Witte Chinees deelt zichzelf in om deze pot te verkrachten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Zal wel weer Vermeulen zijn ofzo.
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog een bakje koffie zetten (zwart @:Pisces29 )
Dan zou mijn voetbalhart huilenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
Kan Messi niet na 3 minuten uitvallen ofzo
Dan gaan we daar voor zorgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.
Vergeet The Masked Singer nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef TLC het volgende:
Hmmm kiezen tussen Nederland - Argentinie of het 8 uur journaal
lastig hoor
Wat een hospitality.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]Dit vond ik vroeger erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Oe dat was die gast die alle goocheltrucs uitlegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Was dat niet die goochelaar die de trucjes liet zien? Een soort van minderwaardige versie van Penn & TellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb de kerstlichtjes aangedaan. Erg gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |