3 tegelijkquote:Op maandag 5 december 2022 11:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als 2e optie mag Marciane over het hek
Ja mamquote:Op maandag 5 december 2022 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij ook niet, we willen een eliminatie
Rupertquote:
Dan nog , het is van haar en zij mag zich voelen zoals zij zich voelt. Het is haar gevoelquote:Op maandag 5 december 2022 10:53 schreef Thorelf het volgende:
sas moet nu ophouden met erover praten..want iedereen gaat speculeren en mss is het niet zo groot als dat sas het maakt. En dat zou lullig voor Bern zijn.
Djedi gaat zelf wel.quote:Op maandag 5 december 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
[..]
3 tegelijk
Djedi er ook achteraan
Ditquote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog , het is van haar en zij mag zich voelen zoals zijn zich voelt. Het is haar gevoel
Oké nog 1x dan.quote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt @:Engine verdrietig
Die mag blijven voor hem
Er moet wel iemand inblijven aan wie we ons kunnen ergeren ... en ze heeft soms goede kanten. En we willen de verhaallijn met Jappie verder zien gaan..quote:
Als Wendy of Babbel maar blijftquote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt @:Engine verdrietig
Die mag blijven voor hem
Oké ze mag nog even blijven.quote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er moet wel iemand inblijven aan wie we ons kunnen ergeren ... en ze heeft soms goede kanten. En we willen de verhaallijn met Jappie verder zien gaan..
Wie weet gooit Sas het verhaal wel express naar buiten zodat er over wordt gelult in de groepquote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog , het is van haar en zij mag zich voelen zoals zij zich voelt. Het is haar gevoel
Heb meer last van Rupertquote:Op maandag 5 december 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern die is net zo verwijft als Ruppie, maar Ruppie mag van mij nog wel 'n maandje blijven
Ik vind Ima en Ruppie leuk samen.quote:Op maandag 5 december 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern die is net zo verwijft als Ruppie, maar Ruppie mag van mij nog wel 'n maandje blijven
Meh. Vind ik niks voor haar. Zeker niet nuquote:Op maandag 5 december 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet gooit Sas het verhaal wel express naar buiten zodat er over wordt gelult in de groep
Dat denk ik niet, ze was gisteren heel verdrietigquote:Op maandag 5 december 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet gooit Sas het verhaal wel express naar buiten zodat er over wordt gelult in de groep
Wat ik al zei: misschien niet bewust verzwegen, maar gewoon niet ter sprake gekomen. Als een onderwerp niet aangesneden wordt, komt het niet in je op om het er over te hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat hij iets verzwegen heeft tot gisteren. Zoiets laat ze wel merken.
Meh. Daar geloof ik niet in.quote:Op maandag 5 december 2022 11:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat ik al zei: misschien niet bewust verzwegen, maar gewoon niet ter sprake gekomen. Als een onderwerp niet aangesneden wordt, komt het niet in je op om het er over te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |