Deze scheids had alleen gele kaarten bij zich.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan Messi niet nog even achteraf een tweede gele kaart krijgen voor dat getier tegen van Gaal?
Dat hij dan lekker toch rood heeft en dan dus niet meer mee mag doen dit WK?
Op dat soort momenten vraag ik me af waarom ik ook alweer voetbal kijk. Wat een debiel apenrots-gedoe. Ook van Woutje Weghorst trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan Messi niet nog even achteraf een tweede gele kaart krijgen voor dat getier tegen van Gaal?
Dat hij dan lekker toch rood heeft en dan dus niet meer mee mag doen dit WK?
Dat is goed genoeg, met twee gele kaarten mag hij ook een wedstrijd overslaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze scheids had alleen gele kaarten bij zich.
Ik kijk toch al weinig voetbal. De grote landencompetities vind ik nog wel leuk, maar eigenlijk zouden de spelers direct na het eindsignaal weer terug in de box gezet moeten worden. Kunnen ze daar even rustig afkoelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op dat soort momenten vraag ik me af waarom ik ook alweer voetbal kijk. Wat een debiel apenrots-gedoe. Ook van Woutje Weghorst trouwens.
Dit is beter getimed dan tijdens de wedstrijd gisteravondquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:37 schreef Thrts het volgende:
Junior songfestival:
https://vote.junioreurovision.tv/
Via deze link kan je gratis stemmen, ook op Nederland. Je kan meerdere keren stemmen. Allemaal paar keer stemmen op Luna
Goed bezig! Heb je iets speciaals gedaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
0,8 kg eraf sinds eind oktoberHad ik na alle chocolade en kruidnoten enzo niet verwacht.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed bezig! Heb je iets speciaals gedaan?
quote:Manuel Neuer komt dit seizoen niet meer in actie. De keeper van Bayern München heeft een beenbreuk opgelopen tijdens het skiën, zo maakt hij bekend op Instagram. Neuer is onder het mes gegaan en schrijft dat de operatie goed is verlopen.
'Wat kan ik hierover zeggen... Het jaar had absoluut beter kunnen eindigen', vertelt Neuer, die negen dagen geleden met de Duitse nationale ploeg werd uitgeschakeld op het WK. 'Terwijl ik mijn gedachten probeerde te verzetten door te gaan skiën, heb ik een breuk in mijn onderbeen opgelopen. De operatie is goed verlopen. Veel dank aan de artsen! Maar het doet pijn om te beseffen dat het huidige seizoen voorbij is voor mij.'
Voor Escobar welquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Levensgevaarlijk, dat uitgeschakeld worden op een WK.
Ja, gevaarlijke hobby’s en topsport gaan niet echt lekker samen. Ik kan me herinneren dat Rintje Ritsma ooit zijn been brak bij het surfen in de zomervakantie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verbaas me dat hij mag skiën van Bayern
Wat onhandig
quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Waarom gaat DHL er vanuit dat iedereen een printer heeft?![]()
Het kan ook fout gaan zonder gevaarlijke hobbiesquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijke hobby’s en topsport gaan niet echt lekker samen. Ik kan me herinneren dat Rintje Ritsma ooit zijn been brak bij het surfen in de zomervakantie.
Ik weet niet wat hij deed met dat parfumflesje, maar dat klinkt toch wel als een gevaarlijke hobby.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan ook fout gaan zonder gevaarlijke hobbiesBoogerd miste een deel van het voorseizoen doordat die door zijn rug bij het spelen met zijn kind. En Canizares miste een WK voetbal omdat die een parfumflesje op zijn voet liet vallen.
Gordijnen weer opendoen.quote:
Ik heb een pakketje dat ik moet terugsturen. Daar zat geen retourformulier bij maar via Bol.com kon ik het wel aangeven. Daar kreeg ik via de mail ook een barcode die ik moet laten scannen. Ik dacht dat dat wel voldoende was.quote:
Dan je ogen weer openen?quote:
Wat onhandig. Ik heb zelf ook geen printer. Papierloos werken enzulks...quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje dat ik moet terugsturen. Daar zat geen retourformulier bij maar via Bol.com kon ik het wel aangeven. Daar kreeg ik via de mail ook een barcode die ik moet laten scannen. Ik dacht dat dat wel voldoende was.
Net was ik bij een DHL-punt maar ze konden het pakketje niet aannemen en de barcode niet scannen omdat er geen retoursticker op zit. Die kan je alleen printen en zelf plakken. Maar ik heb dus geen printer. Dit moet maandag dus maar doen op mijn werk
Ik was al pissig omdat het boek dat ik had besteld (recente hunger games - De ballade van slangen en zangvogels) beschadigd wasquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat onhandig. Ik heb zelf ook geen printer. Papierloos werken enzulks...
Goed idee, heb ik gister ook gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Zo, laat ik de kerstboom maar eens opzetten
Moet ik eigenlijk ook eens gaan doen.....quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Zo, laat ik de kerstboom maar eens opzetten
Via externe verkoper bij bol.com besteld? Dan zit er geen retoursticker erbij.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje dat ik moet terugsturen. Daar zat geen retourformulier bij maar via Bol.com kon ik het wel aangeven. Daar kreeg ik via de mail ook een barcode die ik moet laten scannen. Ik dacht dat dat wel voldoende was.
Net was ik bij een DHL-punt maar ze konden het pakketje niet aannemen en de barcode niet scannen omdat er geen retoursticker op zit. Die kan je alleen printen en zelf plakken. Maar ik heb dus geen printer. Dit moet maandag dus maar doen op mijn werk
Ik heb dat boek tweedehands gekocht bij de lokale boekhandel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was al pissig omdat het boek dat ik had besteld (recente hunger games - De ballade van slangen en zangvogels) beschadigd was
(Kan DHL niets aan doen, maar is wel vervelend)
Friet of patatjesquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op het menu?
Gnocchi met rode sausquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
Diepvries of heb je besteld?quote:
Ik kreeg net weer een pakketje van DHL via een externe verkoper. Gelukkig is deze wel weer goedquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Via externe verkoper bij bol.com besteld? Dan zit er geen retoursticker erbij.
Aardappel anders schotelquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je pakjes überhaupt bezorgd worden, gezien het DHL is waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer een pakketje van DHL via een externe verkoper. Gelukkig is deze wel weer goed
Hier hebben ze wel een week over gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je pakjes überhaupt bezorgd worden, gezien het DHL is waar je het over hebt.
Ah kijk, zo ken ik ze weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel een week over gedaan
Er zijn mensen die het gebruiken om parfum mee te spuiten. Maar hij gooit er mee naar voeten. Altijd een risicoquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij deed met dat parfumflesje, maar dat klinkt toch wel als een gevaarlijke hobby.
https://www.eefkooktzo.nl/linzensoep-turkse-linzensoep/quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
En dan steeds sneller gooien, zoals met dat mes tussen de vingers?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het gebruiken om parfum mee te spuiten. Maar hij gooit er mee naar voeten. Altijd een risico
quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan steeds sneller gooien, zoals met dat mes tussen de vingers?
Jaquote:
Ja. Jammerquote:
LOL, de FIFA die een onderzoek start naar aanleiding van dingen die zogenaamd niet door de beugel kunnen, wat een groep clowns is het toch.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
![]()
![]()
En de scheids krijgt de finale?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
![]()
![]()
Alsnog een tweede gele kaart geven, net zoals Dumfries. Dan mist die de halve finalequote:Op zaterdag 10 december 2022 16:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat ze Messi schorsen voor de rest van het toernooi
Dat is net zo logisch als Zuid-Amerikanen klagen over provocaties van de tegenstander om goed te praten dat ze zich als slechte winnaars hebben gedragen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
LOL, de FIFA die een onderzoek start naar aanleiding van dingen die zogenaamd niet door de beugel kunnen, wat een groep clowns is het toch.
En je moet ze voor de wedstrijd als land wel helemaal aanbidden he, anders worden ze heel boos.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is net zo logisch als Zuid-Amerikanen klagen over provocaties van de tegenstander om goed te praten dat ze zich als slechte winnaars hebben gedragen.
Provoceren mag natuurlijk alleen door Zuid-Amerikanen gebeuren.
En die keeper van ze ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat ze Messi schorsen voor de rest van het toernooi
quote:Ook de Argentijnse doelman Emiliano Martínez uitte forse kritiek op de arbitrage. "Hij floot alles in het voordeel voor Nederland.
https://nos.nl/artikel/24(...)ekvecht-met-weghorst
Als voorbeeld haalt die aan dat er tien minuten bij kwam wat logisch was. En dat er drie vrije trappen werden gegeven in de buurt van de zestien meter.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die keeper van ze ook
[..]
Nou precies, zou daar nou door niemand zijn gezegd dat Nederland ook niet zo’n heel bijzonder toernooi speelt en Argentinië kansen heeft? Want blijkbaar is het echt verschrikkelijk als Van Gaal zoiets zegt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb sterk het idee dat allerlei uitspraken van spelers, maar vooral van Van Gaal bewust door Argentijnse media zijn verdraaid. Want al die spelers en fans vonden dat Van Gaal en de spelers zich schandelijk hebben uitgesproken voor de wedstrijd.
Terwijl ik eigenlijk afgelopen niks bijzonders heb gehoord waardoor het logisch zou zijn om zo opgefokt te zijn.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je moet ze voor de wedstrijd als land wel helemaal aanbidden he, anders worden ze heel boos.
Het is toch alleen maar een eer als van Gaal het heeft over hoe ze Messi vast kunnen zetten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies, zou daar nou door niemand zijn gezegd dat Nederland ook niet zo’n heel bijzonder toernooi speelt en Argentinië kansen heeft? Want blijkbaar is het echt verschrikkelijk als Van Gaal zoiets zegt.
Het enige wat ik kan vinden is uit hetzelfde artikel als net:quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb sterk het idee dat allerlei uitspraken van spelers, maar vooral van Van Gaal bewust door Argentijnse media zijn verdraaid. Want al die spelers en fans vonden dat Van Gaal en de spelers zich schandelijk hebben uitgesproken voor de wedstrijd.
Terwijl ik eigenlijk afgelopen niks bijzonders heb gehoord waardoor het logisch zou zijn om zo opgefokt te zijn.
enquote:"Van Gaal verkondigt altijd dat hij goed aanvallend voetbal speelt, maar zijn ploeg ramt alle ballen weg", zei Messi na afloop.
Dus blijkbaar is zeggen dat jouw eigen elftal niet slecht is al genoeg om die gastjes over de zeik te krijgen.quote:De keeper was ook niet te spreken over Van Gaal. "Ik hoorde Van Gaal zeggen dat Nederland zou winnen met strafschoppen. Ik denk dat hij beter zijn mond kan houden."
En voor het gemak dat volleybalspel van Messi even vergeten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als voorbeeld haalt die aan dat er tien minuten bij kwam wat logisch was. En dat er drie vrije trappen werden gegeven in de buurt van de zestien meter.
Blijkbaar is een scheidsrechter tegen je als die vrije trappen tegen je geeft ook al zijn die terecht
Het zou mij niks verbazen als die misvattingen over die uitspraken zijn gebruikt om ze scherper proberen te maken. Of ze vinden blijkbaar dat je alleen in extreem ontzag over de mag praten. Maar dan hebben ze zichzelf blijkbaar al tien jaar niet meer zien spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies, zou daar nou door niemand zijn gezegd dat Nederland ook niet zo’n heel bijzonder toernooi speelt en Argentinië kansen heeft? Want blijkbaar is het echt verschrikkelijk als Van Gaal zoiets zegt.
Messi was dat ook wel gewend. In Spanje had die altijd elke scheidsrechter mee. Hij kon altijd makkelijk gaan liggen, want kreeg toch wel de vrije trap mee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor het gemak dat volleybalspel van Messi even vergeten.
Willen we meer of minder kaarten? MEER, MEER, MEERquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:04 schreef Momo het volgende:
We hebben trouwens ons oude record verbroken, er vielen gisteren meer kaarten dan in Portugal - Nederland in WK 2006. Want Dumfries heeft na de wedstijd nog rood gekregen van de scheids.
Ja dat mag dus blijkbaar niet. Dat Van Gaal bijvoorbeeld op de vraag ‘hoe ga je Messi stoppen?’ reageerde met ‘dat zie je vrijdag’ vinden ze al schandalig. Tsja dan kun je niets meer zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar een eer als van Gaal het heeft over hoe ze Messi vast kunnen zetten?
Ja. En ik snap ook wel dat je kritisch bent naar het anti-voetbal van Van Gaal. Aangezien Argentinië elke wedstrijd gala voetbal op de mat legtquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan vinden is uit hetzelfde artikel als net:
[..]
en
[..]
Dus blijkbaar is zeggen dat jouw eigen elftal niet slecht is al genoeg om die gastjes over de zeik te krijgen.
Dat denk ik ook, Noppert zijn woorden werden ook helemaal verdraaid. Dat je zo’n strafschop van Messi ook gewoon moet proberen te stoppen. Terwijl hij daar niets bijzonders mee bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2022 17:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als die misvattingen over die uitspraken zijn gebruikt om ze scherper proberen te maken. Of ze vinden blijkbaar dat je alleen in extreem ontzag over de mag praten. Maar dan hebben ze zichzelf blijkbaar al tien jaar niet meer zien spelen.
Als de Brazilianen dat nou nog hadden. Die vlogen er ook nog wel uit. Maar dat is tenminste nog wel een levensgevaarlijke tegenstander.
Messi is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat mag dus blijkbaar niet. Dat Van Gaal bijvoorbeeld op de vraag ‘hoe ga je Messi stoppen?’ reageerde met ‘dat zie je vrijdag’ vinden ze al schandalig. Tsja dan kun je niets meer zeggen.
Ronaldo en Messi zijn allebei hun legacy aan het vernaggelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Messi is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.
Mijn respect voor hem is helemaal weg.
Toch wel jammerquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ronaldo en Messi zijn allebei hun legacy aan het vernaggelen.
Ik dacht eerst al dat Portugal had gescoordquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou Portugal gewoon in de war zijn omdat ineens de tegenstander in rood-groen speelt ipv zijzelf?
Als zelfs een mede scheidsrechter zich irriteert aan een collega.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Willen we meer of minder kaarten? MEER, MEER, MEER
We hadden beter Oliver als scheids kunnen hebben. Die deed het veel beter bij Kroatië - Brazilië. Die negeerde zelfs de VAR toen die een penalty voor Brazilië wilde.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als zelfs een mede scheidsrechter zich irriteert aan een collega.
[ twitter ]
Ja o.a. Antony probeerde en probeerde, maar hij negeerde alles waardoor de Brazilianen het ook minder vaak probeerden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden beter Oliver als scheids kunnen hebben. Die deed het veel beter bij Kroatië - Brazilië. Die negeerde zelfs de VAR toen die een penalty voor Brazilië wilde.
Hier ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Messi is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.
Mijn respect voor hem is helemaal weg.
Ik hoop op Kroatie-Frankrijk.als finale.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:37 schreef Em31 het volgende:
Denk trouwens als we Argentinië-Engeland als finale krijgen het ook best weleens een aardige shitshow kan worden.
Ja en dat Kroatië deze keer wel wintquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop op Kroatie-Frankrijk.als finale.
Klopt. Men vond zelfs Noppert arrogantquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:05 schreef Redefine het volgende:
Ja. Wat ook laat zien dat statistieken over de meeste kaarten heel weinig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja o.a. Antony probeerde en probeerde, maar hij negeerde alles waardoor de Brazilianen het ook minder vaak probeerden.
Ik weet het niet, ik wil wel weer een keer wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop op Kroatie-Frankrijk.als finale.
Brazilie maakt het al jaren niet waar als favoriet, dus dat vind ik op zich niet zo raar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Em31 het volgende:
Vorige wedstrijd dacht ik nog dat Portugal misschien weleens kampioen zou kunnen worden. En gisteren Brazilië.
Best een bizar WK
Nee maar die 1-1 zag ik écht niet aankomen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Brazilie maakt het al jaren niet waar als favoriet, dus dat vind ik op zich niet zo raar.
Heb je dat toevallig ook gedacht over Nederland?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Em31 het volgende:
Vorige wedstrijd dacht ik nog dat Portugal misschien weleens kampioen zou kunnen worden. En gisteren Brazilië.
Best een bizar WK
Dat dusquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:
Waarom ook zo weinig herhalingen steeds. Normaal krijg je alles 100 keer te zien.
Neequote:Op zaterdag 10 december 2022 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig ook gedacht over Nederland?
Want dan ga ik toch een patroon zien en hoop ik dat je het ook even over Argentinië wil gaan denken.
Is me wel eens opgevallen dat ze niet graag herhalingen laten zien als de beslissing van de scheidsrechter misschien niet helemaal de juiste was.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dusIk las en reactie over de wedstrijd van gisteren over de weinige herhalingen. En toen dacht ik verrek ja die waren er nauwelijks
Ja raar toch? Ook zo’n moment dat iemand van Nederland onderuit werd gehaald in de 16, nooit weer gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dusIk las en reactie over de wedstrijd van gisteren over de weinige herhalingen. En toen dacht ik verrek ja die waren er nauwelijks
Denk maar dat Argentinië kampioen wordtquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Em31 het volgende:
Best een bizar WK
Dat ja. Vooral vandaag heel opvallend.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is me wel eens opgevallen dat ze niet graag herhalingen laten zien als de beslissing van de scheidsrechter misschien niet helemaal de juiste was.
Zeker. Zelfs al is vanaf de tweede ring te zien dat het niks is, wordt het nog drie keer herhaald. En gisteren en vandaag nul keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja raar toch? Ook zo’n moment dat iemand van Nederland onderuit werd gehaald in de 16, nooit weer gezien.
Knotsgek WK.quote:
Je bent een beetje laatquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:57 schreef Fred_B het volgende:
Nou, dan maar juichen dat de immer irritante Portugezen geen wereldkampioen worden.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dan moet Marokko ook maar naar de kwarthalve finale.
Het is jammer van de binnensteden, maar toch beter dan Portugal nog verder door te laten gaan.
Ja, ik had verplichtingen elders en viel er bij het begin van de blessuretijd inquote:
Een post waar ik nog steeds achter sta.quote:
Nou, ik ben er niet blij meequote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Door hard knallende illegaal vuurwerk is SIlke helemaal bang geworden![]()
Ik was net de katten aan het voeren. Nu zit ze bang onder de bang en heeft ze niks gegeten,quote:
Geniet er toch vanquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:02 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks naar een Japans restaurant hier in Parijs, het is alweer de laatste avond! Nueven uitrusten. Ben toch weer ziekig, ik kom er maar niet doorheen![]()
Het was echt wel leuk vandaag weer maar ik heb zo weinig energie.
Dat is wel erg balen. Gelukkig dat het wel nog leuk hebt gehad. Maar nu weinig energie hebben is niet leukquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:02 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks naar een Japans restaurant hier in Parijs, het is alweer de laatste avond! Nueven uitrusten. Ben toch weer ziekig, ik kom er maar niet doorheen![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was net de katten aan het voeren. Nu zit bang onder de bang en heeft ze niks gegeten,
Omg dat zou echt waardeloos zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:01 schreef Redefine het volgende:
Nou ja. Hopelijk wordt het uiteindelijk wel nog een Europese finale. Bij Argentinië - Marokko weet ik niet of de finale zou gaan kijken.
We hebben al croissants, crepes en macarons opquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geniet er toch van![]()
Wel jammer dat de lokale keuken in Frankrijk zo weinig heeft te bieden inderdaad.
Wout en Ronaldo hadden tegenover elkaar moeten staanquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het toch ineens wel wat sneu.![]()
Ja, in de Messi-Ronaldo strijd is iedereen sinds gisteren wat meer richting Ronaldo opgeschoven.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het toch ineens wel wat sneu.![]()
Precies, dan heb je wel even behoefte aan sushi inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben al croissants, crepes en macarons op
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben al croissants, crepes en macarons op
Thnx. Ik blijf maar verkouden. Ik kan me niet heugen zo lang en zo hevig verkouden te zijn geweestquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg balen. Gelukkig dat het wel nog leuk hebt gehad. Maar nu weinig energie hebben is niet leukHopelijk kom je er snel doorheen.
In Nederland ja. Ik weet niet hoe dat internationaal zit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, in de Messi-Ronaldo strijd is iedereen sinds gisteren wat meer richting Ronaldo opgeschoven.
Ik denk dat geen enkele grote ster er goed uitkomt als hij zich laat opnaaien door Wout Weghorst.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Nederland ja. Ik weet niet hoe dat internationaal zit.
Wat ik las was meer ergernis aan Argentinië als team en de scheids, wat de Nederlanders deden rond de penalty’s kwam niet echt in beeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In de Spaanstalige wereld staan ze achter Argentinië. Daarbuiten weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Juan Pablo Montoya brak ooit zijn schouder door tijdens het tennissen van een crossmotor te vallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijke hobby’s en topsport gaan niet echt lekker samen. Ik kan me herinneren dat Rintje Ritsma ooit zijn been brak bij het surfen in de zomervakantie.
Van de zomer ook een hoop gedoe mee gehad. DPD en DHL wilden alleen het pakje aannemen met zo'n geprint label en ik heb ook geen printer. Bij die goede oude PostNL was het geen enkel probleemquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is ook één van de gekende risico’s van de tennissport natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Juan Pablo Montoya brak ooit zijn schouder door tijdens het tennissen van een crossmotor te vallen
Heb je nog nieuwe ontdekkingen gedaan in Parijs?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:02 schreef Arizona het volgende:
Een fontein die in Gossip Girl zatquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe ontdekkingen gedaan in Parijs?
Heb je nog een toren ontdekt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een fontein die in Gossip Girl zat![]()
![]()
En dat Parijs voor kerst dus heel leuk is! Supermooie verlichting, vooral bij de Champs Elysees en omstreken, Galeries Lafayette prachtig versierd. En dat je vanaf het dakterras daar een prachtig en gratis uitzicht over Parijs hebt
Dat terras van Galleries Lafayette is inderdaad een mooie verrassing. Laatste keer in Parijs om daar geweest. En toen kwamen we bij toeval op dat dakterras terecht. Heel mooi uitzicht daarquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een fontein die in Gossip Girl zat![]()
![]()
En dat Parijs voor kerst dus heel leuk is! Supermooie verlichting, vooral bij de Champs Elysees en omstreken, Galeries Lafayette prachtig versierd. En dat je vanaf het dakterras daar een prachtig en gratis uitzicht over Parijs hebt
Meerdere keren zelfsquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens Messi wou Weghorst hem wurgen
Doe niet zo mal joh, als er een beroemde toren in Parijs had gestaan hadden we die vast al een keer langs zien komen op het ESFquote:
Man man manquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Ja! Zo’n groot metalen geval! Ieder halfuur (?) nu met een knipperde-lichtjessshow, heel leuk!quote:
Dat we die allemaal niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Zo’n groot metalen geval! Ieder halfuur (?) nu met een knipperde-lichtjessshow, heel leuk!
Wurg Weghorstquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Pompoensoep. Met een stokbroodje en zelfgemaakte aïoli.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
C'est fini.quote:
Ah Jean Roelfs.quote:
Hij schoot even door mijn (en @Redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht al toen ik op versturen klikte, iemand gaat iets zeggen
Het blijkt maar weer eens dat wij als enigen hier de humor op hoog niveau willen houdenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij schoot even door mijn (en @:redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.
Dat we dit nog mee mogen makenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij schoot even door mijn (en @:redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer eens dat wij als enigen hier de humor op hoog niveau willen houden
Die man heeft serieuze issuesquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Nouuuu, zeg het maar gewoon hoor. Ook SBS-niveau moet er wezen voor de Gewone Mensch, we kunnen niet allemaal op Fredefine-level zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.
Fredefine zit toch aardig vaak op SBS-niveau!quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nouuuu, zeg het maar gewoon hoor. Ook SBS-niveau moet er wezen voor de Gewone Mensch, we kunnen niet allemaal op Fredefine-level zitten.
En dat zeg je na deze grapquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.
We kunnen niet allemaal het VPRO niveau van jou aan hequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fredefine zit toch aardig vaak op SBS-niveau!
Helaas is mijn woordgrapniveau nog een stuk lager dan SBS.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal het VPRO niveau van jou aan he
RTL7 niveau?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas is mijn woordgrapniveau nog een stuk lager dan SBS.
Ja, dat doen ze goed, hahaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
Die Staatsloterij reclame is aan de ene kant wel mooi. Maar aan de andere kant best wel een dubieuze manier om in te spelen op sentiment bij mensen om toch maar een lot te kopen
Meer RTL6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging net even de trends online bekijken (quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Nu dus weer een penalty moment wat slechts één herhaling kreeg. Dat is al meer dan vanmiddag en gisteravond. Maar er is duidelijk ingegrepen door de FIFA na Brazilië - Kroatië...
Die heb ik nog niet gezien geloof ik, maar vond die van de Hema met Takkie die bijna verdrinkt wel heftigquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
Die Staatsloterij reclame is aan de ene kant wel mooi. Maar aan de andere kant best wel een dubieuze manier om in te spelen op sentiment bij mensen om toch maar een lot te kopen
Mooi theorie voor de wappies. Wout zal er wel in geloven.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging net even de trends online bekijken () en de Engelsen hebben al een theorie dat Qatar, de eigenaar van PSG, een finale tussen Argentinië en Frankrijk wil. Die lijkt me heel plausibel.
Die is ook wel mooi gedaan. Al vind ik de manier waarop ze 'eindelijk kunnen we weer een knuffel geven' een beetje tenenkrommend, ook al worden het hier natuurlijk dubbel bedoeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien geloof ik, maar vond die van de Hema met Takkie die bijna verdrinkt wel heftig![]()
Takkie van Jip & Janneke?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien geloof ik, maar vond die van de Hema met Takkie die bijna verdrinkt wel heftig![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Takkie van Jip & Janneke?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Takkie van Jip & Janneke?
Hoeveel porties heb je op?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:01 schreef Arizona het volgende:
Heerlijk gegeten bij het Japanse restaurant. Het concept was geinig, er was een lopende band met gerechten (sushi, salades etc) en die kon je eraf pakken en dan betaal je per bordje. Warme gerechten kon je bestellen.
En het personeel was superaardig![]()
Sowieso lijken de mensen een stuk aardiger dan toen we in 2014 in Frankrijk waren.
Nu douchen en lekker de tweede helft kijken. Allez les bleus!
Het is al heel dapper dat Takkie aan die reis begint!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
John Roelfs. Gisteren heeft Juan er wel eentje gemist.quote:
Zeker, want Engeland heeft ook geen lekkere traditie op dat vlak.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Aan Kane kun je het wel overlaten om een penalty erin te schieten. Een van de beste nemers van deze generatie.
Je bent sneller dan ad.nlquote:
Toch heb ik altijd moeite om Kane te zien als veel meer dan een glorified Weghorst.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Aan Kane kun je het wel overlaten om een penalty erin te schieten. Een van de beste nemers van deze generatie.
Klopt. O.a. hun huidige bondscoach.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, want Engeland heeft ook geen lekkere traditie op dat vlak.
Dan kijk je denk ik per ongeluk altijd naar beelden van Andy Carroll, want Kane is juist een zeer complete spits.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd moeite om Kane te zien als veel meer dan een glorified Weghorst.
Die is jullie ook achterna gereisd?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben een grote Takkie boodschappentas van de HEMA
Vanaf Peter Crouch is die applicatie toch wel aardig geüpgrade.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd moeite om Kane te zien als veel meer dan een glorified Weghorst.
HEMA gebruikt Takkie wel al heel lang tochquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is er dan niets meer heilig?
Dat was de Alfa test. Rooney (de vrij geslaagde) Beta versie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanaf Peter Crouch is die applicatie toch wel aardig geüpgrade.
We hadden 23 bordjes met ons drieënquote:
Die hebben al wat langer de Anne M.G. rechten ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
HEMA gebruikt Takkie wel al heel lang toch
Gebruikt worden door de HEMA is wel een hondenbaan inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
HEMA gebruikt Takkie wel al heel lang toch
Ik heb een Takkie pyjamaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben een grote Takkie boodschappentas van de HEMA
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gebruikt worden door de HEMA is wel een hondenbaan inderdaad.
/Omroep Flevoland-humor.
Ik denk dat je nog een niveautje lager kan Fred. Nu lusten de honden geen brood van deze grap.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
/Omroep Flevoland-humor.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland speelt verrassend goed. Een finale Kroatië-Engeland zou erg leuk zijn, al lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Dat zou dan weer een herhaling van de vorige halve finale zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Engeland speelt verrassend goed. Een finale Kroatië-Engeland zou erg leuk zijn, al lijkt me dat onwaarschijnlijk.
De Engelsen zijn ook niet zo extreem zelfverzekerd/arrogant dit toernooi, gun het ze meteen wat meer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Ja, maar van wat er nog meedoet vind ik dit de leukste landen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou dan weer een herhaling van de vorige halve finale zijn.
Eens. Het is ook juist eerder een pluspunt dat de Engelsen zich dan kunnen revancheren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar van wat er nog meedoet vind ik dit de leukste landen.
Ik vind het niet eens een gekke theorie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging net even de trends online bekijken () en de Engelsen hebben al een theorie dat Qatar, de eigenaar van PSG, een finale tussen Argentinië en Frankrijk wil. Die lijkt me heel plausibel.
Zie je nou wel? Takkiewerkquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
/Omroep Flevoland-humor.
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dit graag willen en het zou me niet eens verbazenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een gekke theorie.
Finale Kroatië - Marokko zou qua bezetting wel het kaliber Family Semi Final 1 Show hebben ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dit graag willen en het zou me niet eens verbazen![]()
Denk ook dat de FIFA heel blij is dat Argentinië gisteren doorging omdat je anders met twee landen zat die daar weinig fans hebben
Massaal het Places des Vosges slopenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, jullie kunnen straks claxonnerend door Parijs
De Arc de Triomphe ligt morgen in puinquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Massaal het Places des Vosges slopen
Marokko had toch juist veel fans?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Finale Kroatië - Marokko zou qua bezetting wel het kaliber Family Semi Final 1 Show hebben ja.
Na Argentinië het meeste ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Marokko had toch juist veel fans?
Em heeft hier het hele WK ontcijfert en ontmaskert. Tijd voor een tribunaal!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou, in de 5 minuten die we liepen van ons hotel naar het restaurant al genoeg Toetermarokkanen gezienquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, jullie kunnen straks claxonnerend door Parijs
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Ik vind hem niet bepaald een plezier om naar te kijken. Ik verkeer in goed gezelschap, Van der Vaart vond vroeger ook dat hij er geen klote van kon toen hij met hem speelde bij Tottenham.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kijk je denk ik per ongeluk altijd naar beelden van Andy Carroll, want Kane is juist een zeer complete spits.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Nou ja ook specialisten kunnen missen.
Er zit nu al een gigantisch gat in het middenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Arc de Triomphe ligt morgen in puin
Nutteloos feitje van de dag:quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, in de 5 minuten die we liepen van ons hotel naar het restaurant al genoeg Toetermarokkanen gezienWij blijven wel binnen.
Er was ook enorm veel politie e.d. op de been bij de Champs-Elysees. Denk niet dat het fijn is in het centrum vanavond…
Ik vind Van der Vaart nou allesbehalve goed gezelschap als het gaat over voetbalanalysesquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind hem niet bepaald een plezier om naar te kijken. Ik verkeer in goed gezelschap, Van der Vaart vond vroeger ook dat hij er geen klote van kon toen hij met hem speelde bij Tottenham.
Noxalk?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nutteloos feitje van de dag:
Het Franse woord voor claxon is klaxon. Dat zou je eerder andersom verwachten.
En de vloer eronder staat altijd in brand.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit nu al een gigantisch gat in het midden
Maar goed dat we die eersgisteren nog hebben bekeken (en vandaag weer van een afstandje gezien). Nog net op tijdquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Arc de Triomphe ligt morgen in puin
Als het over de kwaliteiten van spelers gaat heeft hij er zeker wel kijk op. Qua tactiek minder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Van der Vaart nou allesbehalve goed gezelschap als het gaat over voetbalanalysesRafael heeft wel humor en is weleens tegendraads wat het leuk maakt. Maar veel kijk erop heeft die niet.
Ik ben het nu al weer kwijtquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat Redefine hier wel overheen komt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |