Dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan de wedstrijden van morgen wel leveren?
Italie in de KO, altijd lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De achtste finale van Duitsland lijkt me wel leuk
Nou dat valt ook wel tegen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Toby56 het volgende:
Nou.
Spannend allemaal.
Guus had wel een punt: je kunt maar beter Argentinië treffen. Daar kun je misschien nog tegen voetballen.
Hij maakt altijd leuke gifjesquote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie een temperatuur meter in huis?
Onzin wel van Guus.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Toby56 het volgende:
Nou.
Spannend allemaal.
Guus had wel een punt: je kunt maar beter Argentinië treffen. Daar kun je misschien nog tegen voetballen.
Ah ik ben nog last minutes aan het struinen, maar de Antillen vind ik echt boring.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Over twee weken naar Bonaire. Nog betere temperatuur
Ik zit naast een warme PC, prima te doen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat trek ik niet hoor.
Ook niet met het warme bad hier.
Ik zei niks over Memphis als voetballer, over een actie had ik het toenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die durft zich hier niet meer te vertonen na zijn miskleunen over Depay en Blind
Elke kamer heeft hier een meterquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Aruba en Curacao gaan wel vind ik. Mits je niet te lang blijft. Bonaire isquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik ben nog last minutes aan het struinen, maar de Antillen vind ik echt boring.
Zo rijk ben ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke kamer heeft hier een meter
Ook met luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een thermometer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kan beter een meter bier hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4090 gekocht?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit naast een warme PC, prima te doen hoor
Dat scheelt een hoop!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef Maver24 het volgende:
Zonder kachel aan is het 20.5. Huis heeft grote renovatie gehad begin van het jaar. Nieuwe ramen, eigenlijk alles
Of maar 12 uur later zoals vorige week.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef hhh38 het volgende:
De velden hebben aardig te lijden onder het feit dat er iedere 2e dag op gespeeld wordt
Hoeveel graden is het bij jou in huis?quote:
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef Maver24 het volgende:
Zonder kachel aan is het 20.5. Huis heeft grote renovatie gehad begin van het jaar. Nieuwe ramen, eigenlijk alles
Of briefjes van 500 een meter hoog.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan beter een meter bier hebben.
De meerderheid staat voor, dan krijg je dat.quote:
Opvallend ja, wat een akker soms.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef hhh38 het volgende:
De velden hebben aardig te lijden onder het feit dat er iedere 2e dag op gespeeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |