Nee die trede heb ik gelukkig nog niet bereikt.quote:
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DMquote:
Dit gaat misquote:Op zondag 11 december 2022 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DM sliden
Volkoren met snijworst.quote:Op zondag 11 december 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo een pan snert op.
Ik geloof dat ik de jonge(re) mensen hier als oud had geschat en ook de oudjes als jong.quote:Op zondag 11 december 2022 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is slide ik maar beter niet meer in haar DM
Pizzaquote:Op zondag 11 december 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo een pan snert op.
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+quote:Op zondag 11 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de jonge(re) mensen hier als oud had geschat en ook de oudjes als jong.
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @KingRoland, @Caland en ik.quote:Op zondag 11 december 2022 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+
Waarom sorry? Ik zie mijzelf de 40 niet halen dus bedankt voor het geloof.quote:Op zondag 11 december 2022 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @:KingRoland, @:Caland en ik.Sorry.
Hoe is het met je keel?quote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sorry? Ik zie mijzelf de 40 niet halen dus bedankt voor het geloof.
Ik ben in oktober 60 geworden.quote:Op zondag 11 december 2022 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is enkel Mortaxx 40+
Die is niet echt gelukt dus nu ben ik niet minder moequote:Op zondag 11 december 2022 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin je hebt nog wel een middagdutje gedaan
Volgend jaarquote:Op zondag 11 december 2022 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen 40+ was, behalve @:KingRoland, @:Caland en ik.Sorry.
Wat is deze. Random laatste letters geplaatstquote:Op maandag 12 december 2022 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 541 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
🟨🟩🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geen woord. Ik ben razend @:Speedfight @:scrummie
Wereldgozer is niet zo slimquote:Op maandag 12 december 2022 08:06 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 541 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 337 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Wereldgozer kan er niets van.
Lekker manquote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Bohhquote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Erg veel zin inquote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
WK is ook weer bijna klaar.
Tijd voor DRT.
Waar te zien ?quote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor DRT.
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.quote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef KingRoland het volgende:
College gaat ni door
Verder slapen
Belketting!quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.
Bejaarde gespot.quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je dan een sms? Vroeger was het gewoon ter plekke constateren en dan richting kantine of bieb of rechtsomkeert naar huis.
Gaat via de Canvas app, elke uni heeft zo een interne app van canvas waar alles wordt gecommuniceerd waaronder ook cijfers. Dus stel ik heb een 7.5 gekregen dan krijg ik via de app een melding dat het cijfer online staat, zo ook bij mededelingen wanneer een professor ziek is. Dan schrijft die persoon dat de college niet doorgaat en ook elke opleiding heeft een whatsapp groepchat dus daar wordt het ook gepost.quote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi.quote:Op maandag 12 december 2022 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat via de Canvas app, elke uni heeft zo een interne app van canvas waar alles wordt gecommuniceerd waaronder ook cijfers. Dus stel ik heb een 7.5 gekregen dan krijg ik via de app een melding dat het cijfer online staat, zo ook bij mededelingen wanneer een professor ziek is. Dan schrijft die persoon dat de college niet doorgaat en ook elke opleiding heeft een whatsapp groepchat dus daar wordt het ook gepost.
Kortom: technologie
Dankjewel.quote:
Als we overal zo makkelijk warm water zouden kunnen opwekken als in DRT waren we nooit afhankelijk geweest van gas uit Rusland.quote:Op maandag 12 december 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor DRT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |