Doen ze wel vaker want toen Jeffrey en KimD in een letterlijke vechtscheiding lagen lieten ze hen 16 uur buiten beeldquote:Op maandag 12 december 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wanda is over een bepaalde grens gegaan met haar dreigementen en wordt nu beschermd voor haarzelf misschien. Zoiets.
En verwacht ook dat hij na dit avontuur zal moeten kiezen uit de vele jonge vrouwen die met hem willen daten.quote:Op maandag 12 december 2022 23:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook echt. Woont ook maar alleen en at slecht. Kind in de snoepwinkel nu met ook nog eens kans op n miljoen
de 2 mooiste nummers moeten nog komenquote:Op maandag 12 december 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoveel keuze en dan kom je hiermee
Nu even een armere periode en tegen kerst een ongelofelijke goede verdienopdracht, voorspel ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen zal een keer aan de beurt komen ... dus maximaal 700¤ vind ik wel erg weinig voor een weekopdracht 24/7
Maar kerst is daar een week eerder ,,,, zonder boom ....quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nu even een armere periode en tegen kerst een ongelofelijke goede verdienopdracht, voorspel ik.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:06 schreef spapaars het volgende:
Gert-Jan
https://streamable.com/oerv31
[ afbeelding ]
Valser dan de rest ja was leukquote:Op maandag 12 december 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wow Gert-Jan kan pas echt zingen wahahahaha.
Hmmm, klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kerst is daar een week eerder ,,,, zonder boom ....
Nou nou het uwv is vast trots op esther (en sasha?)quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:11 schreef Harry het volgende:
Janet en Esther hebben de Wacht.
Ze hebben de paalkleefopdracht leuk gevonden.
Esther somt op dat ze met 3.20 minuten van bijna 10 personen heeft gewonnen.
Oh vroeg ik me ook al af. Zij was wel het toppunt van de streams vandaag. Onze Wendy. Respect. Gewoon 10 minuten volgehouden.quote:
Sasha werkte daar toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou nou het uwv is vast trots op esther (en sasha?)
Vergeet Kim D niet ook 10 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh vroeg ik me ook al af. Zij was wel het toppunt van de streams vandaag. Onze Wendy. Respect. Gewoon 10 minuten volgehouden.
Maar van haar had ik het wel verwacht. Maar ook een toppertje. Het waren echt vreselijk mooie streams vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vergeet Kim D niet ook 10 minuten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar van haar had ik het wel verwacht. Maar ook een toppertje.
Het waren echt vreselijk mooie streams vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaar de verdienopdracht met paalhangen zodat dubbele portie al zou ik er om meerdere redenen 40x van hebben gemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen zal een keer aan de beurt komen ... dus maximaal 700¤ vind ik wel erg weinig voor een weekopdracht 24/7
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vergeet Kim D niet ook 10 minuten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1800 uur staat online, welterusten ...
En leila? Ik stopte met kijken bij 5 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.
Dank je wel weerquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1800 uur staat online, welterusten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |