https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Aké, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
Denk het ook, maar wel leuk dat de WK-droom nog minimaal een week duurt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zaterdag lekker business class terug naar Schiphol.
Wat lagen jullie te slapen dan? Ik kan gewoon door het slotje posten en het volgende topic openenquote:
Goud dezequote:
Tsja vrouwen kunnen nu eenmaal multitasken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:53 schreef Lonaa het volgende:
Bedankt allen. Ik ga de hond uitlaten en eten koken.
Onderweg langs de snackbar jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tsja vrouwen kunnen nu eenmaal multitasken.
Je kan ook gewoon sorry zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat lagen jullie te slapen dan? Ik kan gewoon door het slotje posten en het volgende topic openen
Tweede helft was toch bij vlagen vrij aardig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef wdn het volgende:
3-1 tegen de VS
alleen het resultaat telt ... maar ik zou graag wat sprankeler spel willen
Moet jij weten. Ik gedraag me gewoon.quote:
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef wdn het volgende:
3-1 tegen de VS
alleen het resultaat telt ... maar ik zou graag wat sprankeler spel willen
*verlorenquote:
Dat beschrijft het eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.
Leuk zegquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even gamen.
Doei vriendjes.
Zet hem op maat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even gamen.
Doei vriendjes.
Rellen op Times Square.quote:
Das een anderequote:
Duidelijke shadowbanquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hmm. We kunnen die website niet vinden.
We kunnen geen verbinding maken met de server op forum.fok.nl.
Als u het juiste adres hebt ingevoerd, kunt u:
Het later opnieuw proberen
Uw netwerkverbinding controleren
Controleren of Firefox toestemming heeft om toegang te krijgen tot internet (u bent mogelijk verbonden maar bevindt zich achter een firewall)
Tweede helft bij vlagen aardig tot goed, maar we kregen toen ook voor het eerst een bak ruimte en dit team kan blijkbaar gewoon niet zonder.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.
Die voetballen niet zoals de VS. Die gaan gewoon op de counter spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Toby56 het volgende:
Bij de laatste 8.
Duimen voor de Socceroos vanavond.
Die zouden 'we' op een vergelijkbare manier kunnen bestrijden.
Coco is er dus niet? :Squote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
@:Sked jij bent er bij de 20:00 wedstrijd?
Mag die in het Depay topic?quote:
Verdedigend prima, maar voorin hadden ze het eerder kunnen beslissen. Xavi matig ingevallen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tweede helft was toch bij vlagen vrij aardig.
Vertrouw je ons niet?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
Ik laat het aan jou over.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco is er dus niet? :S
Als dat maar goed gaat
Blind gaat Messi slopenquote:
Beste speler van het veld de volgende wedstrijd niet opstellenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat wordt de verrassing van van Gaal, die speelt niet
quote:
Anders gaat Joe over op DEFCON1.quote:
Die moeten vanavond nog wel even winnen .... ze zijn er nog niet , wij welquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Komt mijn voorspelling toch misschien uit.
Eruit tegen Argentinië
met Putin in de achtertuin is dit niet zo handig van Marc from Denmarkquote:
Die blijft sowieso zure columns schrijven. Ook al worden we wereldkampioen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:02 schreef superniger het volgende:
Heeft Valentijn al zijn column geschreven?
Past ook niet bij het voetbal dat we nu spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die Simons vind ik niet veel toevoegen. Vooral heel veel ballen achter iemand geven.
Ron beton.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Marcoss het volgende:
Ron Vlaar wordt ingevlogen om Messi nog eens af te stoppen
Maar wat als Nederland zelf afwacht?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die voetballen niet zoals de VS. Die gaan gewoon op de counter spelen.
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Ben je er vanavond nog? Ik heb je gisteren namelijk onfortuinlijk gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wedstrijd is gewoon 50-50. Laten we hopen dat het dubbeltje onze kant op valtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Eruit tegen Argentinië
Argentinië moet eerst nog zien te winnen hequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Eruit tegen Argentinië
Dat word wel heeeeel hard duimen danquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Toby56 het volgende:
Bij de laatste 8.
Duimen voor de Socceroos vanavond.
Die zouden 'we' op een vergelijkbare manier kunnen bestrijden.
Wordtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Dat word wel heeeeel hard duimen dan
Het zou wel in het plaatje passen als die er vanavond uitvliegenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Argentinië moet eerst nog zien te winnen he
xG heeft natuurlijk ook z'n mankementen. Die kans van die Wright na die fout van Depay zal wel tegen de 0,90 hebben aangezeten, maar de Amerikaantjes hebben niet bepaald veel gecreeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Argentinië zal wel iets van 0.83 - 3.12 worden
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!Wat fijn dat je het na het klaarmaken ook nog lekker op hebt kunnen eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!Klinkt als een wereldavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk he.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het na het klaarmaken ook nog lekker op hebt kunnen eten.
Weet het AD ook de tegenstander?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
Vrijdag weer om 20:00 volgens AD![]()
Weer aanwezig
Ja Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet het AD ook de tegenstander?
Argentinië of Australiëquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet het AD ook de tegenstander?
Hij heeft met blessure tijd 16 minuten gespeeld, eerst maar eens een hele wedstrijd dan mag je oordelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die Simons vind ik niet veel toevoegen. Vooral heel veel ballen achter iemand geven.
Noppert heeft niet echt mediatraining gehadquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noppert heeft niet echt mediatraining gehad![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist mooiquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk feesboek plaatjequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
De likes mogen naar @:jiyar86!
Thanks kerel 😁❤️quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Like gegeven. (aan @Jiyar86 )quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Like gegeven. (aan @:jiyar86 )
Hebben ze vandaag ook gedaan, omdat de VS niet afwachtend voetbalt. Australië gewoon heel ander team, heel andere spelers, heel andere spelinstelling... kwalitatief een stuk minder dan de VS ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar wat als Nederland zelf afwacht?
Hebben ze vandaag ook gedaan. Gewoon zelf geen enkel initiatief nemen en de ander het laten proberen.
Zoals tegenstanders normaal tegen Nederland spelen.
Maar goed, het wordt normaliter uiteraard toch gewoon Argentinië.
Mezelf in slaap gehuild.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leuk he.Wat heb jij gisteren gedaan?
Ook een assist gegeven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:16 schreef Halcon het volgende:
Sukkeltje Blind. Goaltje gemaakt, maar wel weer gewoon waardeloos gespeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Gewoon gejat!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een grapje voor jullie
Een Duitser en een Belg lopen een kroeg binnen.
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Dat hakje de 16-meter in was wel geil, werkte hard mee met verdedigen, verder lukte er niet veel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hij heeft met blessure tijd 16 minuten gespeeld, eerst maar eens een hele wedstrijd dan mag je oordelen.
Ga je bij vrienden kijken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1
@:Neef_wuppie
Succes vanavond.
Nee alleen maar een goal en een assistquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook. Verder was het weer niks met hem.
Leuk, maar als je zo wordt weggetikt door Argentinie staat je 3-0 achter met je op zijn 'Italiaans'.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:19 schreef Vis1980 het volgende:
Dat gezeik over die eerste helft is lachwekkend van Van Basten. We moesten die snelle, rennende spelers van de VS uitschakelen en door niet te happen en die centrale verdedigers aan de bal laten. Toeslaan wanneer ze een fout maken. Het kost weinig energie en de VS is juist zo sterk als je vol in de aanval wil, dan zijn ze snel met de counter.
Ik heb werkelijk waar genoten van de tactiek de eerste helft, heerlijk op z'n Italiaans!
Van Basten is nooit verder gekomen dan dit, waarschijnlijk omdat ie zo graag mooi voetbal speelde.
Halfbroer van Milan v Dongen toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
Jeroen maakt er weer een vervelend gesprek van
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Leuk, maar als je zo wordt weggetikt door Argentinie staat je 3-0 achter met je op zijn 'Italiaans'.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:22 schreef Vis1980 het volgende:
Blind, die was een van de beste op het veld vandaag.
Ga zijn statistieken maar bekijken, en zet effe opzij dat je hem sowieso al een eikel vindt.quote:
De wedstrijd gewoon kijken is wel genoeg.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ga zijn statistieken maar bekijken, en zet effe opzij dat je hem sowieso al een eikel vindt.
Heb je een hoop gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
De wedstrijd gewoon kijken is wel genoeg.
Nee, ik heb die wedstrijd ook gezien, maar je begint al met 'sukkeltje Blind', dat zegt al genoeg. Veel ballen afgepakt, assist, goal, constant aansluiten, rugdekking... Maar dat telt natuurlijk niet allemaal mee...quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
De wedstrijd gewoon kijken was al genoeg geweest om de conclusie te trekken dat Blind gewoon echt niet meer kan.
Ja daar heeft hij slecht gespeeld, vandaag was hij echter zeer goed, ondanks je haat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij Ajax valt hij ook voortdurend door de mand.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ga zijn statistieken maar bekijken, en zet effe opzij dat je hem sowieso al een eikel vindt.
Vooral die tegen Frankrijk,. daarna kansloos onderuit tegen de Russen. Op 2006 na een slagveld eruit gegaan. Van Basten is tactisch dan ook een knurft. Grote voetballer dat wel, verder best wel een pannekoek.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
In 2008 had je ook van Italië en Frankrijk kunnen verliezen. Die overwinningen waren enigszins geflatteerd.
Point taken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben ze vandaag ook gedaan, omdat de VS niet afwachtend voetbalt. Australië gewoon heel ander team, heel andere spelers, heel andere spelinstelling... kwalitatief een stuk minder dan de VS ook.
Klopt maar serieuze tegenstand hebben WE nog niet gehad hier.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
In 2008 had je ook van Italië en Frankrijk kunnen verliezen. Die overwinningen waren enigszins geflatteerd.
Vond 'm niet goed.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij slecht gespeeld, vandaag was hij echter zeer goed, ondanks je haat.
Stond te slapen bij die kans van Pulisic. Een kans die er gewoon in had gemoeten. Stond ook te slapen bij de 2-1. Gelukkig voor hem stonden er bij de Amerikanen een paar Blindjes in de achterhoede.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die wedstrijd ook gezien, maar je begint al met 'sukkeltje Blind', dat zegt al genoeg. Veel ballen afgepakt, assist, goal, constant aansluiten, rugdekking... Maar dat telt natuurlijk niet allemaal mee...
De man was bijna verantwoordelijk voor een goal van de VS. Puur omdat hij buitenspel opheft.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hollands pessimisme, wat wil je na al die verloren finales.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:23 schreef RipCity het volgende:
Op de bbc doen ze alsof wij een van de beste teams ter wereld zijn en NOS praat ons een depressie in.
Kun je nagaan wat er gebeurt als een land treffen die er wel wat van kan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De man was bijna verantwoordelijk voor een goal van de VS. Puur omdat hij buitenspel opheft.
Het kan verkeren.
Elke aanval van de VS ging eerste helft over de kant van Blind. Hij werd volstrekt overlopen.
Denk niet dat die dan opeens aan gaan vallen. Die weten zelf ook wel dat ze er niks van kunnen. Die gaan gewoon doen wat ze tegen Denemarken deden. En dan maar hopen dat ze een keer goed kunnen counteren en de tegenstander het vizier niet op scherp heeft staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Point taken.
Maar dan zou, bij een defensief NL, Australië misschien nog wel meer in de war kunnen raken dan de VS vandaag.
Go, Catenaccio, Go!
Dat ook nog ja. En Nederland ging vooral lekker als ze vanaf rechts het probeerden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef thedeedster het volgende:
Elke aanval van de VS ging eerste helft over de kant van Blind. Hij werd volstrekt overlopen.
Ik had net een stukje verwijderd van een eerdere post.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan opeens aan gaan vallen. Die weten zelf ook wel dat ze er niks van kunnen. Die gaan gewoon doen wat ze tegen Denemarken deden. En dan maar hopen dat ze een keer goed kunnen counteren en de tegenstander het vizier niet op scherp heeft staan.
Zeker. Daar miste Steek een kansje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:35 schreef Kriegel het volgende:
"Hij kwam erin bij 3-1"
Je zette hem naast Frans voor instructies () toen het 2-1 was en we volle bak onder druk stonden Louis, wat lul je? Dat het even later toevallig 3-1 stond telt niet.
Dit dus. Ploegen analyseren ook hun tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er gebeurt als een land treffen die er wel wat van kan.
Dat schoothondje is daar bij lange na niet scherp genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker. Daar miste Steek een kansje.
Schoothondje zal ook wel onder begeleiding wonenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat schoothondje is daar bij lange na niet scherp genoeg voor.
Werken bij de NOS.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schoothondje zal ook wel onder begeleiding wonen
Dan moeten ze toch wat andere verdedigers gaan zoeken. Anders wordt het in 2026 ook weer gewoon hard falen.quote:
Als je dat elke keer kan blijven roepen, hebben we straks een huldiging op de (bevroren) grachten!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:40 schreef RipCity het volgende:
Het was natuurlijk gewoon weer mega slecht. Volgende ronde liggen we er logischerwijs gewoon uit.
Maar 1 goal tegen in de poulefase!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wat andere verdedigers gaan zoeken. Anders wordt het in 2026 ook weer gewoon hard falen.
De meest zure analyse kwam van de bondscoach.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:46 schreef Za het volgende:
Zo zeg al die zure analyses, blijdschap is ver te zoeken bij de heren interviewers.
We zijn niet de enigen op dit tournooi, voor hetzelfde geld ga je huiswaarts zoals de USA dan mag je janken, wees gewoon blij en staakt het zeiken.
Ja en in 2008 afgebluft door Hiddink notabene op het tactische aspect.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is gewoon een ziekelijke stoornis van veel Nederlanders om het buitenland koste wat het kost te willen behagen, en daartoe een hindernisbaan voor het Nederlands elftal te creeeren. WK worden is nog niet moeilijk genoeg, ze moeten ook nog door een hoepel springen en de schoonheidsprijs winnen.
Kijk, als je Robben, Van Persie en Van der Vaart hebt zoals in 2006 in Duitsland dan moet je goed aanvallend voetbal spelen omdat die weten hoe dat moet en ze er de klasse voor hebben. Maar toen speelde de bondscoach, ene Marco van Basten, laf en behoudend, zonder idee, geef de bal maar aan RvP of Robben en laat die het maar uitzoeken. En daar kwam nog een schandalige schoppartij bovenop en toen was na de achtste finale klaar.
Nu hebben we net zoals in 2014 een matige generatie die niet goed is in domineren. Dan moet je verder ook niet zeuren als een afwachtende tactiek uitstekend blijkt te werken.
Dan heb jij Louis van Gaal zowel voor het toernooi als na de wedstrijden niet gehoord dan wel niet begrepen. Hij geloofde dat NL wereldkampioen kon worden. Omdat er zoveel kwaliteit in zijn selectie zat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is gewoon een ziekelijke stoornis van veel Nederlanders om het buitenland koste wat het kost te willen behagen, en daartoe een hindernisbaan voor het Nederlands elftal te creeeren. WK worden is nog niet moeilijk genoeg, ze moeten ook nog door een hoepel springen en de schoonheidsprijs winnen.
Kijk, als je Robben, Van Persie en Van der Vaart hebt zoals in 2006 in Duitsland dan moet je goed aanvallend voetbal spelen omdat die weten hoe dat moet en ze er de klasse voor hebben. Maar toen speelde de bondscoach, ene Marco van Basten, laf en behoudend, zonder idee, geef de bal maar aan RvP of Robben en laat die het maar uitzoeken. En daar kwam nog een schandalige schoppartij bovenop en toen was na de achtste finale klaar.
Nu hebben we net zoals in 2014 een matige generatie die niet goed is in domineren. Dan moet je verder ook niet zeuren als een afwachtende tactiek uitstekend blijkt te werken.
Maar kunnen we ook een penalty nemen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:52 schreef Tjacka het volgende:
We spelen het beste countervoetbal van de wereld.
Welnee man, gewoon een beetje realistisch zijn, we hebben tot nu toe alleen maar lollertegenstanders gehad die er helemaal niets van kunnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hele matige generatie in 2014.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik loop net de kroeg binnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
En ik vraag mij ook af of de kritiek is gebaseerd op het door Weltschmerz genoemde gegeven dat 'wij' zo nodig altijd het buitenland willen behagen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon een beetje realistisch zijn, we hebben tot nu toe alleen maar lollertegenstanders gehad die er helemaal niets van kunnen.
kan Messi ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar kunnen we ook een penalty nemen?
Aan de bal kan het veel beter, maar dat neemt niet weg dat het idee achter de tactiek geweldig was. Het loopvermogen van de Amerikanen is immens, maar dat komt omdat ze altijd achter de bal aan lopen, ze kunnen het spel niet maken in de kleine ruimtes. Ja, aan de bal had het weer allemaal beter gekund.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dan heb jij Louis van Gaal zowel voor het toernooi als na de wedstrijden niet gehoord dan wel niet begrepen. Hij geloofde dat NL wereldkampioen kon worden. Omdat er zoveel kwaliteit in zijn selectie zat.
Zoals vandaag al in de studio werd geconcludeerd: hij is momenteel bijna nog kritischer dan de kritiek.
Hij gelooft dat Oranje veel en veel beter kan. Maar in elk geval, zo geeft hij toe, gaat het verdedigen goed, en de omschakeling ook. Dus daarover is hij dan wel tevreden, en met de overwinning ook.
Het ging mij er even om dat er hier wordt geklaagd dat er van buiten Team Oranje teveel wordt geklaagd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Aan de bal kan het veel beter, maar dat neemt niet weg dat het idee achter de tactiek geweldig was. Het loopvermogen van de Amerikanen is immens, maar dat komt omdat ze altijd achter de bal aan lopen, ze kunnen het spel niet maken in de kleine ruimtes. Ja, aan de bal had het weer allemaal beter gekund.
Hoe er gewonnen wordt zal me verder jeuken maar waar iedereen te makkelijk aan voorbijgaat is het lollerniveau van de tegenstanders tot nu toe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En ik vraag mij ook af of de kritiek is gebaseerd op het door Weltschmerz genoemde gegeven dat 'wij' zo nodig altijd het buitenland willen behagen.
Volgens mij willen heel veel Nederlanders gewoon zelf een mooie pot voetbal zien. Ik hoor daar bijvoorbeeld ook bij. Wat Gary Lineker of godweetwie ervan vindt zal mij verder weinig tot niets boeien.
Er waren geen Marokkanen aanwezig daar dus zoveel politie is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:56 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Harder aan t werk dan tegen mocros
ze moeten iets doen om in t verbaal te zettenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren geen Marokkanen aanwezig daar dus zoveel politie is een beetje overdreven.
En we zingen en we springen en we zijn zo blij, wantquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren geen Marokkanen aanwezig daar dus zoveel politie is een beetje overdreven.
Ik heb al zo vaak een mooie pot voetbal gezien van oranje, maar nooit een wereldtitel. Meestal speelt oranje maar 1 of 2 schitterende wedstrijden op een toernooi, laat dat in de aankomende rondes maar zijn. Hoe dan ook; liever kampioen dan eruit gaan met mooi voetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En ik vraag mij ook af of de kritiek is gebaseerd op het door Weltschmerz genoemde gegeven dat 'wij' zo nodig altijd het buitenland willen behagen.
Volgens mij willen heel veel Nederlanders gewoon zelf een mooie pot voetbal zien. Ik hoor daar bijvoorbeeld ook bij. Wat Gary Lineker of godweetwie ervan vindt zal mij verder weinig tot niets boeien.
Hallo, Martins Indi, Kuyt die in 5 weken omgeschoold moest worden tot back. Van Persie was eigenlijk gewoon geblesseerd, Sneijder een voetballer voor de Turkse subtop. Die 1e helft was ook ergerlijk en eigenlijk niet om aan te zien.quote:
Ja, dat standpunt is inmiddels bekend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe er gewonnen wordt zal me verder jeuken maar waar iedereen te makkelijk aan voorbijgaat is het lollerniveau van de tegenstanders tot nu toe.
Daarnaast waren dezelfde mensen in 2014 aan het zeuren dat het na die wedstrijd niet meer mooi was. Wel bijna finale gehaald. Van Gaal heeft nog geen wedstrijd in de afgelopen periode verloren, ook tegen goede tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hallo, Martins Indi, Kuyt die in 5 weken omgeschoold moest worden tot back. Van Persie was eigenlijk gewoon geblesseerd, Sneijder een voetballer voor de Turkse subtop. Die 1e helft was ook ergerlijk en eigenlijk niet om aan te zien.
Het is niettemin een van mijn favoriete wedstrijden ooit want als team haalden ze er alles uit en sloeg het weltergewicht het zwaargewicht K.O. Mooier kan bijna niet.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima als Oranje een keer wereldkampioen wordt. Het komt Nederland Voetballand wel een keertje toe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak een mooie pot voetbal gezien van oranje, maar nooit een wereldtitel. Meestal speelt oranje maar 1 of 2 schitterende wedstrijden op een toernooi, laat dat in de aankomende rondes maar zijn. Hoe dan ook; liever kampioen dan eruit gaan met mooi voetbal.
Gelukkig zeg je het maar 112xquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe er gewonnen wordt zal me verder jeuken maar waar iedereen te makkelijk aan voorbijgaat is het lollerniveau van de tegenstanders tot nu toe.
Ik houd daar ook van, het heeft ons met geweldige spelers nooit wat opgeleverd. In 2010 haal je de finale, met mooie spelers, maar zakelijk voetbal. Op een toernooi kweek je veel complimenten met mooi voetbal, maar meestal ik heb nu liever een wereldtitel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima als Oranje een keer wereldkampioen wordt. Het komt Nederland Voetballand wel een keertje toe.
Maar ik ben niet zo mega-chauvinistisch ingesteld als de meeste echte fans. Ik vind mooi voetbal gewoon mooi. Ik houd van aanvallend voetbal, en die eerste goal van NL vandaag was me uit het hart gegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |