een streamwissel. Ze worden qua klaagclub behoorlijk uit de wind gehouden de laatste dagen
Net als op de basisschoolquote:Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef Loveable het volgende:
Ik zie een brandblusser in de slaapkamer staan, nu vroeg ik mij af.. is misschien niet een keer slim/verstandig om een brandoefening te doen?
Zeker houden ze rekening, ze krijgt bonen, linzen en meer groente..alleen niet een burger kant en klaar voor 4 euro, daar was het iedereen het mee eens..quote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na de start nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaanquote:Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef Loveable het volgende:
Ik zie een brandblusser in de slaapkamer staan, nu vroeg ik mij af.. is misschien niet een keer slim/verstandig om een brandoefening te doen?
Na 1 januariquote:Op maandag 12 december 2022 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na 1 januari nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaan
Oh heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op maandag 12 december 2022 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na de start nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaan
Die lust de structuur van vlees nietquote:
Dat is 'normaal' bij RLS. doen ze niet on stream iig. Dat soort dingen krijgen ze juist de eerste dagen uitgelegd als ze nog niet 'online' zijn.quote:
Ah okquote:Op maandag 12 december 2022 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' bij RLS. doen ze niet on stream iig. Dat soort dingen krijgen ze juist de eerste dagen uitgelegd als ze nog niet 'online' zijn.
Ja dat kan geen vlees wel vis. Net als Zoë wel vlees geen vis.quote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar een echte vegetariër eet helemaal geen dode dieren.quote:Op maandag 12 december 2022 20:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat kan geen vlees wel vis. Net als Zoë wel vlees geen vis.
Baalt dat hij niet langer dan een minuut aan de paal kon hangen. En Wendy bijv. Welquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef ledn81 het volgende:
Erik piekert over ballen en wereld records![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2022 20:14 schreef Sestra666 het volgende:
Heb alles terug gelezen, even een shout out naar o.a @:puzziepie en @:spapaars voor de gifjes![]()
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele visquote:Op maandag 12 december 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar een echte vegetariër eet helemaal geen dode dieren.
Maar bij Djedi heeft het alles met de structuur van vlees te maken.
Beter investeren in een cementmolen..quote:Op maandag 12 december 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Als er een euro uit de pot ging, iedere keer als Isaac bouwen zei... was 'ie nu leeg
Nog nooit iemand horen zeggen ik ben voor onrecht.quote:Op maandag 12 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
We hebben er weer eentje....hij kan niet tegen onrecht
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2022 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen zeggen ik ben voor onrecht.
gewoon eten wat de pot schaft!! lust je het niet, hopen voor je dat je de volgende dag het wel lust.quote:Op maandag 12 december 2022 20:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele vis
Je meeeeeent het?quote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi is geen echte vega
Ze lust vlees niet
Kan niet tegen de structuur van vlees
Stel dat er een echte vegetariër bij zat.. dan zou het mooi zijn als diegene zélf zou aanbieden een hoop burgers van kikkererwten o.i.d. te maken en die in te vriezen. Hoeft de kookclub niet steeds extra werk te hebben voor jou.quote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of harsquote:Op maandag 12 december 2022 20:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
smeer even wat azijn op, is ie wat stroever
nu nu?quote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Hoempah het volgende:
Kom niet aan Jan Willem's toilet papier! Hij gaat het nu in de groep gooien. Genoeg is genoeg. De grens is bereikt!
Hoera!!quote:Op maandag 12 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
We hebben er weer eentje....hij kan niet tegen onrecht
Varkenshaas? Ik dacht dat het allemaal wat goedkoper moestquote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Halve varkenshaas voor iedereen !!! Behalve voor de vegetarier en de niet-varken eter.
Wendy dus beter dat ie haar niet noemt want dat voegt bovendien ook niks toe en gaat K3 daarna weer samenzwerenquote:Op maandag 12 december 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Leila steelt , Morgen gaat JW het en public openbaren
Iemand heeft het gezien (vast Estherdus het is 100% waar
maar wanneeeeeeer gaat ie dat doen?quote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Hoempah het volgende:
Kom niet aan Jan Willem's toilet papier! Hij gaat het nu in de groep gooien. Genoeg is genoeg. De grens is bereikt!
Waarom niet even meteen bespreken? Dramaqueen die JWquote:Op maandag 12 december 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Leila steelt , Morgen gaat JW het en public openbaren
Iemand heeft het gezien (vast Estherdus het is 100% waar
Niet te volgen he..quote:Op maandag 12 december 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Varkenshaas? Ik dacht dat het allemaal wat goedkoper moest
Hij heeft het gisteren al besproken met Isaacquote:Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet even meteen bespreken? Dramaqueen die JW
quote:Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy dus beter dat ie haar niet noemt want dat voegt bovendien ook niks toe en gaat K3 daarna weer samenzweren
Daar draait het allemaal om. Met minimaal budget maximaal op te kunnen bouwenquote:
Dat ja . Maar JW moet nu als een ' echte man' ff laten zien dat je niet met hem moet sollenquote:Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tactisch in de groep gooien en kijken of ze reageert zo niet dan heb je haar schaakmat terwijl je ieders aandacht hebtquote:Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW die een tijd geleden zijn hele kast vol wc papier had..allemaal :"rondzwervende rollen" die hij in de loods had gevonden...quote:Op maandag 12 december 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Eerder ook al een frikandel van JW gejat.
En hij zegt net tegen Jappie dat hij het stil moet houden, wat een gedoe.quote:Op maandag 12 december 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tactisch in de groep gooien en kijken of ze reageert zo niet dan heb je haar schaakmat terwijl je ieders aandacht hebt
Ochja klopt ookquote:Op maandag 12 december 2022 20:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
JW die een tijd geleden zijn hele kast vol wc papier had..allemaal :"rondzwervende rollen" die hij in de loods had gevonden...
ze blijven maar bijzondere keuzes maken...quote:Op maandag 12 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Afbakbroodjes voor de lunch .. koop gewoon 4 broden.
Dat ze die wijsneus niet in het clubje nodig hebben. Het snack bakken laat hij Kim doen en verder gaat ie zich alleen maar overal tegenaan bemoeien. Daar kwam het op neer.quote:Op maandag 12 december 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
We mochten even horen hoe K3 over Jeff aan het roddelen was.
Zijn grens was bereikt toch?quote:Op maandag 12 december 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja . Maar JW moet nu als een ' echte man' ff laten zien dat je niet met hem moet sollen
Wc papier
Mooi tochquote:Op maandag 12 december 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze die wijsneus niet in het clubje nodig hebben. Het snack bakken laat hij Kim doen en verder gaat ie zich alleen maar overal tegenaan bemoeien. Daar kwam het op neer.
Klopt. Ik denk dat JW ook niet tegen onrecht kan.quote:
Wacht maar zometeen, mogen amper iets bestellen...de manager heeft de prijzen ondekt..en genoeg geld op de rekening..quote:Op maandag 12 december 2022 20:38 schreef engine het volgende:
Er is kritiek op het jongste lid van de kookclub. King snack.
wat bedoel je?quote:Op maandag 12 december 2022 20:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Wacht maar zometeen, mogen amper iets bestellen...de manager heeft de prijzen ondekt..en genoeg geld op de rekening..
Het budget voor avondeten gaat van 100 naar 80 euro volgens mij.quote:
K3 is boos op jef..ivm met geen budget toen..nu moeten ze voor 80 euro bestellen..dus een klein budget...de manager vind alles te luxe..hahahahaquote:
hou op met mequote:Op maandag 12 december 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind 'm ook geen leuke vent, maar Jeff heeft echt zo'n hekel aan mij. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
precies, wil nu ook weten hoeveel zij gaan uitgevenquote:Op maandag 12 december 2022 20:46 schreef Silves het volgende:
Neeee niet wegdraaien..wacht net op de bestelling van de bitches.
2 dagen..quote:Op maandag 12 december 2022 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
geloof dat wendy toen ze wegliep een bedrag rond de 100 euro noemde toch?
Onder de 100 voor 2 avondenquote:Op maandag 12 december 2022 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Onder de 100 euro voor 2 dagen iddquote:Op maandag 12 december 2022 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
eind 50 ofzo?quote:Op maandag 12 december 2022 20:49 schreef engine het volgende:
Hoe oud is Esther wel niet?! Ze klinkt ineens als 85.
Artrose en reuma geloof ik....dat oude vrouwtje.quote:Op maandag 12 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
eind 50 ofzo?
Hoorde ik nu weer iets van reuma ofzo?
dat vindt hijquote:Op maandag 12 december 2022 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is wel een beetje een blok aan het been van Jeff....
Hij heeft heel veel geduld, en dat vind ik knap. Ze denkt minder strategisch ... alleen korte termijn. Dat is voor het spel niet handig.quote:Op maandag 12 december 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Jeff wordt al weer helemaal simpel van haar.
ja heel erg, ze zijn beide niet leuker erop geworden..quote:Op maandag 12 december 2022 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
ohja heel naar..quote:Op maandag 12 december 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Artrose en reuma geloof ik....dat oude vrouwtje.
Hij kan haar ook gewoon als vriendin benaderenquote:Op maandag 12 december 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel geduld, en dat vind ik knap. Ze denkt minder strategisch ... alleen korte termijn. Dat is voor het spel niet handig.
Ja dat scheelt wel heel veelquote:Op maandag 12 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja heel naar..
wat een geluk dat ze er soms geen last van heeft en dan radslagen kan doen en 10 minuten in een paal kan hangen
wat een mazzel voor haarquote:Op maandag 12 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel heel veelheeft ze echt geluk mee inderdaad.
Het is censuur.quote:Op maandag 12 december 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
waarom mogen wij het kantooroverleg niet zien?
Hoe is dit manipuleren?quote:Op maandag 12 december 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit weer lekker te manipuleren
het is wijnen,wijnen,wijnen,wijnen, tijd, soort van afkick agressiequote:Op maandag 12 december 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit weer lekker te manipuleren
Dat ze dit allemaal pikt, onbegrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2022 20:57 schreef engine het volgende:
Was weer gezelligKim loopt geïrriteerd weg.
KimD is met haar binnensmondse gebrabbel nog slechter te verstaan dan Ima en dan moet je het toch wel erg bont makenquote:Op maandag 12 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
Het is dat ze alles toch wel 10x herhalen maar die twee hebben ook wel een spraakgebrek. Volume max open en kan er nog net iets van maken.
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.quote:Op maandag 12 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is met haar binnensmondse gebrabbel nog slechter te verstaan dan Ima en dan moet je het toch wel erg bont maken
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'quote:Op maandag 12 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.
Dat snap ik ergens ook nog wel , hoe treurig dat ook is , Jeff zit haar continu te kleinerenquote:Op maandag 12 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja samen met Jeff is ze vaak compleet onverstaanbaar.
Ze zit wel steeds erbij over de tactiek, ook bij jappie vroeger dan..maar zit steeds dwars..ze wil leuk gevonden worden is vaak para wat andere denken over haar..geen match die 2...maar ze valt op bad guys..quote:Op maandag 12 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ze dit allemaal pikt, onbegrijpelijk
Gehebbenquote:Op maandag 12 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'
Niet helemaal eens, hij zit te manipuleren en te kleineren , niet gek als je dan je gaat hakkelen . Hij pakt haar op alles wat ze op die momenten zegt en gebruikt het tegen haarquote:Op maandag 12 december 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat daarin ook niet helpt is dat ze halve woorden en zinnen formuleert of eigen werkwoorden vervoegt zoals 'gehebben'
Nou nou prima te verstaanquote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD zijn prima verstaanbaar trouwens, gewoon een beetje je best doen. En dan hoor je ook dat het heel anders zit dan hier soms wordt voorgedaan. KimD wordt niet gemanipuleerd. Ik denk niet dat ze anders gaat reageren als er weer zo'n situatie is. Jeff heeft heel goed proberen uit te leggen dat er een strategisch plan is, maar KimD heeft moeite om dat te zien. Ik denk niet dat ze daar veel aan kan doen, ze is gewoon minder strategisch.
Ik versta Kim echt niet, dat binnenmonds afschuwlijk, ook ruppie en Moira..jammer hoor.quote:Op maandag 12 december 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nou prima te verstaanzoals ik zeg staat het volume van de tv op max en doe ik m'n best. Ook dan versta ik Kim vaak maar half.
En ook dat manipuleren zie ik anders. Ze moet maar hetzelfde denken als Jeff en doet ze dat niet dan maakt hij haar aan alle kanten duidelijk dat dat dom is.
Uiteraard zeggen wij het allemaal helemaal verkeerd . Hoe vaak spoel jij alles terug om mensen continu de les te lezen om je punt maar te maken?quote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD zijn prima verstaanbaar trouwens, gewoon een beetje je best doen. En dan hoor je ook dat het heel anders zit dan hier soms wordt voorgedaan. KimD wordt niet gemanipuleerd. Ik denk niet dat ze anders gaat reageren als er weer zo'n situatie is. Jeff heeft heel goed proberen uit te leggen dat er een strategisch plan is, maar KimD heeft moeite om dat te zien. Ik denk niet dat ze daar veel aan kan doen, ze is gewoon minder strategisch.
ze hebben al teveel beeldmateriaalquote:Op maandag 12 december 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft een mail van de febo gehad of de stemming naar morgen verschoven kon worden rond ..[SW]
Je spreekt jezelf tegen met 'prima verstaanbaar' en 'gewoon een beetje je best doen' en dan was dit nog een simpel gesprekquote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
ze kunnen de boel wel opdoeken zoquote:Op maandag 12 december 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Na de SW is het trouwens ook onverstaanbaar.. ook geen microfoons om.
Nou dat kan ja, hebben ze nog nooit voorgesteld aan haar maar buiten dat ik heb haar nog nooit horen klagen over haar eten.ze maken ook aparte dingen voor Eunice ( lactose).quote:Op maandag 12 december 2022 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stel dat er een echte vegetariër bij zat.. dan zou het mooi zijn als diegene zélf zou aanbieden een hoop burgers van kikkererwten o.i.d. te maken en die in te vriezen. Hoeft de kookclub niet steeds extra werk te hebben voor jou.
eh jaquote:Op maandag 12 december 2022 21:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat kan ja, hebben ze nog nooit voorgesteld aan haar maar buiten dat ik heb haar nog nooit horen klagen over haar eten.ze maken ook aparte dingen voor Eunice ( lactose).
Oprechte liefde dus die Jeff is overkomen met KimD want normaliter zou ie wegrennen en van een afstandje diegene afzeikenquote:Op maandag 12 december 2022 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Oprechte liefde is dit sowieso nietquote:Op maandag 12 december 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oprechte liefde dus die Jeff is overkomen met KimD want normaliter zou ie wegrennen en van een afstandje diegene afzeiken
Lastig te zeggen, ze zijn weinig in beeld inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zijn Jasper en Wanda niet meer zoveel samen of komt dat doordat ze veel uit beeld word gehouden? Heel raar
je zou bijna denken dat wanda bericht heeft gehad van thuisquote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zijn Jasper en Wanda niet meer zoveel samen of komt dat doordat ze veel uit beeld word gehouden? Heel raar
Jasper ook minder of valt dat mee? Kk vind het maar apartquote:Op maandag 12 december 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, ze zijn weinig in beeld inderdaad.
Gisteren hebben ze nog een hele tijd samen kerstmarkt georganiseerd. Vandaag zijn ze inderdaad weinig samen gezien geweest maar het was ook een drukke dag.quote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als je ziet hoe ze naar elkaar kijken dan kom je uit op een andere conclusie maar ik begrijp waar je op doelt hoorquote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oprechte liefde is dit sowieso niet
Het is wel heel raar allemaal ze draaien ook steeds wegquote:Op maandag 12 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat wanda bericht heeft gehad van thuis
-knip-quote:Op maandag 12 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze nog een hele tijd samen kerstmarkt georganiseerd. Vandaag zijn ze inderdaad weinig samen gezien geweest maar het was ook een drukke dag.
Sinds Wanda haar uitspraak weinig in beeld geweest dus vroeg me dat afquote:Op maandag 12 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze nog een hele tijd samen kerstmarkt georganiseerd. Vandaag zijn ze inderdaad weinig samen gezien geweest maar het was ook een drukke dag.
quote:Op maandag 12 december 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dreigementen van die Ivor aan het adres van de Febo denk ik.
Welke uitspraak?quote:Op maandag 12 december 2022 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sinds Wanda haar uitspraak weinig in beeld geweest dus vroeg me dat af
Er zijn geen andere uitspraken die erop duiden dat ze elkaar mijden. Waarschijnlijk gewoon toevallig even wat minder in beeld.quote:Op maandag 12 december 2022 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sinds Wanda haar uitspraak weinig in beeld geweest dus vroeg me dat af
Dat denk ik ook. Is jasper daardoor ook minder in beeld? Denk wel met een reden door de febo ( wanda en dreigementen)quote:Op maandag 12 december 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn geen andere uitspraken die erop duiden dat ze elkaar mijden. Waarschijnlijk gewoon toevallig even wat minder in beeld.
Nee dit niet oprechte liefde ,maar willen bezitten . Je ergens aan vast willen klampen. Tot ze uit de loods zijn en dan ga je zien wat een ellende die twee samen zijn .Oprechte liefde is iets totaal anders . Ik vermoed dat ze allebei geen idee hebben wat dat isquote:Op maandag 12 december 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze naar elkaar kijken dan kom je uit op een andere conclusie maar ik begrijp waar je op doelt hoor
Geen idee. Vandaag is een groot gedeelte van de dag die opdracht in beeld geweest dus ze hadden al genoeg te doen.quote:Op maandag 12 december 2022 21:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Is jasper daardoor ook minder in beeld? Denk wel met een reden door de febo ( wanda en dreigementen)
quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef pingu66 het volgende:
Isaac laat Jeff de bestellingen weer doen waarschijnlijk om hem rustig te houden anders loopt ie zo weer te flippen door de loods.
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele visquote:Op maandag 12 december 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan, maar een echte vegetariër eet helemaal geen dode dieren.
Maar bij Djedi heeft het alles met de structuur van vlees te maken.
Waarom kopen ze geen houdbare (lactose) vrije melk. Kan je in kantoor bewaren. En smaakt als gewone melk in tegenstelling tot soja melkquote:
Jup daar is hij net ook nog even voor op kantoor geweest.quote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog wat tandpasta voor Marciano waarschijnlijk, verslindt het.
Nadir was een soort van moslimquote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja dat kan toch Nadir at ook geen varkens vlees en daarom namen ze rundergehakt wat veel duurder is. En Zoë lust geen enkele vis
[..]
Waarom kopen ze geen houdbare (lactose) vrije melk. Kan je in kantoor bewaren. En smaakt als gewone melk in tegenstelling tot soja melk
volgens mij is Jappie er allergies voorquote:Op maandag 12 december 2022 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadir was een soort van moslim
Jappie kan niet tegen vis of lust het niet. En dan heb je nog wat mensen zoals Zoe die geen vis lust
Er zijn er meer die bepaalde dingen niet lusten of moeten , maar dan met groentes
Dat was het jaquote:Op maandag 12 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Jappie er allergies voor
is ook een dag ziek geweest door visbouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |