Dan was het wellicht 1-0 gebleven en had Argentinië zich niet in slaap laten wiegen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Als die keeper die blunder nou niet had gemaakt
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Niet dat we zelf zo florissant zijn, maar toch.
Neequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar als Argentinië het moeilijk heeft tegen Australië, moeten we ons dan echt zorgen maken?
Nederland is los. We rollen ze makkelijk op.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Messi is het niet zo bijzonder. In 2014 ook al niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Toby56 het volgende:
Al die keepers die na een eenvoudige redding 5 minuten op de bal blijven liggen.
Voetbal is geen sport.
"Wat doe je hier dan, zeikerd?"
En toen gingen we ook de bietenbrug op.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zonder Messi is het niet zo bijzonder. In 2014 ook al niet.
CUL is een deurtje verderquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over cashewnoten hebben
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef PS. het volgende:
Als dit zo blijft ¤250,- binnen met de TotoGokken is belasting voor domme mensen. Ter info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef PS. het volgende:
Als dit zo blijft ¤250,- binnen met de TotoLekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankje, ik voelde me toch al niet erg slim.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gokken is belasting voor domme mensen. Ter info.
Argentinië kon al niet eens winnen van Saoedi-Arabië.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Het is de pest vs cholera. De ploeg die de eerste goal scoort zal wel doorgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel erg sadquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben helaas allergisch voor de meeste notensoorten.
Zelfs mijn eigen noten kan ik niet aan.
Zo heb ik toch weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
Weet ik, maar ik kon het niet laten.quote:
Dit lijkt me fake news.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nigeria is de grootste producent van cashewnoten.
quote:
Iemand zat aan een strakke halsbandquote:
Zo heel moeilijk hebben ze het toch niet gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden @Coco en jij sowieso niet enorm moe van die standaardritueeltjes?quote:
Ja die donkere jongen oaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Perox het volgende:
Heeft Australië eigenlijk wel gewisseld? Vers bloed?
Ik bedoel het ook meer voor deze pot, is toch genot als het spannend is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Nederland-Argentinië doet het altijd goed joh.
Mladic en Milosevic worden achter de hand gehouden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Perox het volgende:
Heeft Australië eigenlijk wel gewisseld? Vers bloed?
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Worden @:Coco en jij sowieso niet enorm moe van die standaardritueeltjes?
Wegrennen als user Paul verschijnt
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Fipoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Verandering in voetbal zijn nogal taboe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Like gegeven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
12 voor 10. Tijd om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verandering in voetbal zijn nogal taboe.
Gelukkig doet GGMM nooit aan acts.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
VBL leeft op acts, je moet nog een hoop lerenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Dit is WKquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
VBL leeft op acts, je moet nog een hoop leren
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Nee paul vind ik echt vervelend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:47 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja
Al besproken
Tikfoutjes aanstippen
Etc
Wat volgens mij een voetbaltoernooi is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |