Beste speler van het veld de volgende wedstrijd niet opstellenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat wordt de verrassing van van Gaal, die speelt niet
quote:
Anders gaat Joe over op DEFCON1.quote:
Die moeten vanavond nog wel even winnen .... ze zijn er nog niet , wij welquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Komt mijn voorspelling toch misschien uit.
Eruit tegen Argentinië
met Putin in de achtertuin is dit niet zo handig van Marc from Denmarkquote:
Die blijft sowieso zure columns schrijven. Ook al worden we wereldkampioen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:02 schreef superniger het volgende:
Heeft Valentijn al zijn column geschreven?
Past ook niet bij het voetbal dat we nu spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die Simons vind ik niet veel toevoegen. Vooral heel veel ballen achter iemand geven.
Ron beton.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Marcoss het volgende:
Ron Vlaar wordt ingevlogen om Messi nog eens af te stoppen
Maar wat als Nederland zelf afwacht?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die voetballen niet zoals de VS. Die gaan gewoon op de counter spelen.
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Ben je er vanavond nog? Ik heb je gisteren namelijk onfortuinlijk gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wedstrijd is gewoon 50-50. Laten we hopen dat het dubbeltje onze kant op valtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Eruit tegen Argentinië
Argentinië moet eerst nog zien te winnen hequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
Eruit tegen Argentinië
Dat word wel heeeeel hard duimen danquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Toby56 het volgende:
Bij de laatste 8.
Duimen voor de Socceroos vanavond.
Die zouden 'we' op een vergelijkbare manier kunnen bestrijden.
Wordtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Dat word wel heeeeel hard duimen dan
Het zou wel in het plaatje passen als die er vanavond uitvliegenquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Argentinië moet eerst nog zien te winnen he
xG heeft natuurlijk ook z'n mankementen. Die kans van die Wright na die fout van Depay zal wel tegen de 0,90 hebben aangezeten, maar de Amerikaantjes hebben niet bepaald veel gecreeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Argentinië zal wel iets van 0.83 - 3.12 worden
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!Wat fijn dat je het na het klaarmaken ook nog lekker op hebt kunnen eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja vanavond ben ik er! Ik was gisteravond even met vrienden op stap. We hadden allemaal wat Indonesische gerechten gemaakt en lekker gezamenlijk opgegeten. Was erg leuk!Klinkt als een wereldavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk he.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het na het klaarmaken ook nog lekker op hebt kunnen eten.
Weet het AD ook de tegenstander?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
Vrijdag weer om 20:00 volgens AD![]()
Weer aanwezig
Ja Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet het AD ook de tegenstander?
Argentinië of Australiëquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet het AD ook de tegenstander?
Hij heeft met blessure tijd 16 minuten gespeeld, eerst maar eens een hele wedstrijd dan mag je oordelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die Simons vind ik niet veel toevoegen. Vooral heel veel ballen achter iemand geven.
Noppert heeft niet echt mediatraining gehadquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noppert heeft niet echt mediatraining gehad![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist mooiquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk feesboek plaatjequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
De likes mogen naar @:jiyar86!
Thanks kerel 😁❤️quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Like gegeven. (aan @Jiyar86 )quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Like gegeven. (aan @:jiyar86 )
Hebben ze vandaag ook gedaan, omdat de VS niet afwachtend voetbalt. Australië gewoon heel ander team, heel andere spelers, heel andere spelinstelling... kwalitatief een stuk minder dan de VS ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar wat als Nederland zelf afwacht?
Hebben ze vandaag ook gedaan. Gewoon zelf geen enkel initiatief nemen en de ander het laten proberen.
Zoals tegenstanders normaal tegen Nederland spelen.
Maar goed, het wordt normaliter uiteraard toch gewoon Argentinië.
Mezelf in slaap gehuild.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leuk he.Wat heb jij gisteren gedaan?
Ook een assist gegeven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:16 schreef Halcon het volgende:
Sukkeltje Blind. Goaltje gemaakt, maar wel weer gewoon waardeloos gespeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je helpen
[ afbeelding ]
Gewoon gejat!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een grapje voor jullie
Een Duitser en een Belg lopen een kroeg binnen.
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Dat hakje de 16-meter in was wel geil, werkte hard mee met verdedigen, verder lukte er niet veel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:12 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hij heeft met blessure tijd 16 minuten gespeeld, eerst maar eens een hele wedstrijd dan mag je oordelen.
Ga je bij vrienden kijken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1
@:Neef_wuppie
Succes vanavond.
Nee alleen maar een goal en een assistquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook. Verder was het weer niks met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |