Hallo @onlogischquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker @:Pisces29
Ben jij een gelovig mens?
Voetbal is een vervanging voor oorlog voeren, en als we het Oude Testament mogen geloven speelt God wel graag oorlogje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat rare idee dat God jouw land liever ziet winnen dan een ander.
Ik zie nog die sjaggerijnige koppen van haar tegenstanders als Nellie (Fiere-) Cooman weer een uitgebreide steunbetuiging van boven afsmeekte voor haar partijtjes hardlopen.
Maar allah, als je d'r in gelooft, dan klopt het.... vermoed ik.
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?quote:
Van Gaal legt god even het totale god principe uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met God bedoelen ze wel Louis van Gaal hoop ik.
Na de 5-0 overwinning van Nederlandquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zal het WK eindigen
Nederland - Argentinië 1-0
Kroatië - Brazilië 1-1 n.p
Engeland - Frankrijk 0-2
Marokko - Portugal 2-1
Nederland - Kroatië 0-0 n.p
Frankrijk - Marokko 0-1
Nederland - Marokko
Rotterdam in vuur en vlam
Tsja, Hij heeft niet voor nix de mensch naar zijn evenbeeld geschapen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voetbal is een vervanging voor oorlog voeren, en als we het Oude Testament mogen geloven speelt God wel graag oorlogje.
Ik zou denken dat je wel begrijpt waarom iemand zou willen bidden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?
Gaat God dan denken: ach, dat is een geleuvige jongen, die verdient het wel?
Je moet het toch echt zelf rooien op het veld.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef -Datdus- het volgende:
Als god ons naait deze wedstrijd word ik boeddhist.
Alsof God zich druk maakt over voetjebal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zijn steun willen hebben?
Gaat God dan denken: ach, dat is een geleuvige jongen, die verdient het wel?
Je moet het toch echt zelf rooien op het veld.
Voetjebal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof God zich druk maakt over voetjebal.
Ik ben geleuvig opgevoed en ook nog misdienaar geweest. Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je wel begrijpt waarom iemand zou willen bidden.
Jupiler League dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC doen ze nog enigzins normaal over Messi omdat hij het nooit heeft laten zien op een rainy tuesday in Stoke.
Dit vind ik een mooie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geleuvig opgevoed en ook nog misdienaar geweest. Ik weet er alles van.
(Nou ja, alles...)
Alle religie is mensenwerk. God is door de mensch geschapen naar diens eigen (ideale/almachtige) evenbeeld.
Maar laten we nu maar gewoon weer met ballen spelen. Lekker man.
In Frankrijk heeft die het ook nog niet laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC doen ze nog enigzins normaal over Messi omdat hij het nooit heeft laten zien op een rainy tuesday in Stoke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |