>Dave van de Bergquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bergkamp > Berghuis > Bergwijn
Die zit op de bank.quote:
Echt triest dat ze hemquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk de Jong >>>>> Wout Weghorst
Gewoon schuifje dicht.quote:
Luuk kopt de winnende binnen in de vinalequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk de Jong >>>>> Wout Weghorst
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zie bijna nog liever Babel dan wappie Wout.
Nou nou laten we wel realistisch blijvenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zie bijna nog liever Babel dan wappie Wout.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik blijf kijken, want als ik wegloop is het binnen 2 minuten 3-3
maar ik crown nuquote:
Nederland had ook heel anders gespeeld tegen een beetje team dat wel een aanval kan opbouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:
Voorin is het ook niet veel de VS. Beetje team had die 3 goals niet weggegeven en er zelf minimaal 3 gemaakt.
Die moeten er eerst nog komen ....quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen Argentinië gaan we er achter komen wat dit team kan.
Zaterdag lekker business class terug naar Schiphol.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen Argentinië gaan we er achter komen wat dit team kan.
Om die reden ben ik er nog lang niet gerust op idd..quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef Halcon het volgende:
Voorin is het ook niet veel de VS. Beetje team had die 3 goals niet weggegeven en er zelf minimaal 3 gemaakt.
Klopt maar Australië kan er ook geen reet van joh.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |