Das nog een maand tot BBquote:Op maandag 5 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thats the spirit
ik geef ze tot 8 januari
De komende eliminatie is het kadootje van de febo voor @greysbones ... duhquote:Op maandag 5 december 2022 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wat heeft een verjaardag met de COS te maken dan?
Dat is liefquote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt @:Engine verdrietig
Die mag blijven voor hem
Mexx weerquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Als je geen borsthaar hebt, ben je echt een jongetje
heus gaan ze een eliminatie doen terwijl er 3 niet kunnen worden weggestuurd?quote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De komende eliminatie is het kadootje van de febo voor @:greysbones ... duh
Dat zei ze nietquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dat Bern aan 3 punten moest werken van haar. Sas zelf heeft ook issues zoals ze de hele relatie steeds zo analyseert i.p.v. gewoon lol te hebben. Misschien ook even naar jezelf kijken.
ik zou even teruglezenquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dat Bern aan 3 punten moest werken van haar. Sas zelf heeft ook issues zoals ze de hele relatie steeds zo analyseert i.p.v. gewoon lol te hebben. Misschien ook even naar jezelf kijken.
Volgens mij is er weinig mis met het zelf reflecterend vermogen van Sasquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Juist. Hij zei dat hij drie punten nodig had in een relatie en dat hij er aan 1 moest werken. Sasha zei dat ze niet wist hoe te reageren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou even teruglezen
hij moest aan 1 punt werken volgens hen beide
als ik het goed hoorde
wat de punten zijn geen idee
dat weet niemand
quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig mis met het zelf reflecterend vermogen van Sas
Maar dat werd niet gezegd. Maar goed..quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo werd het wel in mijn ogen verwoord.
Werk, vrouwen en een 3e punt die niet hoorbaar wasquote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo werd het wel in mijn ogen verwoord.
jullie zijn toppersquote:Op maandag 5 december 2022 11:28 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones
En speciaal voor jou vandaag een eliminatie. Hebben we even geregeld
Wie stuur je weg?quote:Op maandag 5 december 2022 11:28 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones
En speciaal voor jou vandaag een eliminatie. Hebben we even geregeld
Oké dan heb ik het verkeerd begrepen. Genoeg erover, wacht wel af hoe het loopt.quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Werk, vrouwen en een 3e punt die niet hoorbaar was
quote:Op maandag 5 december 2022 11:30 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones het was toch jouw speciale wens om mensen ondersteboven in een bak met stront te laten hangen en dat ze dat dan 2 minuten moeten volhouden?
Gaaaat gebeuren!!
Maddy. Gok ikquote:
Tot nu toe is er nog niet veel duidelijk. Daarom hoop ik ook dat ze met elkaar in gesprek gaan. Ben straks weg dus lees later wel terugquote:Op maandag 5 december 2022 11:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké dan heb ik het verkeerd begrepen. Genoeg erover, wacht wel af hoe het loopt.
Dat wordt om te gierenquote:Op maandag 5 december 2022 11:30 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones het was toch jouw speciale wens om mensen ondersteboven in een bak met stront te laten hangen en dat ze dat dan 2 minuten moeten volhouden?
Gaaaat gebeuren!!
ik hoop op 2quote:
Beetjequote:Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op 2
of ben ik dan te hebberig
Nee joh!! Twee is beter!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op 2
of ben ik dan te hebberig
hij was manager horeca op een cruiseschip.. zal heus niet gelogen zijnquote:Op maandag 5 december 2022 11:32 schreef pingu66 het volgende:
Ja hoor Berend heeft 350 euro per week aan fooi. En verdiend per maand heeeeel veel. Geloof het zelf lamstraal
voor 10k naar huisquote:
Owww!!! Dat zou een mooie zijn!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld gaat oplopen .. drukken en naar huis !! (aanname nog trouwens)
dat gun ik Djedi en Maddy nietquote:
Maar wel dat er dan weer 10k uit de pot is en er 1 opgerot gaatquote:
dan liever een hoger bedrag en dat Moraima druktquote:Op maandag 5 december 2022 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel dat er dan weer 10k uit de pot is en er 1 opgerot gaat
quote:Op maandag 5 december 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
Beste Maddy , je krijgt 10 minuten om Martin zn hoofd kaal te scheren met je tondeuse
quote:Op maandag 5 december 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
Beste Maddy , je krijgt 10 minuten om Martin zn hoofd kaal te scheren met je tondeuse
Zoe haar ding.quote:Op maandag 5 december 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
10 willekeurig bepaalde landen benoemen
Mexx of Zoe kan ookquote:
Spannnooonndquote:
Dat is nog te makkelijk .. alleen de vorm van het landquote:Op maandag 5 december 2022 11:39 schreef Ireth het volgende:
Oe, das een lastige opdracht! Ik gok dat er een land oplicht op een wereldkaart en dat je hem dan moet benoemen!
Want?quote:Op maandag 5 december 2022 11:40 schreef puzziepie het volgende:
Eindelijk wat strenger ,maar ik vind het wel wat hypocriet
quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken?
quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie gaat er seinen met 1, 2, 3 of 4 vingers..
Ik duim met je mee!quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet mantra....
"Geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD, geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD..."
Ze mag als eerste stemmen... wellicht daarom.quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken?
Bij mij is ze niet in beeld steedsquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken zijn?
Ff terug lezenquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, was druk met de Kerstboom, wat moeten ze doen?
quote:
Op een beeldscherm knopje drukken.quote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Thorelf het volgende:
moeten ze op papier stemmen? anders gaan ze elkaar napraten
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet mantra....
"Geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD, geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD..."
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .quote:
Vind het mooi dat het elke keer anders is. Ze kunnen zich er niet op instellen.quote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .
Dat ze strenger zijn vond ik eerder al nodig. Maar doe doe dan vastleggen in regels tussendoor.
Verder alleen maar goed dát ze wat strenger gaan zijn, als ze dat ook door gaan zetten
en van veel ook jaquote:
Mja, vind het niet zo erg. Doel is bereiktquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .
Dat ze strenger zijn vond ik eerder al nodig. Maar doe doe dan vastleggen in regels tussendoor.
Verder alleen maar goed dát ze wat strenger gaan zijn, als ze dat ook door gaan zetten
Sorryquote:
Eliminatiequote:Op maandag 5 december 2022 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, te beroerd om even antwoord te geven
uiteindelijk niet nee, ben ze na 2 secondn alweer vergeten als ze afscheid hebben genomenquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
Iedereen mag eruit van mij .. geen uitzonderingen ga niemand missen*O*
Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef woxxel het volgende:
isaak is aan het seinen. 3 vingers steeds
Eens, hadden ze al veel eerder moeten doenquote:Op maandag 5 december 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Wel een goede zet dat ze niets meer kunnen bespreken.
quote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iedereen Isaac kiest omdat ze denken dat hij het wel haalt, en dat ie dan faalt
ze hebben 2 maanden gehad om te overleggen xDquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wat ga je kiezen. Iemand die het zeker weet en dan iemand anders weg stuurt waar jij achter staat. Of iemand kiezen waarvan je het denkt dat hij/zij het niet kan… met de kans dat je zelf gaat.
En dat zonder overleg.
hij bedoeld kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef woxxel het volgende:
isaak is aan het seinen. 3 vingers steeds
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iedereen Isaac kiest omdat ze denken dat hij het wel haalt, en dat ie dan faalt
Dingen veranderen en Per opdracht is anders, slimmerd.quote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze hebben 2 maanden gehad om te overleggen xD
Precies wat ik net zei ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
gok je erop dat iemand het haalt
of dat iemand het niet haalt
quote:Op maandag 5 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is toch uitgesloten van deelname?
quote:
durven ze nietquote:
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is toch uitgesloten van deelname?
dat is precies wat ik bedoel.. ze hebben die scenario al 10 keer bediscussieerd..quote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dingen veranderen en Per opdracht is anders, slimmerd.
Elimineren kan dan nog wel. Zou grappig zijnquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
durven ze niet
veel te bang dat hij het haalt
Heel filosofischquote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
gok je erop dat iemand het haalt
of dat iemand het niet haalt
Erik?quote:
ja dit is echt een moeilijke opdrachtquote:
Johquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoel.. ze hebben die scenario al 10 keer bediscussieerd..
Dat zij worden gekozen?quote:
ik kan niet zo Kenia(bijvoorbeeld) aanwijzen eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dit is echt een moeilijke opdracht
landen herkennen op een landkaart gaat nog wel
maar als je alleen de contouren ziet zonder omringende landen is het verrekte moeilijk denk ik
Denk ik ookquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dit is echt een moeilijke opdracht
landen herkennen op een landkaart gaat nog wel
maar als je alleen de contouren ziet zonder omringende landen is het verrekte moeilijk denk ik
ja jammer dat we het niet kunnen zienquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef Cargamelk het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als we wisten waarop iedereen stemde
quote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zou gewoon geschreeuwd hebben: "Kim D is het domst" en die gele kaart gepakt hebben.
o wat ergquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zou gewoon geschreeuwd hebben: "Kim D is het domst" en die gele kaart gepakt hebben.
quote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand die het haalt en dan Wanda er uitquote:
Alsof je zomaar door de selectie komt bij defensie.quote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
maar dan haal je niet de angel uit kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 11:49 schreef mangalie het volgende:
Ik gok op Maddy, die wilde ze toen met het wachten tijdens het ijsbad nomineren..
Die verstond de opdracht niet denk ikquote:
Ik weet het echt niet, ik zie nu het schermpje waar ze op moeten kiezenquote:
Of Maddy stuurt babet weg, om zo op betere voet te komen bij Wanda en zoquote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Maddy het is, en ze wint gaat Esther naar huis.
Als Esther het is, en ze wint gaat Babette (denk ik) naar huis.
+ 10.000 van de pot afquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Maddy stuurt wWendy wegquote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou die challenge gewoon halen hoor.quote:Op maandag 5 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alsof je zomaar door de selectie komt bij defensie.
Als jij dat zou schreeuwen als je daar zou staan, weet je ook direct dat je thuis bent vanavond.
kijken ze wel eens in een spiegel daarquote:
Nee Sascha....wasgatequote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!quote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben heel bang dat het inderdaad wendy gaat worden
zoals eerder genoemd dat marciano 3 vingers seinde en de meangirls en maddy ws ook op wendy gaan heeft ze al 6 stemmen te pakken
oja een petertjequote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Esther mag nog wel even blijven, zal wel een Petertje worden denk ik.
ik hoop het zoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!
quote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken ze wel eens in een spiegel daar
Nee woensdag.quote:Op maandag 5 december 2022 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. het is eliminatie. dacht ik dat ze de Manager moesten kiezen
Ik denk dan Kim niet het domst isquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
nee die is juist zo lief en gezelligquote:
vind dat echt geen porem dat staartje zo op dr kopquote:
Denk eerder Mexxquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
En Wendy zou weleens Wanda naar huis kunnen sturen
Utoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
oja een petertje
uit welke rls was dat ook alweer?
Is ze ook nietquote:
Prognose, Petertje voor Dzjedie?quote:
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prognose, Petertje voor Dzjedie?
Niet als je niet gekozen wordt en wel weggestuurdquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou die challenge gewoon halen hoor.
Precies daarom, gezien al hun gejank elke keer dat er een oprotquote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.
Ahh zo haha ja dan zou ik mn glazen hebben ingegooid.quote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet als je niet gekozen wordt en wel weggestuurd
Die wenkies zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat echt geen porem dat staartje zo op dr kop
en dan die wenkbrauwen
Jeff kan nietquote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Straks Jeff of Isaak boos omdat ze hun niet hebben gekozen
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh zo haha ja dan zou ik mn glazen hebben ingegooid.
Maddy haat Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
al was het maar om te slijmen, want zo zit die wel in elkaar
Oe! Daar zou ik voor tekenenquote:Op maandag 5 december 2022 11:55 schreef Daana316 het volgende:
Sas, die dan Bern wegsturen. Problemen tussen die 2 opgelost
wat is dat?quote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
zou iemand aan het witte vlag idee denken nu ?
Mwah... ik zou het niet kunnen hoorquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
waarom niet, is hij heilig verklaard?
Managerquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hijs nog manager.quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze hadden een witte vlag dealquote:
me2quote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als Isaac naar huis moest.
En die kan niets onthouden..quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zou bezwijken onder de druk. En ze wilde toch al naar huis
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangenquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
En nu een keer wél een Exitspel dat te moeilijk is
ik ook Chanelquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik vind Wendy een leuke vrouw.
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je datquote:
OMG die is echt hard!!!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Denk dat dat tegenvaltquote:
Hoe heerlijk moet het zijn om een van die drie eruit te hebbenquote:
precies kies dan de kleinere onbekendere landenquote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Als ze het binnen Europa zou houden lukt het me misschien wel, maar bij geheel Afrika ben je me kwijt...quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je dat
Mexxit...mooi!quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Mexxit zou ik ook wel kunnen waarderen. En anders m'n oren wel.
3 min onder waterquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Volgens mij laten ze random tien landen zien en dan moet je zeggen welk land het is.quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |