Eliminatiequote:Op maandag 5 december 2022 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, te beroerd om even antwoord te geven
uiteindelijk niet nee, ben ze na 2 secondn alweer vergeten als ze afscheid hebben genomenquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
Iedereen mag eruit van mij .. geen uitzonderingen ga niemand missen*O*
Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef woxxel het volgende:
isaak is aan het seinen. 3 vingers steeds
Eens, hadden ze al veel eerder moeten doenquote:Op maandag 5 december 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Wel een goede zet dat ze niets meer kunnen bespreken.
quote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iedereen Isaac kiest omdat ze denken dat hij het wel haalt, en dat ie dan faalt
ze hebben 2 maanden gehad om te overleggen xDquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wat ga je kiezen. Iemand die het zeker weet en dan iemand anders weg stuurt waar jij achter staat. Of iemand kiezen waarvan je het denkt dat hij/zij het niet kan… met de kans dat je zelf gaat.
En dat zonder overleg.
hij bedoeld kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef woxxel het volgende:
isaak is aan het seinen. 3 vingers steeds
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iedereen Isaac kiest omdat ze denken dat hij het wel haalt, en dat ie dan faalt
Dingen veranderen en Per opdracht is anders, slimmerd.quote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze hebben 2 maanden gehad om te overleggen xD
Precies wat ik net zei ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
gok je erop dat iemand het haalt
of dat iemand het niet haalt
quote:Op maandag 5 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is toch uitgesloten van deelname?
quote:
durven ze nietquote:
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is toch uitgesloten van deelname?
dat is precies wat ik bedoel.. ze hebben die scenario al 10 keer bediscussieerd..quote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dingen veranderen en Per opdracht is anders, slimmerd.
Elimineren kan dan nog wel. Zou grappig zijnquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
durven ze niet
veel te bang dat hij het haalt
Heel filosofischquote:Op maandag 5 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
gok je erop dat iemand het haalt
of dat iemand het niet haalt
Erik?quote:
ja dit is echt een moeilijke opdrachtquote:
Johquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoel.. ze hebben die scenario al 10 keer bediscussieerd..
Dat zij worden gekozen?quote:
ik kan niet zo Kenia(bijvoorbeeld) aanwijzen eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dit is echt een moeilijke opdracht
landen herkennen op een landkaart gaat nog wel
maar als je alleen de contouren ziet zonder omringende landen is het verrekte moeilijk denk ik
Denk ik ookquote:Op maandag 5 december 2022 11:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dit is echt een moeilijke opdracht
landen herkennen op een landkaart gaat nog wel
maar als je alleen de contouren ziet zonder omringende landen is het verrekte moeilijk denk ik
ja jammer dat we het niet kunnen zienquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef Cargamelk het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als we wisten waarop iedereen stemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |