Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebben
Dankje, ik voelde me toch al niet erg slim.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gokken is belasting voor domme mensen. Ter info.
Argentinië kon al niet eens winnen van Saoedi-Arabië.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Niet dat we zelf zo florissant zijn, maar toch.
Het is de pest vs cholera. De ploeg die de eerste goal scoort zal wel doorgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebben
Dit is wel erg sadquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.
Zelfs mijn eigen noten kan ik niet aan.
Zo heb ik toch weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
Weet ik, maar ik kon het niet laten.quote:
Dit lijkt me fake news.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
quote:
Iemand zat aan een strakke halsbandquote:
Zo heel moeilijk hebben ze het toch niet gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |