Man man manquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens Messi wou Weghorst hem wurgen
Ja! Zo’n groot metalen geval! Ieder halfuur (?) nu met een knipperde-lichtjessshow, heel leuk!quote:
Dat we die allemaal niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Zo’n groot metalen geval! Ieder halfuur (?) nu met een knipperde-lichtjessshow, heel leuk!
Wurg Weghorstquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Pompoensoep. Met een stokbroodje en zelfgemaakte aïoli.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:55 schreef zorro28 het volgende:
Wat staat er bij jullie vandaag op het menu?
C'est fini.quote:
Ah Jean Roelfs.quote:
Hij schoot even door mijn (en @Redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht al toen ik op versturen klikte, iemand gaat iets zeggen
Het blijkt maar weer eens dat wij als enigen hier de humor op hoog niveau willen houdenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij schoot even door mijn (en @:redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.
Dat we dit nog mee mogen makenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij schoot even door mijn (en @:redefine ‘s) hoofd, maar wij hielden ons netjes in.
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer eens dat wij als enigen hier de humor op hoog niveau willen houden
Die man heeft serieuze issuesquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
Nouuuu, zeg het maar gewoon hoor. Ook SBS-niveau moet er wezen voor de Gewone Mensch, we kunnen niet allemaal op Fredefine-level zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.
Fredefine zit toch aardig vaak op SBS-niveau!quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nouuuu, zeg het maar gewoon hoor. Ook SBS-niveau moet er wezen voor de Gewone Mensch, we kunnen niet allemaal op Fredefine-level zitten.
En dat zeg je na deze grapquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Cee haar humor van laag niveau is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |