Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houdenquote:Op maandag 12 december 2022 23:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt wel
Moeiteloos vrees ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
Zou ze dit nu nog 8 maanden volhouden? Zitten en kijken?
[ afbeelding ]
Juffrouw Janniequote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.quote:Op maandag 12 december 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houden
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.quote:
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het alquote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.
Het niveau daaltquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het al
Naar JWquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.
"Wat heb jij het afgelopen jaar gedaan?"
"Ik heb in een loods gezeten en gekeken naar...ja wat eigenlijk".
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.quote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.
Isaac gaat slapen morgen geen boksen (febo opdracht). Morgen stemming en jw tegen leila toilet papier gate las ik hier??
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offfquote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef Kakadylo het volgende:
Van de huidige deelnemers heb ik het allermeeste te doen met Erik als die er straks uitgestuurd zal worden
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.quote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daarquote:Op maandag 12 december 2022 23:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offf
Ik moet morgen werken maar haal t wel in die gates tomorrowquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.
11 uur stand by.
Ik geloof dat ook echt. Woont ook maar alleen en at slecht. Kind in de snoepwinkel nu met ook nog eens kans op n miljoenquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daar
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen zequote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft er iemand cap van wanda en jasper in de hangstoel?
Jaaaa die krijgt meteen n bmi berekeningserrorquote:Op maandag 12 december 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Erik zegt weer te zijn afgevallen en bij hem weegt zoiets dan meteen mee bij zo'n opdracht
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.quote:Op maandag 12 december 2022 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen ze
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.
Denk dat het daaraan ligt maar of dit iets gaat helpenquote:Op maandag 12 december 2022 23:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |