Djedi is geen vegetariërquote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin om geen rekening te houden met een vegetariër. Je kan ook burgers maken van kikkererwten of andere bonen/groente en die invriezen . Of iets van tofu maken en invriezen.
Djedi is niet vegaquote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin om geen rekening te houden met een vegetariër. Je kan ook burgers maken van kikkererwten of andere bonen/groente en die invriezen . Of iets van tofu maken en invriezen.
Klopt en over het budget was minder dan Kenzy had verwacht...quote:Op maandag 12 december 2022 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde idd iets over dat ze met zijn 6en de brunch moesten regelen. Of het was Kenzi, maar er volgde al snel een streamwissel. Ze worden qua klaagclub behoorlijk uit de wind gehouden de laatste dagen
Net als op de basisschoolquote:Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef Loveable het volgende:
Ik zie een brandblusser in de slaapkamer staan, nu vroeg ik mij af.. is misschien niet een keer slim/verstandig om een brandoefening te doen?
Zeker houden ze rekening, ze krijgt bonen, linzen en meer groente..alleen niet een burger kant en klaar voor 4 euro, daar was het iedereen het mee eens..quote:Op maandag 12 december 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na de start nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaanquote:Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef Loveable het volgende:
Ik zie een brandblusser in de slaapkamer staan, nu vroeg ik mij af.. is misschien niet een keer slim/verstandig om een brandoefening te doen?
Na 1 januariquote:Op maandag 12 december 2022 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na 1 januari nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaan
Oh heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op maandag 12 december 2022 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat hebben ze sowieso een keer gedaan in de dagen na de start nog voordat de streams 'open' gaan. Doen ze bij BB ook altijd nog voordat de streams open gaan
Die lust de structuur van vlees nietquote:
Dat is 'normaal' bij RLS. doen ze niet on stream iig. Dat soort dingen krijgen ze juist de eerste dagen uitgelegd als ze nog niet 'online' zijn.quote:
Ah okquote:Op maandag 12 december 2022 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' bij RLS. doen ze niet on stream iig. Dat soort dingen krijgen ze juist de eerste dagen uitgelegd als ze nog niet 'online' zijn.
Ja dat kan geen vlees wel vis. Net als Zoë wel vlees geen vis.quote:Op maandag 12 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze eet in ieder geval wel garnalen
Alles kan, maar een echte vegetariër eet helemaal geen dode dieren.quote:Op maandag 12 december 2022 20:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat kan geen vlees wel vis. Net als Zoë wel vlees geen vis.
Baalt dat hij niet langer dan een minuut aan de paal kon hangen. En Wendy bijv. Welquote:Op maandag 12 december 2022 20:01 schreef ledn81 het volgende:
Erik piekert over ballen en wereld records![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |