Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!quote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben heel bang dat het inderdaad wendy gaat worden
zoals eerder genoemd dat marciano 3 vingers seinde en de meangirls en maddy ws ook op wendy gaan heeft ze al 6 stemmen te pakken
oja een petertjequote:Op maandag 5 december 2022 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Esther mag nog wel even blijven, zal wel een Petertje worden denk ik.
ik hoop het zoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar Wendy gaat dit kunnen denk ik!
quote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken ze wel eens in een spiegel daar
Nee woensdag.quote:Op maandag 5 december 2022 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. het is eliminatie. dacht ik dat ze de Manager moesten kiezen
Ik denk dan Kim niet het domst isquote:Op maandag 5 december 2022 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zou gewoon geschreeuwd hebben: "Kim D is het domst" en die gele kaart gepakt hebben.
nee die is juist zo lief en gezelligquote:
vind dat echt geen porem dat staartje zo op dr kopquote:
Denk eerder Mexxquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
En Wendy zou weleens Wanda naar huis kunnen sturen
Utoquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
oja een petertje
uit welke rls was dat ook alweer?
Is ze ook nietquote:
Prognose, Petertje voor Dzjedie?quote:
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prognose, Petertje voor Dzjedie?
Niet als je niet gekozen wordt en wel weggestuurdquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou die challenge gewoon halen hoor.
Precies daarom, gezien al hun gejank elke keer dat er een oprotquote:Op maandag 5 december 2022 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Djedi wil toch al vertrekken, te makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |