Deze werkt natuurlijk andersom ookquote:Medewerkers in Den Haag gaven aan niet "het vliegtuig te willen delen met vrouwen met een hoofddoek".
Racisme van mensen in het Oosten, die iedereen die niet kaasblond is afkeuren, zelf nog nooit gereisd hebben, culturen niet kennen, vind ik treurig. Dan ben ik blij niet in die hoek te wonen, want dat zou ik slecht trekken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.
Ben ik gediscrimineerd?
Dat mensen zich slecht gedragen heeft met cultuur te maken maar zoals je net zei dan is het opeens racisme. Lol. Voorbeeld: wanneer heb jij voor het laatst problemen gehad met iemand uit azie? (Oost-azie) bijna nooitquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze werkt natuurlijk andersom ookDus is lastig.
En ik ken wel een bepaalde groep die luier overkomt, omdat ik het op werkvlak continu zie, maar ik kan ook zeggen dat er in Zuid-Europa minder hard gewerkt wordt. Bij de eerste groep mag je het niet zeggen, zeg je dat een Spanjaard langzaam werkt dan is het geen racisme.
[..]
Racisme van mensen in het Oosten, die iedereen die niet kaasblond is afkeuren, zelf nog nooit gereisd hebben, culturen niet kennen, vind ik treurig. Dan ben ik blij niet in die hoek te wonen, want dat zou ik slecht trekken.
Ik vind Indo’s langzamer werken. Verder kan ik met elke cultuur door één deur.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mensen zich slecht gedragen heeft met cultuur te maken maar zoals je net zei dan is het opeens racisme. Lol. Voorbeeld: wanneer heb jij voor het laatst problemen gehad met iemand uit azie? (Oost-azie) bijna nooit
Ja hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
Geniet jij ook zo van messi @:tong80
AnneloosGodinquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Darkmode genotquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Als forumgebruikster @Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.quote:
Welke darkmode?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
Door wie denk je dat ik erop gewezen ben? Ben gelijk over de knie gegaanquote:Op woensdag 14 december 2022 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als forumgebruikster @:Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.
Dit is nog niet beschikbaar voor ons normale users.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, ik FOK! voornamelijk mobiel. Die nachtmodus is echt lachwekkend
Het was gisteren een Suzuki, geen Opel.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon quotes van Wopke Hoekstra uit Luckytv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |