quote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zou gewoon geschreeuwd hebben: "Kim D is het domst" en die gele kaart gepakt hebben.
Ik zou gewoon geschreeuwd hebben: "Kim D is het domst" en die gele kaart gepakt hebben.
Alsof je zomaar door de selectie komt bij defensie.quote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
maar dan haal je niet de angel uit kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 11:49 schreef mangalie het volgende:
Ik gok op Maddy, die wilde ze toen met het wachten tijdens het ijsbad nomineren..
Die verstond de opdracht niet denk ikquote:
Ik weet het echt niet, ik zie nu het schermpje waar ze op moeten kiezenquote:
Of Maddy stuurt babet weg, om zo op betere voet te komen bij Wanda en zoquote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Maddy het is, en ze wint gaat Esther naar huis.
Als Esther het is, en ze wint gaat Babette (denk ik) naar huis.
+ 10.000 van de pot afquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Maddy stuurt wWendy wegquote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou die challenge gewoon halen hoor.quote:Op maandag 5 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alsof je zomaar door de selectie komt bij defensie.
Als jij dat zou schreeuwen als je daar zou staan, weet je ook direct dat je thuis bent vanavond.
Nee Sascha....wasgatequote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!quote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben heel bang dat het inderdaad wendy gaat worden
zoals eerder genoemd dat marciano 3 vingers seinde en de meangirls en maddy ws ook op wendy gaan heeft ze al 6 stemmen te pakken
oja een petertjequote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Esther mag nog wel even blijven, zal wel een Petertje worden denk ik.
ik hoop het zoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!
quote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken ze wel eens in een spiegel daar![]()
![]()
Nee woensdag.quote:Op maandag 5 december 2022 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. het is eliminatie. dacht ik dat ze de Manager moesten kiezen
Ik denk dan Kim niet het domst isquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
vind dat echt geen porem dat staartje zo op dr kopquote:
Denk eerder Mexxquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
En Wendy zou weleens Wanda naar huis kunnen sturen
Utoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
oja een petertje![]()
![]()
![]()
uit welke rls was dat ook alweer?
Is ze ook nietquote:
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prognose, Petertje voor Dzjedie?
Niet als je niet gekozen wordt en wel weggestuurdquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou die challenge gewoon halen hoor.
Precies daarom, gezien al hun gejank elke keer dat er een oprotquote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.
Ahh zo haha ja dan zou ik mn glazen hebben ingegooid.quote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet als je niet gekozen wordt en wel weggestuurd
Die wenkies zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat echt geen porem dat staartje zo op dr kop
en dan die wenkbrauwen
Jeff kan nietquote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Straks Jeff of Isaak boos omdat ze hun niet hebben gekozen
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh zo haha ja dan zou ik mn glazen hebben ingegooid.
Maddy haat Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
al was het maar om te slijmen, want zo zit die wel in elkaar
Oe! Daar zou ik voor tekenenquote:Op maandag 5 december 2022 11:55 schreef Daana316 het volgende:
Sas, die dan Bern wegsturen. Problemen tussen die 2 opgelost
wat is dat?quote:Op maandag 5 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
zou iemand aan het witte vlag idee denken nu ?
Mwah... ik zou het niet kunnen hoorquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
waarom niet, is hij heilig verklaard?
Managerquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hijs nog manager.quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze hadden een witte vlag dealquote:
me2quote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als Isaac naar huis moest.
En die kan niets onthouden..quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zou bezwijken onder de druk. En ze wilde toch al naar huis
Jaquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangenquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
En nu een keer wél een Exitspel dat te moeilijk is
ik ook Chanelquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik vind Wendy een leuke vrouw.
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je datquote:
OMG die is echt hard!!!!quote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Denk dat dat tegenvaltquote:
Hoe heerlijk moet het zijn om een van die drie eruit te hebbenquote:
precies kies dan de kleinere onbekendere landenquote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Als ze het binnen Europa zou houden lukt het me misschien wel, maar bij geheel Afrika ben je me kwijt...quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
10 landen maar toch> Beetje topo stampen en dan kan je dat
Mexxit...mooi!quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Mexxit zou ik ook wel kunnen waarderen. En anders m'n oren wel.
3 min onder waterquote:Op maandag 5 december 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een galg en dan 5 minuten hangen
Volgens mij laten ze random tien landen zien en dan moet je zeggen welk land het is.quote:Op maandag 5 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat tegenvalt
Al kunnen ze het iemand natuurlijk wel makkelijk maken door landen als Nederland, Frankrijk en Spanje te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |