Dit vraagt om een poll.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vond de potjes van @:rambodirk toch iets leuker. (wel in een spoiler aub)
Over tempratuur gesproken, hoe warm is het in jullie woonkamer?quote:
Zaligquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GA NOU VOETBALLEN AUSTRALIE
Tegen Tunesie en Denemarken hadden ze niet echt geluk of zo. Dat was allebei gewoon ook niet veel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je kan ook niet blijven geluk hebben natuurlijk ...
20.5 omdat 69 graden fahrenheitquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over tempratuur gesproken, hoe warm is het in jullie woonkamer?
Sfeerverhogend twee maal per dagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets bij @:Lonaa nu
Je weet dat user Tagliano daar nu is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets bij @:Lonaa nu
Scheelt stoken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sfeerverhogend twee maal per dag
Met korting?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je weet dat user Tagliano daar nu is?
Zooquote:
Eigenlijk wel raar het is helemaal geen cupquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nederland neemt de cup mee naar huis
18,5quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die komt het nieuwe modem 'installeren'.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die van Antwerpen?quote:
Zou zo maar kunnenquote:
Ik ben gewoon hier! (en voel mij gepasseerd)quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar ben ik heel benieuwd naar! We wachten op een update van @Taglianoquote:
18cquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De achtste finale van Duitsland lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan de wedstrijden van morgen wel leveren?
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar ben ik heel benieuwd naar! We wachten op een update van @:tagliano
Was het de dame van de foto's?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar ben ik heel benieuwd naar! We wachten op een update van @:tagliano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |