quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:22 schreef R0T29 het volgende:
Jeff is op dezelfde dag jarig als de moeder van Marciano's kinderen.
Marciano: "Je had gewoon mijn ex kunnen zijn man"
Dat is toch een redenering van een kleuter! En ook nog serieus over een sterrenbeeld. Alle rammen zijn koppig en recht door zeequote:Op dinsdag 13 december 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
He bro je had mijn ex kunnen zijn, zegt Macrio tegen Jeff die op dezelfde dag als zijn sx jarig is
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:29 schreef Seattle het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik vind Jeff ook heel veel humor hebben. En daar is hij weer niet arrogant over. Dat hij zo grappig is, bedoel ik.
Dat arrogante is ook deels een act voor het spel denk ik. Uitdagen enzo.
Haat/liefde wat mij betreft
Joh.quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegd
Het zou mooi zijn als nu de kerstbellen gaan rinkelen, ze zijn niet al te alert meer
Zou leuk zijn nuquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegd
Het zou mooi zijn als nu de kerstbellen gaan rinkelen, ze zijn niet al te alert meer
Dan worden ze mmisschien paniekerig wakker en schieten de verkeerde kamer inquote:
Ze liggen in de loods toch?quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan worden ze mmisschien paniekerig wakker en schieten de verkeerde kamer in
Ja, maar ze moeten wel naar een kamer lopen, en er ligt niemand boven nu he die de wacht houdt. Dus moeten ze eerst naar boven rennen half slaperigquote:
En andersom?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Esther begint nu over Jan-Willem tegen Janet. Ze is echt wel een beetje verliefd op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |