krentquote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat het dartsen niet bij dat professionele warme bad RTL7 is te zien, dan zal ik toch moeten overslaan.
Men kijkt met streams heb ik gelezen.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat het dartsen niet bij dat professionele warme bad RTL7 is te zien, dan zal ik toch moeten overslaan.
Er is een prima gratis stream van Sky Sports, is van betere kwaliteit dan Viaplay waar je voor moet dokken, dus je bent altijd welkom.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sky doet het ook wel leuk vind ik, al zal ik natuurlijk wel Koert en Roland Scholten missen.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zuurkool eten!quote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Andijviestamppot met kaas en gehaktballenquote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Dat zal me verder een worst wezen maar dan komt er weer een andere aanbieder die je ook moet betalen.quote:
Goulashquote:Op maandag 12 december 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zal ik dan eens aanzetten bij wat clashes in de eerste rondes tussen de ongeplaatste spelers.quote:Op maandag 12 december 2022 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is een prima gratis stream van Sky Sports, is van betere kwaliteit dan Viaplay waar je voor moet dokken, dus je bent altijd welkom.
De Scholt is onmiskenbaar een kijkcijferkanon.quote:Op maandag 12 december 2022 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sky doet het ook wel leuk vind ik, al zal ik natuurlijk wel Koert en Roland Scholten missen.
Mwah, darten is wat dat betreft een beetje een proletensport, 90% kijkt het ‘omdat het toch op staat en er niks anders is’. Die ben je nu allemaal kwijt tenzij ze al een abo hadden voor voetbal of F1. Het beperkt aantal mensen wat darten écht wil kijken pakt er net zo goed een gratis streampje bij, alsof je fors geld gaat betalen voor dat kneuterige Nederlandse commentaar.quote:Op maandag 12 december 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal me verder een worst wezen maar dan komt er weer een andere aanbieder die je ook moet betalen.
Ik heb wel viaplay voor F1 en PL, kijk geen darten met uitzondering van de laatste week van het jaar zo'n beetje. Geen idee wat hun plannen verder zijn maar ze zullen vast niet de wereld betaald hebben voor dat darten.quote:Op maandag 12 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, darten is wat dat betreft een beetje een proletensport, 90% kijkt het ‘omdat het toch op staat en er niks anders is’. Die ben je nu allemaal kwijt tenzij ze al een abo hadden voor voetbal of F1. Het beperkt aantal mensen wat darten écht wil kijken pakt er net zo goed een gratis streampje bij, alsof je fors geld gaat betalen voor dat kneuterige Nederlandse commentaar.
Lijkt mij eigenlijk sterk dat ze de kosten van de rechten terug gaan winnen op deze manier. Ze hadden nog beter (een deel van) het WK gratis kunnen maken, om nieuwe klanten te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |