Maar je luistert naar Kookequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
De hersencellen sterven weer af bij Roelfs
Voel je niet verplicht.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 25 minuten nog even mee.
quote:
Welkom thuis @GGMMquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 25 minuten nog even mee.
Eem op het snoetje?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lonaa heeft spionnen. @:wereldgozer
SCOOOOOOOOOOOOOOP
Zouden er seksuele spanningen zijn tussen hun?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm betreedt het topic zodra @:lonaa vertrokken is
Bijzonder
19 overdag, 17 ‘s nachts.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende: [..] Hoeveel graden is het bij jou in huis?
Ja, echt hè, belged.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
De commentator op de Belg vind het belangrijk om het doelsaldo van Australië te bespreken dit WK
Ik denk 60/40 voor Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heel benieuwd wat straks de noteringen zijn voor Nederland - Argentinië (als ArgAus zo blijft uiteraard).
Denk Argentinie favoriet @ 1.60
Fijn dat je dit met ons deeltquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
De commentator op de Belg vind het belangrijk om het doelsaldo van Australië te bespreken dit WK
vindtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Duiken, surfen, hangmat. Prima voor een weekje. Marokko kon ook, maar vind reisgezelschap 'meh'.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik ben nog last minutes aan het struinen, maar de Antillen vind ik echt boring.
Auw.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Vertel ons er alles over. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
M'n vrouw heeft lichte verhoging.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vertel ons er alles over. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Zet mijn geldt op Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heel benieuwd wat straks de noteringen zijn voor Nederland - Argentinië (als ArgAus zo blijft uiteraard).
Denk Argentinie favoriet @ 1.60
Een bouwvakker zorgt voor de afzuiging zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel 4 maanden in de herrie gezeten elke dag. Zal even benoemen wat er vervangen is
Elke raam in het huis door een HR+ raam
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat, maar hopelijk leef je nu een stuk fijnerquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel 4 maanden in de herrie gezeten elke dag. Zal even benoemen wat er vervangen is
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
In wat voor buurt woon je dat je camerabeveiliging nodig hebtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik doe hier zelfs de auto niet eens op slot, fiets ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon je dat je camerabeveiliging nodig hebt
Marokko is geweldig. Ook goed met surfen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Duiken, surfen, hangmat. Prima voor een weekje. Marokko kon ook, maar vind reisgezelschap 'meh'.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ik hoorde net van user @:R-woud93 dat hij er helemaal niets meer van kan
Potverdikkie. Hopelijk zul je vanavond wel lekker slapen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Kun je dan niet beter een ander huis kopen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doe hier zelfs de auto niet eens op slot, fiets ook niet.
Had je ook aan coke en hoeren kunnen uitgevenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ging via het dak. Heb een heel nieuw dakbedekking gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een bouwvakker zorgt voor de afzuiging zeker?
Die heb ik gewoon in de versnelling staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doen
Ja dat kan inderdaad ook!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon in de versnelling staan.
quote:
Kost mij niks, gedaan in opdracht van de huurcorperatie Woonbronquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Had je ook aan coke en hoeren kunnen uitgeven
Dat is zo nu en dan minder verstandig jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad ook!
Als ik de handrem vergeet staat ie helaas ook in zijn vrij
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gifquote:
Geen HR++?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Elke deur
Afzuiging
Ventilatie
Nieuw balkon
Nieuwe gallerij buiten.
Camera beveiliging
Ja had ik ook wel graag naar toe gewild. Het warme bad First Dates topic krijgt een aandenkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marokko is geweldig. Ook goed met surfen.![]()
Desalniettemin lekker dat je gaat. Stuur je ons een kaartje foto
Kwajongenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vergeet de auto wel wel eens op de handrem te doen
Genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kost mij niks, gedaan in opdracht van de huurcorperatie Woonbron
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gif
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die fout van die keeper. kutkeeper.gif
Thermostaat gewoon toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie een temperatuur meter in huis?
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.quote:
quote:
Heerlijk, die daily dingen hier.quote:
Huh, die zit er helemaal niet waar jij woont.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit goed doet.
Het echt Café gevoel terwijl je thuis bent!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, die daily dingen hier.
Sint zal de moskee wel overslaan. Staan teveel schoenen buiten boh bohquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ik ben geen mosselim, ik kijk wel uit op een mooie Moskee trouwens.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sint zal de moskee wel overslaan. Staan teveel schoenen buiten boh boh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |