En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??quote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef juul. het volgende:
Van de cruesli hebben Rupie, Ima en Leila gisterenavond gesnoept
quote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??
Sorry ben nog onder de indruk van al die soppende sex geluiden die imdai en ruppert elke avond maken in de volle kamer.....quote:
Walgelijk hoe hij tegen iedereen praat. Maar jaaa ruppert is gecast als kok is hem vooraf gevraagd door febo (zijn eigen woorden) dus hij kan alles maken en weet dat ookquote:Op maandag 12 december 2022 22:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Walgelijk hoe hij tegen Janet praat
straks de vorst erover en ze zijn klaarquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Even een nieuwtje. De slakroppen gaan hartstikke goed in de kas.
Als je daar bent moet je daarom heel goed profielschetsen maken zodat je weet welk vlees je telkens in de kuip hebtquote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??
Het vriest niet in die kas en sla kan veel hebben, zeker als die n paar weken voor de vorst al geplant zijn. Hier in mijn kas gaat t ook primaquote:Op maandag 12 december 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
straks de vorst erover en ze zijn klaar
Ik ook niet meer. Begon leuk als sleutel naar kamer 3 maar nu slaat jappie door. Straks jappies huis ook in brandquote:
Jappie is in lovequote:Op maandag 12 december 2022 23:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Begon leuk als sleutel naar kamer 3 maar nu slaat jappie door. Straks jappies huis ook in brand
Wij zijn ergquote:Op maandag 12 december 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi die droomt over een triootje met Joost en Ruben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |