Tweede helft was toch bij vlagen vrij aardig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef wdn het volgende:
3-1 tegen de VS
alleen het resultaat telt ... maar ik zou graag wat sprankeler spel willen
Moet jij weten. Ik gedraag me gewoon.quote:
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef wdn het volgende:
3-1 tegen de VS
alleen het resultaat telt ... maar ik zou graag wat sprankeler spel willen
*verlorenquote:
Dat beschrijft het eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.
Leuk zegquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even gamen.
Doei vriendjes.
Zet hem op maat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even gamen.
Doei vriendjes.
Rellen op Times Square.quote:
Das een anderequote:
Duidelijke shadowbanquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hmm. We kunnen die website niet vinden.
We kunnen geen verbinding maken met de server op forum.fok.nl.
Als u het juiste adres hebt ingevoerd, kunt u:
Het later opnieuw proberen
Uw netwerkverbinding controleren
Controleren of Firefox toestemming heeft om toegang te krijgen tot internet (u bent mogelijk verbonden maar bevindt zich achter een firewall)
Tweede helft bij vlagen aardig tot goed, maar we kregen toen ook voor het eerst een bak ruimte en dit team kan blijkbaar gewoon niet zonder.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond het niet tegen vallen. Maar ik had dan ook hele lage verwachtingen na de poulefase.
Die voetballen niet zoals de VS. Die gaan gewoon op de counter spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Toby56 het volgende:
Bij de laatste 8.
Duimen voor de Socceroos vanavond.
Die zouden 'we' op een vergelijkbare manier kunnen bestrijden.
Coco is er dus niet? :Squote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
@:Sked jij bent er bij de 20:00 wedstrijd?
Mag die in het Depay topic?quote:
Verdedigend prima, maar voorin hadden ze het eerder kunnen beslissen. Xavi matig ingevallen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tweede helft was toch bij vlagen vrij aardig.
Vertrouw je ons niet?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
@:Sked jij bent er bij de 20:00 wedstrijd?
Ik laat het aan jou over.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco is er dus niet? :S
Als dat maar goed gaat
Blind gaat Messi slopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |