dat is en vollidiot wanneer hij dat denktquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:47 schreef Dotteke het volgende:
"We kunnen ook zorgen dat de kijkcijfers omlaag gaan", zegt Jeff. "dan kunnen we eerder naar huis gaan".
Volgens mij zit hij hierin niet verkeerd. Als er geen kijkers zijn zal het programma denk ik ook wel stoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en vollidiot wanneer hij dat denkt
Waar heeft die vent het in godsnaam overquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat is jou niet gegund, vraagt Marcio als Jeff zegt dat er mensen zijn die hem niets gunnen.
Jeff wil daar niet echt antwoord op gegeven.
Je bent manager geweest dus dat is je gegund zegt Marcio
Nee het is mij niet gegund zegt Jeff anders had ik wel meer stemmen gehad
bla bla bla
Hij is niet om aan te horen, hoor hem zoveel zeggen maar het zegt mij maar 1 dingquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar heeft die vent het in godsnaam over
Jeff is een egocentrisch stuk hypocriet , gebakken lucht, een opgeblazen ego en zelf de grootste misgunner in die loods.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet om aan te horen, hoor hem zoveel zeggen maar het zegt mij maar 1 ding
Het is een grote egotripper een die zichzelf zo goed vindt en alles zoveel beter wil.
Hij zegt ook niks nieuws meer. Zelfde riedeltje wat hij al weken op hangt en iedereen moet er maar in mee dat hij zo geweldig is. Onuitstaanbaar gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Ergens heb ik geen puf/zin die Jeff te verslaan op wat hij allemaal zegt
Hij denkt alles beter te weten, alles goed te doen, goed te zijn, de beste te zijn bla bla bla
Hoe denigrerend hij ook over zijn medebewoners praat
Morguh Enginequote:Op dinsdag 13 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks nieuws meer. Zelfde riedeltje wat hij al weken op hangt en iedereen moet er maar in mee dat hij zo geweldig is. Onuitstaanbaar gedrag.
Goedemorgen
Dat gaat hem nooit lukken volgens mij wat een ego heeft die vent zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:51 schreef Seattle het volgende:
Goh, Jeff zou eventueel moeten leren om minder aanvallend te zijn
Martin was net ook aan het woord.quote:
Zeg dat. Het is toch niet om aan te horen. Je zou maar zo iemand in je omgeving hebben die de hele tijd zegt hoe fantastisch hij is. Het is ergens ook wel hilarisch ofzo. Die man is niet goed wijs, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat hem nooit lukken volgens mij wat een ego heeft die vent zeg.
In sommige dingen heeft hij best wel gelijk, maar het is de toon die de muziek maakt,
Ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
o jee Jeff heeft de kokers gered vorige maand, met zijn kwaliteit![]()
O jee zelfs daar denkt hij het beste in te zijn.
Hij zei eerder vanmorgen dat sommige hulp nodig hebben als ze de loods verlaten, zelfs wel eerder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zeg dat. Het is toch niet om aan te horen. Je zou maar zo iemand in je omgeving hebben die de hele tijd zegt hoe fantastisch hij is. Het is ergens ook wel hilarisch ofzo. Die man is niet goed wijs, hoor.
Ja eigenlijk is het om te lachen, maar het is ook zo triest hoe die vent zo verrot zelfbeeld heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |