abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206933394
Van Basten zei geen vreemde dingen inderdaad, maar die zou door z’n eigen trainerscarriere toch ook moeten weten dat het niet zo makkelijk gaat als hij zelf zegt..
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 23:07:21 #227
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_206933423
Ik acht Nederland zeker niet kansloos tegen dit Argentinië
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206933426
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 22:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vond 'm geen hele rare dingen zeggen, eigenlijk.
Ik ook niet, zeker vandaag niet, maar hij heeft wel een bepaalde houding en soms een bepaalde toon.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206933450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ook niet, zeker vandaag niet, maar hij heeft wel een bepaalde houding en soms een bepaalde toon.
Bij veel van die lui, ook uit eerdere en latere generaties wel vaak het idee dat ze altijd stiekem hopen dat ze niet voorbijgestreefd worden (in de zin van dat de huidige generatie wel wereldkampioen wordt en zij niet).
pi_206937939
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2022 22:40 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Dit filmpje is geloof ik bedoeld om te laten zien dat Robben een schwalbe maakt, maar laat juist goed zien dat het een overtreding is. De verdediger is te laat, zet zijn been voor Robben en raakt hem - niet zozeer op Robbens linkervoet maar op zijn rechtervoet door de knie van de verdediger (wat vanuit de meeste gebruikte camerastandpunten niet goed te zien is).
:o nu je het zegt. Eerst had ik m'n twijfels maar dat is eigenlijk best duidelijk
pi_206937974
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:43 schreef NLGooner het volgende:

[..]
:o nu je het zegt. Eerst had ik m'n twijfels maar dat is eigenlijk best duidelijk
Dat krijg je als je dit soort dingen heel vaak in slowmotion gaat zitten bekijken. Ook een beetje het probleem van de VAR en de reden van een aantal zeer lichte (of gewoon dubieuze) pingels.
pi_206938306
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat krijg je als je dit soort dingen heel vaak in slowmotion gaat zitten bekijken. Ook een beetje het probleem van de VAR en de reden van een aantal zeer lichte (of gewoon dubieuze) pingels.
Ik denk dat de reden voor de cognitieve dissonantie die veel mensen kennelijk ervaren bij VAR-beslissingen is dat zij de intentie van spelers meenemen in de vraag of het al dan niet een overtreding is. Die intentie is vaak echter volstrekt irrelevant, slecht meetbaar, en bepaalt hoogstens of en welke kleur kaart er vervolgens wordt gegeven.

Zeker, er zijn ook dubieuze VAR-beslissingen: niet elke situatie is eenduidig. Bovendien zijn de te volgen regels niet altijd in overeenstemming met hoe een situatie in de praktijk uitpakt, bijvoorbeeld die penalty van Argentinië tegen Polen. Dat zal ongetwijfeld volgens de regels een strafschop zijn geweest (ze zitten daar met meerdere mensen op lage en normale snelheid naar te kijken met het spelregelboekje ernaast), maar is in ieder geval voor mijn "gevoel" geen overtreding. In zo'n geval moet je misschien nog eens naar de regels kijken, niet naar het mechanisme die de situatie tegen de regels afzet (de VAR).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')