Als je het hele gesprek heb gezien, dat duurde wel een uur of langer. Uitzending is echt veel in geknipt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dat met Bern en Sasha is dus ook een toneelstukje geweest in opdracht van achter. De febo heeft zich vast kapot gelachen dat het er hier 2 dagen lang over ging.
Ik ga er nu niet meer intrappen qua ruzies in een relatie daaro.
Yep totaal toon doofquote:Op dinsdag 13 december 2022 02:21 schreef Flow3r het volgende:
Die muziek is zo vals als de pest![]()
[ afbeelding ]
Lieve Flory , toffe chicka , stoere beeb, ik ben ff helemaal flabbergasted door jouw berichtquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt: Ben er definitief weg van, wens jullie nog veel stream plezier op fok.
Zou toch graag willen weten om welke reden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt: Ben er definitief weg van, wens jullie nog veel stream plezier op fok.
en altijd zo'n verontwaardigde toonquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:09 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn er mensen wakker op de stream is het eigenblijk best wel saai. Ze zijn een vragen spel aan het doen.
IK kan die stem van Marciano slecht verdragen zo zeikering, sloom
Ja, echt he, vind het heel vermoeiend hem aan te horen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en altijd zo'n verontwaardigde toon
quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:18 schreef Flow3r het volgende:
Hoe noem je iemand die uit Rusland komt?
een vluchteling
Ja, ze was niet echt goed te verstaanquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:19 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff zijn onverstaanbaar onder die dekens
ze liggen half te slapen, hebben al wat gegeten in de keuken en willen zo broodjes kroket gaan bakkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze was niet echt goed te verstaan
Waarom zitten ze alle 4 op de bank, dacht dat er twee boven moesten zitten?
Of ze denken zijn er al 2 geweest vannacht er komt niets meer.
Lekker rekening houden met elkaar is dat ( not)quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liggen half te slapen, hebben al wat gegeten in de keuken en willen zo broodjes kroket gaan bakken
en daar zaten Esther en Janet voor op een houtje te bijten
Op stream 2niet op 1 welquote:
dat zijn toch echt idioten altijdquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:22 schreef Dotteke het volgende:
Jeff is aan de beurt,
Hij mag kiezen, of de vragen voorlezen of een broodje kroket bakken
Mag ik ff 5 min leggen, dan ga ik een broodje kroket maken zegt hij lachend
Wtf ik heb geen geluiddddquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn ze langzaam aan in slaap aan het vallen.
Martin en Marciano zijn ineens stil
Kim en Jeff mompelen af en toe nog wat.
Jef zei we zitten hier pas een uur of zo
nee joh, zegt Kim
Jeff gaat kroketten maken zegt hij tegen Marciano
O hier wel was even weg maar is weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |