Maar je luistert naar Kookequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
De hersencellen sterven weer af bij Roelfs
Voel je niet verplicht.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 25 minuten nog even mee.
quote:
Welkom thuis @GGMMquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 25 minuten nog even mee.
Eem op het snoetje?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lonaa heeft spionnen. @:wereldgozer
SCOOOOOOOOOOOOOOP
Zouden er seksuele spanningen zijn tussen hun?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm betreedt het topic zodra @:lonaa vertrokken is
Bijzonder
19 overdag, 17 ‘s nachts.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende: [..] Hoeveel graden is het bij jou in huis?
Ja, echt hè, belged.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
De commentator op de Belg vind het belangrijk om het doelsaldo van Australië te bespreken dit WK
Ik denk 60/40 voor Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heel benieuwd wat straks de noteringen zijn voor Nederland - Argentinië (als ArgAus zo blijft uiteraard).
Denk Argentinie favoriet @ 1.60
Fijn dat je dit met ons deeltquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
De commentator op de Belg vind het belangrijk om het doelsaldo van Australië te bespreken dit WK
vindtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Duiken, surfen, hangmat. Prima voor een weekje. Marokko kon ook, maar vind reisgezelschap 'meh'.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik ben nog last minutes aan het struinen, maar de Antillen vind ik echt boring.
Auw.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Vertel ons er alles over. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
M'n vrouw heeft lichte verhoging.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vertel ons er alles over. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Zet mijn geldt op Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heel benieuwd wat straks de noteringen zijn voor Nederland - Argentinië (als ArgAus zo blijft uiteraard).
Denk Argentinie favoriet @ 1.60
Een bouwvakker zorgt voor de afzuiging zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel 4 maanden in de herrie gezeten elke dag. Zal even benoemen wat er vervangen is
Elke raam in het huis door een HR+ raam
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat, maar hopelijk leef je nu een stuk fijnerquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel 4 maanden in de herrie gezeten elke dag. Zal even benoemen wat er vervangen is
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
In wat voor buurt woon je dat je camerabeveiliging nodig hebtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik doe hier zelfs de auto niet eens op slot, fiets ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon je dat je camerabeveiliging nodig hebt
Marokko is geweldig. Ook goed met surfen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Duiken, surfen, hangmat. Prima voor een weekje. Marokko kon ook, maar vind reisgezelschap 'meh'.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ik hoorde net van user @:R-woud93 dat hij er helemaal niets meer van kan
Potverdikkie. Hopelijk zul je vanavond wel lekker slapen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Kun je dan niet beter een ander huis kopen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doe hier zelfs de auto niet eens op slot, fiets ook niet.
Had je ook aan coke en hoeren kunnen uitgevenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ging via het dak. Heb een heel nieuw dakbedekking gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een bouwvakker zorgt voor de afzuiging zeker?
Die heb ik gewoon in de versnelling staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doen
Ja dat kan inderdaad ook!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon in de versnelling staan.
quote:
Kost mij niks, gedaan in opdracht van de huurcorperatie Woonbronquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Had je ook aan coke en hoeren kunnen uitgeven
Dat is zo nu en dan minder verstandig jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad ook!
Als ik de handrem vergeet staat ie helaas ook in zijn vrij
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gifquote:
Geen HR++?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ja had ik ook wel graag naar toe gewild. Het warme bad First Dates topic krijgt een aandenkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marokko is geweldig. Ook goed met surfen.![]()
Desalniettemin lekker dat je gaat. Stuur je ons een kaartje foto
Kwajongenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doen
Genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kost mij niks, gedaan in opdracht van de huurcorperatie Woonbron
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gif
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gif
Thermostaat gewoon toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie een temperatuur meter in huis?
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.quote:
quote:
Heerlijk, die daily dingen hier.quote:
Huh, die zit er helemaal niet waar jij woont.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit goed doet.
Het echt Café gevoel terwijl je thuis bent!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, die daily dingen hier.
Sint zal de moskee wel overslaan. Staan teveel schoenen buiten boh bohquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sint zal de moskee wel overslaan. Staan teveel schoenen buiten boh boh
Voor dat geld (of nee, minder) niet team 7900 XTX zijn, dan snap je het sowieso niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gernot.
https://nl.hardware.info/(...)t-geen-retouren-meer
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huh, die zit er helemaal niet waar jij woont.
Mosselim? Is dat een religieus schelpdier?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, die bal was bij lange na niet op goal geweest. Zonder die Argentijn was shots on goal nog gewoon 0 geweest.quote:
Alleen als Messi er zin in heeftquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal zo wel gewoon 3-1 zijn, net als bij Nederland
Die tellen ook. Zoiets kan zomaar een match doen kantelen.quote:
quote:
Wil je slechts verlengen of ook penalty schieten?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Australië alles op alles zetten om de 2-2 te maken
Ik ook, maar laat ze maar even zweten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef raptorix het volgende:
Ik heb trouwens liever Argentinie dan Australie in de kwart finale.
Pingels zijn altijd fijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je slechts verlengen of ook penalty schieten?
De resterende minuten gaan alles bepalend zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Australië is niet voor niks opgericht als Engelse Strafkolonie ...quote:
Heb je wel een serieuze tegenstander en hopelijk een keer een leuke wedstrijd. (Al was Argentinië tegen Nederland in 2014 ook niet om aan te gluren).quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef raptorix het volgende:
Ik heb trouwens liever Argentinie dan Australie in de kwart finale.
Als ze nog eens aan de bal komen ...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Mja, Australie was en is echt helemaal nergens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die tellen ook. Zoiets kan zomaar een match doen kantelen.
Doe niet zo "grappig".quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Als het gelijk wordt, beslist het Fair Play klassement dan?
Tot die kans nu hebben ze het helemaal niet lastig gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:38 schreef Mestreech1990 het volgende:
En maar kritiek op NL…Terwijl Argentinië het zelfs lastig heeft tegen Australië nota bene.
M'n telefoon was opeens leeg dus tv uitgezet om pc'tje op te starten, vandaar. Even kijken hoe ik nu kan weglopen hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dat straks dan nog eens.
Dequote:
Dat jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:39 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Maradona bij Australië speelde.
Al had die deze gescoord.
Dan was het wellicht 1-0 gebleven en had Argentinië zich niet in slaap laten wiegen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Als die keeper die blunder nou niet had gemaakt
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Niet dat we zelf zo florissant zijn, maar toch.
Neequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Nederland is los. We rollen ze makkelijk op.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Messi is het niet zo bijzonder. In 2014 ook al niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Toby56 het volgende:
Al die keepers die na een eenvoudige redding 5 minuten op de bal blijven liggen.
Voetbal is geen sport.
"Wat doe je hier dan, zeikerd?"
En toen gingen we ook de bietenbrug op.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zonder Messi is het niet zo bijzonder. In 2014 ook al niet.
CUL is een deurtje verderquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebben
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef PS. het volgende:
Als dit zo blijft ¤250,- binnen met de TotoGokken is belasting voor domme mensen. Ter info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef PS. het volgende:
Als dit zo blijft ¤250,- binnen met de TotoLekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankje, ik voelde me toch al niet erg slim.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gokken is belasting voor domme mensen. Ter info.
Argentinië kon al niet eens winnen van Saoedi-Arabië.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Het is de pest vs cholera. De ploeg die de eerste goal scoort zal wel doorgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel erg sadquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.
Zelfs mijn eigen noten kan ik niet aan.
Zo heb ik toch weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
Weet ik, maar ik kon het niet laten.quote:
Dit lijkt me fake news.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
quote:
Iemand zat aan een strakke halsbandquote:
Zo heel moeilijk hebben ze het toch niet gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden @Coco en jij sowieso niet enorm moe van die standaardritueeltjes?quote:
Ja die donkere jongen oaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Perox het volgende:
Heeft Australië eigenlijk wel gewisseld? Vers bloed?
Ik bedoel het ook meer voor deze pot, is toch genot als het spannend is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Nederland-Argentinië doet het altijd goed joh.
Mladic en Milosevic worden achter de hand gehouden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Perox het volgende:
Heeft Australië eigenlijk wel gewisseld? Vers bloed?
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Worden @:Coco en jij sowieso niet enorm moe van die standaardritueeltjes?
Wegrennen als user Paul verschijnt
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Fipoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Verandering in voetbal zijn nogal taboe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Like gegeven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
12 voor 10. Tijd om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verandering in voetbal zijn nogal taboe.
Gelukkig doet GGMM nooit aan acts.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
VBL leeft op acts, je moet nog een hoop lerenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Dit is WKquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
VBL leeft op acts, je moet nog een hoop leren
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Nee paul vind ik echt vervelend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Wat volgens mij een voetbaltoernooi is.quote:
Ik?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:51 schreef Fosive het volgende:
[..]
Waarom heb jij hem dan mod gemaakt
Toch is dit niet VBL.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat volgens mij een voetbaltoernooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |