Voor dat geld (of nee, minder) niet team 7900 XTX zijn, dan snap je het sowieso niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gernot.
https://nl.hardware.info/(...)t-geen-retouren-meer
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huh, die zit er helemaal niet waar jij woont.
Mosselim? Is dat een religieus schelpdier?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.
Nee, die bal was bij lange na niet op goal geweest. Zonder die Argentijn was shots on goal nog gewoon 0 geweest.quote:
Alleen als Messi er zin in heeftquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal zo wel gewoon 3-1 zijn, net als bij Nederland
Die tellen ook. Zoiets kan zomaar een match doen kantelen.quote:
quote:
Wil je slechts verlengen of ook penalty schieten?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Australië alles op alles zetten om de 2-2 te maken
Ik ook, maar laat ze maar even zweten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef raptorix het volgende:
Ik heb trouwens liever Argentinie dan Australie in de kwart finale.
Pingels zijn altijd fijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je slechts verlengen of ook penalty schieten?
De resterende minuten gaan alles bepalend zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Australië is niet voor niks opgericht als Engelse Strafkolonie ...quote:
Heb je wel een serieuze tegenstander en hopelijk een keer een leuke wedstrijd. (Al was Argentinië tegen Nederland in 2014 ook niet om aan te gluren).quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef raptorix het volgende:
Ik heb trouwens liever Argentinie dan Australie in de kwart finale.
Als ze nog eens aan de bal komen ...quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Mja, Australie was en is echt helemaal nergens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die tellen ook. Zoiets kan zomaar een match doen kantelen.
Doe niet zo "grappig".quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Als het gelijk wordt, beslist het Fair Play klassement dan?
Tot die kans nu hebben ze het helemaal niet lastig gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:38 schreef Mestreech1990 het volgende:
En maar kritiek op NL…Terwijl Argentinië het zelfs lastig heeft tegen Australië nota bene.
M'n telefoon was opeens leeg dus tv uitgezet om pc'tje op te starten, vandaar. Even kijken hoe ik nu kan weglopen hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dat straks dan nog eens.
Dequote:
Dat jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:39 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Maradona bij Australië speelde.
Al had die deze gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |