Wendy, Djedi, Leila en JW allemaal niet verwacht eigenlijk. Ook Berend en Janet deden het beter dan ik had verwacht. Best nog een aardig potje geld binnen gebracht met z'n allen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.
Hebben ze al niet, met Moriama ging het geluid van mislukt af.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen zal een keer aan de beurt komen ... dus maximaal 700¤ vind ik wel erg weinig voor een weekopdracht 24/7
Volle 10 minquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En leila? Ik stopte met kijken bij 5 minuten
Ik vind Janet echt een topper. Altijd in de weer met van alles daar in die loods en met opdrachten geeft ze haar volle 100%. En niks is voor haar te gek, dat boksen met haar kapsel en alles bijv. En ook die salto's, ze deed die van haar zonder zeuren, net als de paal, en hop weer verder met verstand op 0 aan het 'huishouden'.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leuk om Janet even te horen praten over hoe zij in het spel staat.
Ze ziet best wel veel en zegt net ook dat je Jasper niet hoeft te vragen om Wanda eruit te stemmen.
Janet deed ook enorm haar best vandaag met de verdienopdracht. Echt knap van haar.
Een boeteclausule voor wat precies?quote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10k
Ze wil een of ander ding en daar heeft ze het miljoen voor nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:29 schreef spapaars het volgende:
Té trots voor een gehoorapparaat?
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Janet echt een topper. Altijd in de weer met van alles daar in die loods en met opdrachten geeft ze haar volle 100%. En niks is voor haar te gek, dat boksen met haar kapsel en alles bijv. En ook die salto's, ze deed die van haar zonder zeuren, net als de paal, en hop weer verder met verstand op 0 aan het 'huishouden'.
Niet de meest spraakmakende persoon in het geheel maar zonder meer een topper die nog gemist gaat worden mocht ze de loods vroeg verlaten.
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.quote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Begin te denken dat er wel iets is opgenomen over februari halen want kim w wil weg maar kan pas feb zei ze, en esther idem wil feb herzien of ze blijft. Een ander had als doel een half jaar ook dus miss idd vaste lasten terugbetalen als jw eerder dan feb vertrekt miss???
Recht op een uitkering.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.
Ik denk dat er bij Kim andere dingen spelen waardoor ze de maand februari als leidraad heeft?
(Marciano wil in januari manager worden en hij wil ook dat ze er dan iig nog is.
Esther heeft wss weer andere redenen of ze nog wil blijven of niet. (februari is de maand van carnaval in Brabant)
Kim D had een half jaar als mijlpaal , en er zijn /waren er vast meer die andere doelen/redenen hadden voor hun deelname.
Er zijn inmiddels genoeg deelnemers vertrokken , die konden allemaal gewoon weg na hun 24 uurs aanvraag.
Welke vaste lasten bedoel je precies? Alle deelnemers weten dat ze voor deelname een periode van een jaar beschikbaar moeten zijn , Volgens mij zijn ze op dat moment werknemers in loondienst
Daar zijn daar meer van, Mexx met het gehele miljoen schenken aan de voedselbank, Gert-Jan zal wat doen met dat geld voor jonge verslaafden opvang, en iets in mij zegt dat ze keihard liegen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil een of ander ding en daar heeft ze het miljoen voor nodig.
Lotte.quote:
Nouuuu we zitten nog niet aan de 4.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lotte.![]()
Gaan er vannacht nog bellen af denk je?
Aan de 4 per dag schatte ik in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nouuuu we zitten nog niet aan de 4.
Op Twitter was iemand die met de casting had meegedaan en die zei dat alle vaste lasten betaald werden tot de dag dat ze de loods zouden verlaten. Een bericht van de ex-schoonzus (vader van de kids) van Wendy bevestigde dit onder meer met dat ook de sportactiviteiten van de kinderen en alles gewoon betaald werden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.
Ik denk dat er bij Kim andere dingen spelen waardoor ze de maand februari als leidraad heeft?
(Marciano wil in januari manager worden en hij wil ook dat ze er dan iig nog is.
Esther heeft wss weer andere redenen of ze nog wil blijven of niet. (februari is de maand van carnaval in Brabant)
Kim D had een half jaar als mijlpaal , en er zijn /waren er vast meer die andere doelen/redenen hadden voor hun deelname.
Er zijn inmiddels genoeg deelnemers vertrokken , die konden allemaal gewoon weg na hun 24 uurs aanvraag.
Welke vaste lasten bedoel je precies? Alle deelnemers weten dat ze voor deelname een periode van een jaar beschikbaar moeten zijn , Volgens mij zijn ze op dat moment werknemers in loondienst
Dat borg is een verhaal op zich en weet ook niet of het zo is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |