quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]ONTMASKERDED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wij hebben een te hoog vara gehalte.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Confetti het volgende:
Hebben wij de kutste commentatoren van Europa?
Ik zapte net naar de Belg bij Brazilie en die man had tien keer meer passie dan die idiote Roelfs.
Rokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Ik heb wat room nodig.
Staat er ook al een sneeuwpop in je tuin?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.
2 januari al die teringzooi weer opruimen. Nooit aan beginnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook maat. Mijn hele achtertuin geeft nu licht.
Ik zie de omroepen er idd voor aan dat ze de commentatoren het bevel mee hebben gegeven niet te enthousiast te worden, want het is Qatarquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Confetti het volgende:
Hebben wij de kutste commentatoren van Europa?
Ik zapte net naar de Belg bij Brazilie en die man had tien keer meer passie dan die idiote Roelfs.
Nee dat gaat wat lastig als er geen sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat er ook al een sneeuwpop in je tuin?
Hebben ze op R1 geen last vanquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zie de omroepen er idd voor aan dat ze de commentatoren het bevel mee hebben gegeven niet te enthousiast te worden, want het is Qatar
Meer vezels etenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet schijten, maar ik ben bang dat ik dan de aftrap mis
Je heb nog 8 minutenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij mij gaat die teringzooi eruit op de 30equote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 januari al die teringzooi weer opruimen. Nooit aan beginnen.
https://www.bax-shop.nl/s(...)sEAQYASABEgLY0PD_BwEquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat lastig als er geen sneeuw ligt.
En online mét beeld, waardoor het commentaar synchroon isquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, daarom luister ik ook
Wow jij hebt echt een schijtprobleemquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 9 december 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook moest eerst even bijkijken net de Fomo show.
Ff overschakelen op telefoon! Zo heb ik de penaltyserie van Brazilië gechecktquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat ik voor de verandering eens serieus reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft meneer Pastoor ook met je ballen gespeeld?
Teveel kan echter voor constipatie zorgen en daardoor kan je dan ook weer de aftrap missen.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Filip Joos op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Filip Joos op de Belg, dan kijk ik daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |