Opvolger van Van de Vaart en Hooijdonk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wtf doet die nobody daar? Plek innemen omdat ze een vrouw is ...
@3rr0rquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan die dwerg met z'n maten inmaken.
Huh? Lang is bankzitter in de Belgische competitie terwijl Simons een fantastische ontwikkeling doormaakt dit seizoenquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Simons is er niet klaar voor, Lang zou ik heel erg toejuichen. En anders Bergwijn.
Ik heb het al zo vaak gezegd, maar zonder De Moraatz, Surdie Finnis en Taas Daamde wordt het sowieso helemaal niks vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland heeft voor de vijfde keer de kwartfinale bereikt op het wereldkampioenschap voetbal (1994, '98, '10, '14, '22).
Geschorsten
Er is niemand geschorst
Kwartfinales
2-3 Brazilië 1994
2-1 Argentinië 1998
2-1 Brazilië 2010
0-0 (4-3 pen.) Costa Rica 2014
? Argentinië 2022
Argentinië is inmiddels een bekende tegenstander na het corrupte 1978 werd er niet meer verloren van de 'La Albiceleste' in de reguliere speeltijd.
Naast de zege in 1998 (BERGKAMPPPPPPP) en een salonremise in de groepsfase van 2006 (0-0). Volgde in 2014 uitschakeling na penalties in de halve finale.
Vermoedelijke opstelling:
[..]
Vrijdag 9 december, 20:00 uur
Met rust laten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die jongen is een grootmeester. Wat willen wij daar tegen doen?
Lelijke tatoeages.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:
Samen korter dan de tower of Joure.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik mijn biertje nu opentrekken of wachten tot mijn pizza klaar is
Zekers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik mijn biertje nu opentrekken of wachten tot mijn pizza klaar is
Zo te zien Duitsland (1966, 1982, 1986, 2002). Al is dat Duitsland en West-Duitsland.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie heeft dan het record verloren WK-finales mét overwinning?
Zit ik aan mijn HJ pils.quote:
Is daar ook een Messi fap parade?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel veel middelmaat volgens Rafael. Argentijnen kijken allemaal naar de Belg.
ONTSTOPBAAR, behalve dan voor iedere defensie in de Ligue 1.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:30 schreef franklop het volgende:
Hebben ze het al gehad over ene Messi?
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leonne ziet er niet slecht uit.
Ze ziet er ook niet slecht uit.quote:
De BBC was in 1998 in ieder geval stukken beter qua commentaar dan dinges Sjek.quote:
Een beetje zoals Brazilie tegen de Kroaten ging winnen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:31 schreef TornadoDK het volgende:
Dit wordt een eitje voor Argentinië 3-0
Lang heeft het belgische voetbal vrij heet gemaakt, Simons is pas bezig aan zijn eerste seizoen…quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Huh? Lang is bankzitter in de Belgische competitie terwijl Simons een fantastische ontwikkeling doormaakt dit seizoen
Nice.quote:
565quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Je hebt in totaal 564 likes gekregen van God.
Dat rare idee dat God jouw land liever ziet winnen dan een ander.quote:
GodGodquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Je hebt in totaal 564 likes gekregen van God.
Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat rare idee dat God jouw land liever ziet winnen dan een ander.
Simons is zo'n type speler die het op dit moment leuk doet tegen Eredivisieploegen maar die bij een beetje tegenstand volledig door het ijs zal zakken. Wat overigens niet betekend dat dat over een paar jaar nog steeds zo is. Maar op 10 in dit soort grote wedstrijden moet je niet een rookie neerzetten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Huh? Lang is bankzitter in de Belgische competitie terwijl Simons een fantastische ontwikkeling doormaakt dit seizoen
BWV 565 is een goddelijk werk van Bach.quote:
Hallo @onlogischquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker @:Pisces29
Ben jij een gelovig mens?
Voetbal is een vervanging voor oorlog voeren, en als we het Oude Testament mogen geloven speelt God wel graag oorlogje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat rare idee dat God jouw land liever ziet winnen dan een ander.
Ik zie nog die sjaggerijnige koppen van haar tegenstanders als Nellie (Fiere-) Cooman weer een uitgebreide steunbetuiging van boven afsmeekte voor haar partijtjes hardlopen.
Maar allah, als je d'r in gelooft, dan klopt het.... vermoed ik.
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?quote:
Van Gaal legt god even het totale god principe uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met God bedoelen ze wel Louis van Gaal hoop ik.
Na de 5-0 overwinning van Nederlandquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zal het WK eindigen
Nederland - Argentinië 1-0
Kroatië - Brazilië 1-1 n.p
Engeland - Frankrijk 0-2
Marokko - Portugal 2-1
Nederland - Kroatië 0-0 n.p
Frankrijk - Marokko 0-1
Nederland - Marokko
Rotterdam in vuur en vlam
Tsja, Hij heeft niet voor nix de mensch naar zijn evenbeeld geschapen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voetbal is een vervanging voor oorlog voeren, en als we het Oude Testament mogen geloven speelt God wel graag oorlogje.
Ik zou denken dat je wel begrijpt waarom iemand zou willen bidden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?
Gaat God dan denken: ach, dat is een geleuvige jongen, die verdient het wel?
Je moet het toch echt zelf rooien op het veld.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef -Datdus- het volgende:
Als god ons naait deze wedstrijd word ik boeddhist.
Alsof God zich druk maakt over voetjebal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?
Gaat God dan denken: ach, dat is een geleuvige jongen, die verdient het wel?
Je moet het toch echt zelf rooien op het veld.
Voetjebal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof God zich druk maakt over voetjebal.
Ik ben geleuvig opgevoed en ook nog misdienaar geweest. Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je wel begrijpt waarom iemand zou willen bidden.
Jupiler League dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC doen ze nog enigzins normaal over Messi omdat hij het nooit heeft laten zien op een rainy tuesday in Stoke.
Dit vind ik een mooie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geleuvig opgevoed en ook nog misdienaar geweest. Ik weet er alles van.
(Nou ja, alles...)
Alle religie is mensenwerk. God is door de mensch geschapen naar diens eigen (ideale/almachtige) evenbeeld.
Maar laten we nu maar gewoon weer met ballen spelen. Lekker man.
In Frankrijk heeft die het ook nog niet laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC doen ze nog enigzins normaal over Messi omdat hij het nooit heeft laten zien op een rainy tuesday in Stoke.
Moet hij wetenquote:
Ik wacht op mijn burger.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef De_Kraam het volgende:
Turk besteld. Nu voel ik me net Rafael.
Dat kan. Maar ik vind het een beetje treurig om op zoiets te hopen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
Kan Messi niet na 3 minuten uitvallen ofzo
Hoop ik niet. Zal wel weer Vermeulen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we straks weer Jan Roelfs als commentator?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we straks weer Jan Roelfs als commentator?
Jazekerquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Fosive het volgende:
[..]
Geinspireerd door het avondmaal van @:GGMM?
België is een topic verder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hedde gij een genderneutraal toilet?
Zoals Modricquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef TLC het volgende:
Messi kan zo meedoen met de Rode Duivels, daar doen wel meer oudjes mee
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hedde gij een genderneutraal toilet?
Puur dat het niet de hele tijd over hem gaat. Dat eeuwige gefapquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik vind het een beetje treurig om op zoiets te hopen.
Heeft meneer Pastoor ook met je ballen gespeeld?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geleuvig opgevoed en ook nog misdienaar geweest. Ik weet er alles van.
(Nou ja, alles...)
Alle religie is mensenwerk. God is door de mensch geschapen naar diens eigen (ideale/almachtige) evenbeeld.
Maar laten we nu maar gewoon weer met ballen spelen. Lekker man.
Graag.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb gezonde spanning. Wordt het 3-0 of 3-1 voor Nederlands ?
Ja anders horen we weer de hele tijd vunzige fapgeluidjes zodra Messi in de buurt van een bal komtquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Zal wel weer Vermeulen zijn ofzo.
Ik hou het op... 1-0 voor Nederlandquote:
Geen Sjek?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:46 schreef RvLaak het volgende:
Geen last van kut commentaar op de radio
Sow! Dat zijn rake vragenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft meneer Pastoor ook met je ballen gespeeld?
Witte Chinees deelt zichzelf in om deze pot te verkrachten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Zal wel weer Vermeulen zijn ofzo.
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog een bakje koffie zetten (zwart @:Pisces29 )
Dan zou mijn voetbalhart huilenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
Kan Messi niet na 3 minuten uitvallen ofzo
Dan gaan we daar voor zorgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.
Vergeet The Masked Singer nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef TLC het volgende:
Hmmm kiezen tussen Nederland - Argentinie of het 8 uur journaal
lastig hoor
Wat een hospitality.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]Dit vond ik vroeger erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Oe dat was die gast die alle goocheltrucs uitlegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Was dat niet die goochelaar die de trucjes liet zien? Een soort van minderwaardige versie van Penn & TellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb de kerstlichtjes aangedaan. Erg gezellig
[..]ONTMASKERDED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wij hebben een te hoog vara gehalte.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Confetti het volgende:
Hebben wij de kutste commentatoren van Europa?
Ik zapte net naar de Belg bij Brazilie en die man had tien keer meer passie dan die idiote Roelfs.
Rokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.
Staat er ook al een sneeuwpop in je tuin?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.
2 januari al die teringzooi weer opruimen. Nooit aan beginnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.
Ik zie de omroepen er idd voor aan dat ze de commentatoren het bevel mee hebben gegeven niet te enthousiast te worden, want het is Qatarquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Confetti het volgende:
Hebben wij de kutste commentatoren van Europa?
Ik zapte net naar de Belg bij Brazilie en die man had tien keer meer passie dan die idiote Roelfs.
Nee dat gaat wat lastig als er geen sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat er ook al een sneeuwpop in je tuin?
Hebben ze op R1 geen last vanquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zie de omroepen er idd voor aan dat ze de commentatoren het bevel mee hebben gegeven niet te enthousiast te worden, want het is Qatar
Meer vezels etenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet schijten, maar ik ben bang dat ik dan de aftrap mis
Je heb nog 8 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij mij gaat die teringzooi eruit op de 30equote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 januari al die teringzooi weer opruimen. Nooit aan beginnen.
https://www.bax-shop.nl/s(...)sEAQYASABEgLY0PD_BwEquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat lastig als er geen sneeuw ligt.
En online mét beeld, waardoor het commentaar synchroon isquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, daarom luister ik ook
Wow jij hebt echt een schijtprobleemquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook moest eerst even bijkijken net de Fomo show.
Ff overschakelen op telefoon! Zo heb ik de penaltyserie van Brazilië gechecktquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat ik voor de verandering eens serieus reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft meneer Pastoor ook met je ballen gespeeld?
Teveel kan echter voor constipatie zorgen en daardoor kan je dan ook weer de aftrap missen.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Filip Joos op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Filip Joos op de Belg, dan kijk ik daar.
Daarom hebben bij een groter gdpquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef Zorro het volgende:
Nederland speelt
Belgie heeft beelden van de spelers
Nederland heeft reclame
Wilhelmus van Nassouwe, ze hebben er weer niet veel van gebrouwequote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef Gehrman het volgende:
Even de lyrics van het Wilhelmus opzoeken.
Like voor MasterMovies.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow jij hebt echt een schijtprobleem
#mastermovies.
Van achteren onverhoeds benaderen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef -XOR- het volgende:
Advies van de koning over hoe Argentijnen aan te pakken: "Keihard erop klappen"
Ik dacht eigenlijk die van A A A Automatischquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef -Datdus- het volgende:
Is dat nou die gozer van ik voel me sexy als ik dans?
Desondanks,quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laat ik voor de verandering eens serieus reageren.
Neen.
Ik heb inderdaad helegaar NIETS van dergelijke shit medegemaakt.
En er liepen heel wat priesters rond in onze familie. Ken je nagaan.
Nou ben ik wel altijd een oerlelijk kereltje geweest (en gebleven). Dat zou ook een reden/oorzaak kunnen zijn.
De Argentijnen zijn trouwens ook van Duitsen bloed.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe, ze hebben er weer niet veel van gebrouwe
En Italiaans, en Spaansquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Argentijnen zijn trouwens ook van Duitsen bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |