Nee maar die 1-1 zag ik écht niet aankomen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Brazilie maakt het al jaren niet waar als favoriet, dus dat vind ik op zich niet zo raar.
Heb je dat toevallig ook gedacht over Nederland?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Em31 het volgende:
Vorige wedstrijd dacht ik nog dat Portugal misschien weleens kampioen zou kunnen worden. En gisteren Brazilië.
Best een bizar WK
Dat dusquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:
Waarom ook zo weinig herhalingen steeds. Normaal krijg je alles 100 keer te zien.
Neequote:Op zaterdag 10 december 2022 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig ook gedacht over Nederland?
Want dan ga ik toch een patroon zien en hoop ik dat je het ook even over Argentinië wil gaan denken.
Is me wel eens opgevallen dat ze niet graag herhalingen laten zien als de beslissing van de scheidsrechter misschien niet helemaal de juiste was.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dusIk las en reactie over de wedstrijd van gisteren over de weinige herhalingen. En toen dacht ik verrek ja die waren er nauwelijks
Ja raar toch? Ook zo’n moment dat iemand van Nederland onderuit werd gehaald in de 16, nooit weer gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dusIk las en reactie over de wedstrijd van gisteren over de weinige herhalingen. En toen dacht ik verrek ja die waren er nauwelijks
Denk maar dat Argentinië kampioen wordtquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:43 schreef Em31 het volgende:
Vorige wedstrijd dacht ik nog dat Portugal misschien weleens kampioen zou kunnen worden. En gisteren Brazilië.
Best een bizar WK
Dat ja. Vooral vandaag heel opvallend.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is me wel eens opgevallen dat ze niet graag herhalingen laten zien als de beslissing van de scheidsrechter misschien niet helemaal de juiste was.
Zeker. Zelfs al is vanaf de tweede ring te zien dat het niks is, wordt het nog drie keer herhaald. En gisteren en vandaag nul keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja raar toch? Ook zo’n moment dat iemand van Nederland onderuit werd gehaald in de 16, nooit weer gezien.
Knotsgek WK.quote:
Je bent een beetje laatquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:57 schreef Fred_B het volgende:
Nou, dan maar juichen dat de immer irritante Portugezen geen wereldkampioen worden.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dan moet Marokko ook maar naar de kwarthalve finale.
Het is jammer van de binnensteden, maar toch beter dan Portugal nog verder door te laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |