https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Aké, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
Daar kan ik ook best mee leven, hoor!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik houd daar ook van, het heeft ons met geweldige spelers nooit wat opgeleverd. In 2010 haal je de finale, met mooie spelers, maar zakelijk voetbal. Op een toernooi kweek je veel complimenten met mooi voetbal, maar meestal ik heb nu liever een wereldtitel.
Als fan van Smitshoek ben ik enorm trots op hem, wie had dat een paar jaar geleden gedacht! Wereldgozert!quote:
@Wereldgozerquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als fan van Smitshoek ben ik enorm trots op hem, wie had dat een paar jaar geleden gedacht! Wereldgozert!
Oranje stond hem bij Smitshoek al goed.
Vaak dezelfde mensen die 2 jaar lang hadden lopen roepen dat het niks zou worden omdat Van Gaal zo'n dwaas was, en die de wedstrijd voor de 3e plek niet gekeken hebben, want die was ook weer goed. Je hebt mooie wedstrijden en wedstrijden die niet om aan te zien zijn, daar heeft een 'mooie speelstijl' sowieso maar beperkt invloed op. De keuze is die tussen dominant en initiatief vs geduldig of zelfs afwachtend. Beide kun je goed op zijn Nederlands uitvoeren door de combinatie te zoeken en in elkaars tijd te spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daarnaast waren dezelfde mensen in 2014 aan het zeuren dat het na die wedstrijd niet meer mooi was.
Nee, maar in de nations league en kwalificatie liep het wel lekkerder. Als het maar gebeurt als je het nodig hebt, en dan kan om momenten gaan. Natuurlijk mag je naar de amusementswaarde en de kwaliteit van het aanvalsspel kijken, maar het is gelukkig nog steeds geen jurysport en de Nederlandse media zitten toch weer met bordjes met de cijfers op de tribune.quote:Wel bijna finale gehaald. Van Gaal heeft nog geen wedstrijd in de afgelopen periode verloren, ook tegen goede tegenstanders.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mooi om die blijdschap bij Dumfries te zien
Volhoudenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
Ben er weer boys, wel dronken, maar zal mn modknopjes niet aanraken voor de zekerheid![]()
![]()
Ja, Messi moet door. Brazilie moet in de andere helft van het speelschema door.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben blij dat Nederland écht beter was vandaag, maar wat was die scheidsrechter partijdig zeg, floot ongeveer alles tegen Nederland.
USA speelde wel wat naief. Denk niet dat Argentinie zich zo uit de tent laat lokken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, heb het feest hier helaas vandaag moeten missen maar dit was toch wel weer ouderwets Van Gaal hoor. Niet vaak vertoond dat ik een team een tegenstander zo ver zie opwachten en dan zo slim eruit komen.
Positief verrast, misschien zit er zelfs wel een stunt in volgende week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |