Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijktquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Het kwam door de darkmode![]()
Bedankt @:Sked
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb trouwens darkmode aangezet in Word en geen idee hoe ik het uit krijg. WOEDEND
Xiaomi (haha, ja kom er maar in iPhone fappers) heeft daar wel vaker problemen mee. Mijn Rabobank app heeft een cosmetische error dankzij darkmode. Bij Snapchat kan ik geen chats lezen in darkmode.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijkt
Dezelfde reden dat fok (nog) geen darkmode heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijkt
Fransquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:lange_lans @:wereldgozer @:monkyyy wat is jullie mening betreft Capgemini?
Wil hij met of zonder suiker?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal een lekker kopje koffie voor je zetten.![]()
En idd wat @:Scrummie zei. Screenshotje.
Zwart makker, zwart. Koffie drink je zwart. Mocht @Pisces29 hier anders over denken dan zet dit de verhoudingen op scherp.quote:
Ik vertrouw niemand.quote:
Ik zou nooit een zoon van 10 nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een zoon van 10 hebt dan ga vanzelf mee in die malaise makker.
Hallo makker.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zoon van 10 nemen.
Nee. Vertel. Wie gaat ze maken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:21 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat het 3-1 voor Nederland wordt ?
Goed brother. Aan het genieten van het WK.quote:
Twee keer Depay en één keer van der Gaspo.quote:
Aangezien Rian van Reijbroek geen banden heeft met dit bedrijf neem ik het niet serieus.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:lange_lans @:wereldgozer @:monkyyy wat is jullie mening betreft Capgemini?
Nee. 0-0 en via pingels eruit Tong.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:21 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat het 3-1 voor Nederland wordt ?
Flikker op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. 0-0 en via pingels eruit Tong.
Effe normaal doen hè. Appelekop.quote:
Sorry, kwam te grof over.quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Effe normaal doen hè. Appelekop.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. 0-0 en via pingels eruit Tong.
Gefeliciteerd?quote:
Senkjoequote:
Laatst 60 geworden. En zie er nog uit als een adonis. Beat that.quote:
De echte lijst der lijstenquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo Jannes zijn nieuwe nummer is weer lekker @:jancees
Sterrennl top25 genot.
#BeastModeJannesquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo Jannes zijn nieuwe nummer is weer lekker @:jancees
Sterrennl top25 genot.
Vette zeugquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even drie oliebollen met poedersuiker opwas lekker
Lekker man.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Smerige dikzak.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beter dan krentebollen maatquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even lekker poeierenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mag vliegen met corona? mooi manquote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
Laatste dagje alweer. Coronavariant gaat mee naar huis.
![]()
![]()
![]()
Ja nee.quote:Op zondag 11 december 2022 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je mag vliegen met corona? mooi man
Wink wink nudge nudgequote:
Gefeliciteerd, dat het maar een jaar vol pasta met plakjes kaas mag worden!quote:
quote:Op een vlucht van de KLM is afgelopen week een baby geboren. Dat is woensdag gebeurd op een vlucht van Guayaquil in Ecuador naar Amsterdam.
Een paar uur voor de landing op Schiphol kreeg passagier Tamara, die niet wist dat ze zwanger was, last van haar buik. Ze ging naar het toilet en na twee persweeën had ze ineens een zoon in haar handen, zo meldt het Spaarne-ziekenhuis waar moeder en kind nu verblijven.
Cyclo stout. Niet verkeerdquote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
![]()
![]()
![]()
Sterk spul, zo te zien.quote:Op zondag 11 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cyclo stout. Niet verkeerd
Ontbijten met bier, dat doet zelfs @Neef_Wuppie niet.quote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
![]()
![]()
![]()
Het was daar lunchtijd.quote:Op zondag 11 december 2022 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ontbijten met bier, dat doet zelfs @:Neef_wuppie niet.
Bel gewoon een taxiquote:Op zondag 11 december 2022 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was daar lunchtijd.
Ik ging uit in Leiden vannacht, gaan er plots geen treinen meer. Uiteindelijk tot zeven uur op Schiphol moeten wachten. Wat een drama.
(Uitgaan in Leiden is per definitie drama. Altijd Rotterdam @:kingroland )
Ja ik had een Robin Williams momentje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was inderdaad lunchtijd. Ik ga toch niet om 7 uur aan het bier.![]()
Was sowieso niet wakker op dat tijdstip. Te veel rijstwijn dit dat."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 11 december 2022 14:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja ik had een Robin Williams momentje.Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag jij loafers, @Mortaxx ?quote:
Ah. Genoteerd.quote:
Uiteraard.quote:
Zowel username als getal hebben op mij geen betrekking.quote:Op zondag 11 december 2022 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je account is van 2009 dus dan ben je 40+
Oh ik dacht dat je in het echt ook Pisces heettequote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel username als getal hebben op mij geen betrekking.
Op zijn Belgisch zeker? Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in het echt ook Pisces heette
Wat raar dat je deze dan gekozen hebtquote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel username als getal hebben op mij geen betrekking.
Ik heb geen idee wat Pisces op z'n Belgisch isquote:Op zondag 11 december 2022 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zijn Belgisch zeker? Zou wel leuk zijn.
Op zijn Belgisch uitgesproken, bedoelde ik.quote:Op zondag 11 december 2022 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Pisces op z'n Belgisch is
Ik ben ook altijd benieuwd waarom jij het licht uitdoet.quote:Op zondag 11 december 2022 16:38 schreef Sked het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar de echte leeftijd van @:Pisces29
Waarschijnlijk omdat het tijd is om te gaan slapen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd benieuwd waarom jij het licht uitdoet.
43quote:Op zondag 11 december 2022 16:38 schreef Sked het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar de echte leeftijd van @:Pisces29
Nee die trede heb ik gelukkig nog niet bereikt.quote:
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DMquote:
Dit gaat misquote:Op zondag 11 december 2022 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DM sliden
Volkoren met snijworst.quote:Op zondag 11 december 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo een pan snert op.
Ik geloof dat ik de jonge(re) mensen hier als oud had geschat en ook de oudjes als jong.quote:Op zondag 11 december 2022 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DM
Pizzaquote:Op zondag 11 december 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo een pan snert op.
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+quote:Op zondag 11 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de jonge(re) mensen hier als oud had geschat en ook de oudjes als jong.
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @KingRoland, @Caland en ik.quote:Op zondag 11 december 2022 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+
Waarom sorry? Ik zie mijzelf de 40 niet halen dus bedankt voor het geloof.quote:Op zondag 11 december 2022 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @:KingRoland, @:Caland en ik.Sorry.
Hoe is het met je keel?quote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik zie mijzelf de 40 niet halen dus bedankt voor het geloof.
Ik ben in oktober 60 geworden.quote:Op zondag 11 december 2022 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+
Die is niet echt gelukt dus nu ben ik niet minder moequote:Op zondag 11 december 2022 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin je hebt nog wel een middagdutje gedaan
Volgend jaarquote:Op zondag 11 december 2022 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @:KingRoland, @:Caland en ik.Sorry.
Wat is deze. Random laatste letters geplaatstquote:Op maandag 12 december 2022 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 541 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
🟨🟩🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geen woord. Ik ben razend @:Speedfight @:scrummie
Wereldgozer is niet zo slimquote:Op maandag 12 december 2022 08:06 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 541 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 337 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Wereldgozer kan er niets van.
Lekker manquote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Bohhquote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Erg veel zin inquote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
WK is ook weer bijna klaar.
Tijd voor DRT.
Waar te zien ?quote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor DRT.
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.quote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Belketting!quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.
Bejaarde gespot.quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.
Gaat via de Canvas app, elke uni heeft zo een interne app van canvas waar alles wordt gecommuniceerd waaronder ook cijfers. Dus stel ik heb een 7.5 gekregen dan krijg ik via de app een melding dat het cijfer online staat, zo ook bij mededelingen wanneer een professor ziek is. Dan schrijft die persoon dat de college niet doorgaat en ook elke opleiding heeft een whatsapp groepchat dus daar wordt het ook gepost.quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi.quote:Op maandag 12 december 2022 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat via de Canvas app, elke uni heeft zo een interne app van canvas waar alles wordt gecommuniceerd waaronder ook cijfers. Dus stel ik heb een 7.5 gekregen dan krijg ik via de app een melding dat het cijfer online staat, zo ook bij mededelingen wanneer een professor ziek is. Dan schrijft die persoon dat de college niet doorgaat en ook elke opleiding heeft een whatsapp groepchat dus daar wordt het ook gepost.
Kortom: technologie
Dankjewel.quote:
Als we overal zo makkelijk warm water zouden kunnen opwekken als in DRT waren we nooit afhankelijk geweest van gas uit Rusland.quote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor DRT.
krentquote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat het dartsen niet bij dat professionele warme bad RTL7 is te zien, dan zal ik toch moeten overslaan.
Men kijkt met streams heb ik gelezen.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat het dartsen niet bij dat professionele warme bad RTL7 is te zien, dan zal ik toch moeten overslaan.
Er is een prima gratis stream van Sky Sports, is van betere kwaliteit dan Viaplay waar je voor moet dokken, dus je bent altijd welkom.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sky doet het ook wel leuk vind ik, al zal ik natuurlijk wel Koert en Roland Scholten missen.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zuurkool eten!quote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Andijviestamppot met kaas en gehaktballenquote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Dat zal me verder een worst wezen maar dan komt er weer een andere aanbieder die je ook moet betalen.quote:
Goulashquote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zal ik dan eens aanzetten bij wat clashes in de eerste rondes tussen de ongeplaatste spelers.quote:Op maandag 12 december 2022 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is een prima gratis stream van Sky Sports, is van betere kwaliteit dan Viaplay waar je voor moet dokken, dus je bent altijd welkom.
De Scholt is onmiskenbaar een kijkcijferkanon.quote:Op maandag 12 december 2022 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sky doet het ook wel leuk vind ik, al zal ik natuurlijk wel Koert en Roland Scholten missen.
Mwah, darten is wat dat betreft een beetje een proletensport, 90% kijkt het ‘omdat het toch op staat en er niks anders is’. Die ben je nu allemaal kwijt tenzij ze al een abo hadden voor voetbal of F1. Het beperkt aantal mensen wat darten écht wil kijken pakt er net zo goed een gratis streampje bij, alsof je fors geld gaat betalen voor dat kneuterige Nederlandse commentaar.quote:Op maandag 12 december 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal me verder een worst wezen maar dan komt er weer een andere aanbieder die je ook moet betalen.
Ik heb wel viaplay voor F1 en PL, kijk geen darten met uitzondering van de laatste week van het jaar zo'n beetje. Geen idee wat hun plannen verder zijn maar ze zullen vast niet de wereld betaald hebben voor dat darten.quote:Op maandag 12 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, darten is wat dat betreft een beetje een proletensport, 90% kijkt het ‘omdat het toch op staat en er niks anders is’. Die ben je nu allemaal kwijt tenzij ze al een abo hadden voor voetbal of F1. Het beperkt aantal mensen wat darten écht wil kijken pakt er net zo goed een gratis streampje bij, alsof je fors geld gaat betalen voor dat kneuterige Nederlandse commentaar.
Lijkt mij eigenlijk sterk dat ze de kosten van de rechten terug gaan winnen op deze manier. Ze hadden nog beter (een deel van) het WK gratis kunnen maken, om nieuwe klanten te lokken.
Lekkerbekjequote:Op dinsdag 13 december 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv remquote:In Velserbroek is vanochtend een moeder met haar auto een kinderdagverblijf binnen gereden. De vrouw kwam haar kindje brengen, maar bij het weggaan maakte zij een fout en reed tegen de gevel en door de voordeur van het gebouw de centrale hal binnen.
Oplettende reporter @3rr0rquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv rem
Opel Agila rijden alleen onrendabelen in. Zal wel een alleenstaande moeder met etiket zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv rem
Bij het weggaan staat er. Vandaar mijn verbazing dat je daar eindigt, dat je blijkbaar zo hard achteruit hadden willen gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:49 schreef Sked het volgende:
Die had geen zin om die paar meter van de auto naar de ingang te lopen.
Nog geen rammelende eierstokken?quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oplettende reporter @:3rr0r
Tevens “kindje”.
Stokjequote:Op dinsdag 13 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog geen rammelende eierstokken?
Dor hout.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog geen rammelende eierstokken?
Jij mag ook wel eens aardig doen hoor.quote:
Geen idee, ik laat @Pisces29 kiezen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oma's bakschotel met kapucijners, spek en uiquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zon luxe supermarkt afbakpizza waar ik vervolgens een ui en een hele peper over heb gegooid.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Racisme en discriminatie zijn een "ernstig en zorgelijk" probleem bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Dat is de conclusie van een onderzoek onder medewerkers.
Biculturele medewerkers en medewerkers van kleur voelen zich soms overgeslagen, genegeerd, en buitengesloten. Zij ervaren dat een deel van de witte collega's hen ziet als "de etnische en culturele ander" en niet als een volwaardige Nederlander of gelijkwaardige collega. Als voorbeeld staat in het rapport dat een medewerker te horen kreeg: "Je kunt goed sjoelen voor een neger."
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.quote:
Als je dit soort opmerkingen maakt ben je een treurlingquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.
Ben ik gediscrimineerd?
quote:Zo vertelden medewerkers dat mensen vanwege hun huidskleur meerdere keren zijn aangeduid als "apen", "bokito's", "negers" en "Zwarte Piet". Afrikaanse landen werden omschreven als "apenlanden". De scheldwoorden zijn ook gehoord op afdelingen die zich richten op ontwikkelingssamenwerking in Afrikaanse landen.
Het racisme komt ook voor bij leidinggevenden. Specifieke culturen werden in verband gebracht met "luilakken" en "criminelen".
quote:"Je zou de Aziaten terug in hun hok moeten knuppelen. Hang ze op aan de hoogste boom, ze moeten hun plek kennen." Medewerkers in Den Haag gaven aan niet "het vliegtuig te willen delen met vrouwen met een hoofddoek".
Dit lijkt wel wat op sommige fok-topics.quote:
Dit wordt inderdaad +- het oevre tijdens Frankrijk - Marokko morgen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt wel wat op sommige fok-topics.
Deze werkt natuurlijk andersom ookquote:Medewerkers in Den Haag gaven aan niet "het vliegtuig te willen delen met vrouwen met een hoofddoek".
Racisme van mensen in het Oosten, die iedereen die niet kaasblond is afkeuren, zelf nog nooit gereisd hebben, culturen niet kennen, vind ik treurig. Dan ben ik blij niet in die hoek te wonen, want dat zou ik slecht trekken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.
Ben ik gediscrimineerd?
Dat mensen zich slecht gedragen heeft met cultuur te maken maar zoals je net zei dan is het opeens racisme. Lol. Voorbeeld: wanneer heb jij voor het laatst problemen gehad met iemand uit azie? (Oost-azie) bijna nooitquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze werkt natuurlijk andersom ookDus is lastig.
En ik ken wel een bepaalde groep die luier overkomt, omdat ik het op werkvlak continu zie, maar ik kan ook zeggen dat er in Zuid-Europa minder hard gewerkt wordt. Bij de eerste groep mag je het niet zeggen, zeg je dat een Spanjaard langzaam werkt dan is het geen racisme.
[..]
Racisme van mensen in het Oosten, die iedereen die niet kaasblond is afkeuren, zelf nog nooit gereisd hebben, culturen niet kennen, vind ik treurig. Dan ben ik blij niet in die hoek te wonen, want dat zou ik slecht trekken.
Ik vind Indo’s langzamer werken. Verder kan ik met elke cultuur door één deur.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mensen zich slecht gedragen heeft met cultuur te maken maar zoals je net zei dan is het opeens racisme. Lol. Voorbeeld: wanneer heb jij voor het laatst problemen gehad met iemand uit azie? (Oost-azie) bijna nooit
Ja hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
Geniet jij ook zo van messi @:tong80
AnneloosGodinquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Darkmode genotquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Als forumgebruikster @Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.quote:
Welke darkmode?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
Door wie denk je dat ik erop gewezen ben? Ben gelijk over de knie gegaanquote:Op woensdag 14 december 2022 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als forumgebruikster @:Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.
Dit is nog niet beschikbaar voor ons normale users.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, ik FOK! voornamelijk mobiel. Die nachtmodus is echt lachwekkend
Het was gisteren een Suzuki, geen Opel.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon quotes van Wopke Hoekstra uit Luckytv.
Die bestel ik altijd on linequote:
Milanese stoof met groenten en gebakken krieltjes.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
En tijdens ?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Na lange tijd eet ik een saucijzenbroodje voor lunch
Zon schijnt.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft z’n schaatsen al uit het vet gehaald?
Ja, ik zie nu pas dat het de komende dagen ook zonnig blijft. Anders had het wel gekund.quote:
Ik boek per direct een huisje in Friesland!quote:Op woensdag 14 december 2022 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie nu pas dat het de komende dagen ook zonnig blijft. Anders had het wel gekund.
Dan maar februari ofzo.
Gezellig.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik boek per direct een huisje in Friesland!
Niet belangrijk genoeg om te boycotten. Dus nee, maar ik zou er sowieso niet snel komen. Tenzij ik een mention krijg uiteraard, dan wip ik zeker langs.quote:
Bruine bonensoep?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes gezond.
Ik dacht als kind altijd dat alleen m’n moeder zo gek was om zoiets als bruine bonensoep te maken.quote:
Maakte ze ook pasta met plakken kaas?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht als kind altijd dat alleen m’n moeder zo gek was om zoiets als bruine bonensoep te maken.![]()
Het is wel lekker.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maakte ze ook pasta met plakken kaas?
Hoe kan je nou op lidl stemmen. Die dikke Acda de worm te zien doen is toch gewoon fantastisch?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:26 schreef Coco het volgende:
Nominaties voor Loden Leeuw 2022 bekendgemaakt
Gestemd
@:zipportal loekierood.gif
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op lidl stemmen. Die dikke Acda de worm te zien doen is toch gewoon fantastisch?
Kwam mij ook niet bekend voor en kan er ook niet meer op klikken inmiddels door site overbelasting ?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.
Laten we hopen dat @Coco überhaupt kan schaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2022 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hulpje @:coco en @:Pisces29 samen op het ijs in Friesland. Onder de rook van Bartlehiem.
Croisantje. Kipfilet.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig maar, nu blijft Drizzt hier echt uniek in.quote:
Die had ik ook nog nooit gezien, ik zou er wel op stemmen, die andere 2 vond ik eigenlijk helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.
Ja, dat krijg je als je 3 exen met een Friese achtergrond hebt.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat @:Coco überhaupt kan schaatsen?
Ik ga zo naar de Lidl.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet ook nog aangezien ik te moe was vanuit werk maar dan moet ik mijn auto eerst dooienquote:
Neequote:
Gun mij gewoon die vrije dagen.quote:
Ontstaat toch onder natuurlijke omstandigheden zonder mechanische hulpmiddelen?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heet een stukje gras dat je onder laat lopen natuurijs. Ik snap het niet.
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!quote:
Geloof niet dat @Sked daar rekening mee hoeft te houden.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!
Idd, is toch heerlijk joh, die kerstsfeer en allesquote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!
Wat ga je doen met oud en nieuw?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat @:sked daar rekening mee hoeft te houden.
Al vlucht ik voor oud en nieuw wel weer mooi het land uit.
Zweden richting ouders.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat ga je doen met oud en nieuw?
Klinkt niet verkeerd. Geniet er lekker van.quote:
Ja, op die manier wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ontstaat toch onder natuurlijke omstandigheden zonder mechanische hulpmiddelen?
Teveel verplichtingen die eraan komen?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teveel verplichtingen die eraan komen?
Oké. Sterkte.quote:
Ga je weer naar het grote Zweedse bos?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat @:sked daar rekening mee hoeft te houden.
Al vlucht ik voor oud en nieuw wel weer mooi het land uit.
Moet je nagaan hoe mooi die vogels daar in een pak sneeuw staan.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je weer naar het grote Zweedse bos?
Kreeg laatst een foto van iemand die de flamingo in een bos had gespotquote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe mooi die vogels daar in een pak sneeuw staan.
@:Littlerabbit
Nice.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kreeg laatst een foto van iemand die de flamingo in een bos had gespot
Zeker staat trots uit het raam te starenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice.![]()
Zit er eigenlijk een ooievaar bij jouw serie. Dat past wel mooi bij je afkomst.
Ik snap het niet maar prima.quote:
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |