Spannnooonndquote:
Dat is nog te makkelijk .. alleen de vorm van het landquote:Op maandag 5 december 2022 11:39 schreef Ireth het volgende:
Oe, das een lastige opdracht! Ik gok dat er een land oplicht op een wereldkaart en dat je hem dan moet benoemen!
Want?quote:Op maandag 5 december 2022 11:40 schreef puzziepie het volgende:
Eindelijk wat strenger ,maar ik vind het wel wat hypocriet
quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken?
quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie gaat er seinen met 1, 2, 3 of 4 vingers..
Ik duim met je mee!quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet mantra....
"Geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD, geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD..."
Ze mag als eerste stemmen... wellicht daarom.quote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken?
Bij mij is ze niet in beeld steedsquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
Zoë steeds in beeld, zal toch geen voorteken zijn?
Ff terug lezenquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, was druk met de Kerstboom, wat moeten ze doen?
quote:
Op een beeldscherm knopje drukken.quote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef Thorelf het volgende:
moeten ze op papier stemmen? anders gaan ze elkaar napraten
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet mantra....
"Geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD, geen Wendy, geen bep, geen jappie, geen kimD..."
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .quote:
Vind het mooi dat het elke keer anders is. Ze kunnen zich er niet op instellen.quote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .
Dat ze strenger zijn vond ik eerder al nodig. Maar doe doe dan vastleggen in regels tussendoor.
Verder alleen maar goed dát ze wat strenger gaan zijn, als ze dat ook door gaan zetten
en van veel ook jaquote:
Mja, vind het niet zo erg. Doel is bereiktquote:Op maandag 5 december 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ineens mag niets besproken worden , NU ineens .
Dat ze strenger zijn vond ik eerder al nodig. Maar doe doe dan vastleggen in regels tussendoor.
Verder alleen maar goed dát ze wat strenger gaan zijn, als ze dat ook door gaan zetten
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |