Juist. Hij zei dat hij drie punten nodig had in een relatie en dat hij er aan 1 moest werken. Sasha zei dat ze niet wist hoe te reageren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou even teruglezen
hij moest aan 1 punt werken volgens hen beide
als ik het goed hoorde
wat de punten zijn geen idee
dat weet niemand
quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig mis met het zelf reflecterend vermogen van Sas
Maar dat werd niet gezegd. Maar goed..quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo werd het wel in mijn ogen verwoord.
Werk, vrouwen en een 3e punt die niet hoorbaar wasquote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo werd het wel in mijn ogen verwoord.
jullie zijn toppersquote:Op maandag 5 december 2022 11:28 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones
En speciaal voor jou vandaag een eliminatie. Hebben we even geregeld
Wie stuur je weg?quote:Op maandag 5 december 2022 11:28 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones
En speciaal voor jou vandaag een eliminatie. Hebben we even geregeld
Oké dan heb ik het verkeerd begrepen. Genoeg erover, wacht wel af hoe het loopt.quote:Op maandag 5 december 2022 11:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Werk, vrouwen en een 3e punt die niet hoorbaar was
quote:Op maandag 5 december 2022 11:30 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones het was toch jouw speciale wens om mensen ondersteboven in een bak met stront te laten hangen en dat ze dat dan 2 minuten moeten volhouden?
Gaaaat gebeuren!!
heee!!!quote:
Maddy. Gok ikquote:
Tot nu toe is er nog niet veel duidelijk. Daarom hoop ik ook dat ze met elkaar in gesprek gaan. Ben straks weg dus lees later wel terugquote:Op maandag 5 december 2022 11:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké dan heb ik het verkeerd begrepen. Genoeg erover, wacht wel af hoe het loopt.
Dat wordt om te gierenquote:Op maandag 5 december 2022 11:30 schreef Seattle het volgende:
@:greysbones het was toch jouw speciale wens om mensen ondersteboven in een bak met stront te laten hangen en dat ze dat dan 2 minuten moeten volhouden?
Gaaaat gebeuren!!
ik hoop op 2quote:
Beetjequote:Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op 2
of ben ik dan te hebberig
Nee joh!! Twee is beter!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop op 2
of ben ik dan te hebberig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |