HEERLIJK...yvonne mag ook wel op mijn snoetje komen zittenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op het snoetje. @:wereldgozer @:poepz0r
https://www.nu.nl/achterk(...)et-hoger-beroep.htmlquote:Maar Roddelpraat meldde afgelopen weekend dat de zaak is uitgesteld, omdat de rechter meer tijd nodig heeft. Een persvoorlichter van gerechtshof Amsterdam heeft bevestigd dat het hoger beroep nu op 13 december gepland staat.
Haha, ook gezien effies terug, wat een niveaquote:Op woensdag 30 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
Toet toet boing boing Rmer und Weesie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scooooooooop
Gewoon achterstand bij het gerecht. Verkeersovertredingen worden ook weer afgekocht als een malle, naar ik heb vernomen.quote:
Volgens mij die SlamFM DJ die er al eens zat, die toen ging rappen.quote:
Erik-Jan Rosendahlquote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij die SlamFM DJ die er al eens zat, die toen ging rappen.
Die ja!quote:
Erg mooi.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal de tering gelachen, wat een totaal geschifte gozer die Erik-Jan.
Knettergek, mooiquote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal de tering gelachen, wat een totaal geschifte gozer die Erik-Jan.
Kiek mich an, Jan. @Poepz0rquote:Op woensdag 7 december 2022 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Stond dit op Insta? Stond dit op Insta? Hmmmmpf
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffrey ik lees uw reactie in de commandssssquote:Op woensdag 7 december 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jeffrey moet luiertjes verschonen. Weer niet present.
Ok Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffrey ik lees uw reactie in de commandssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed dan maar Jaduh AnNAAAAAHHquote:Op donderdag 8 december 2022 17:45 schreef PS. het volgende:
[..]
De echte extra komt zo trouwens hoor, dit was een prenk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOHOOOOPP
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2022 18:08:16 ]
Niet moeilijk doen, Jos.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffrey
Dennis is al in de dm's geslide neem ik aan.quote:
half tiener nederlandquote:Op donderdag 8 december 2022 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dennis is al in de dm's geslide neem ik aan.
Jan retweet mij vaker hoor, wij zijn bloedgabbersquote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef PS. het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat Jantje onze opperjosti @:paul even retweet
Paul is hier meermaals op klaar gekomenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef PS. het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat Jantje onze opperjosti @:paul even retweet
Matig dat Paul niet even zelf een frontpage bericht heeft getypt en nu reclame maakt voor VKMag ipv FOK!
18 jaar nog maarquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Twee weken geleden nog op zoek naar een villa in Spanje, nu op zoek naar een baantje zonder opleiding.
Lekker bezig…
Das allemaal van hem, zij heeft geen diploma en opleiding. Ben benieuwd naar de toekomst van dit grietje, roddelpraat heeft dat duidelijk uitgelegd en ik als veertiger snap die Gio en jannawhatever niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
En die Jade heeft al een vrij prima bron van inkomsten aan haar Range Rover te zien.
Die Range is gewoon van haarzelf zij heeft gewoon eigen inkomsten uit haar influencerschap. Puur sponsordeals op insta en YouTube. Verdient ze goed geld mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das allemaal van hem, zij heeft geen diploma en opleiding. Ben benieuwd naar de toekomst van dit grietje, roddelpraat heeft dat duidelijk uitgelegd en ik als veertiger snap die Gio en jannawhatever niet.
Maar ik snap dat vloggen en influencer gedoe ook niet, en hoe je daar berhaupt geld mee verdiend.
Die Gio ook, ogen staan niet goed. Familie zo debiel en alles is geframed. En dat maakt het ook interessant..
Ik begrijp wel dat hij al een nieuw influencer liefje heeft en dat gejank in de video erg slecht acteerwerk is. Maar wat haar inkomsten nog gaan zijn?
Ik als “oudje” ga het volgen.
Je zegt het eigenlijk zelf al. Je gaat het volgen. Dat is het verdienmodel, genoeg mensen die haar volgen ook zonder die kerel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das allemaal van hem, zij heeft geen diploma en opleiding. Ben benieuwd naar de toekomst van dit grietje, roddelpraat heeft dat duidelijk uitgelegd en ik als veertiger snap die Gio en jannawhatever niet.
Maar ik snap dat vloggen en influencer gedoe ook niet, en hoe je daar berhaupt geld mee verdiend.
Die Gio ook, ogen staan niet goed. Familie zo debiel en alles is geframed. En dat maakt het ook interessant..
Ik begrijp wel dat hij al een nieuw influencer liefje heeft en dat gejank in de video erg slecht acteerwerk is. Maar wat haar inkomsten nog gaan zijn?
Ik als “oudje” ga het volgen.
Dat vraagt Jan Roos zich dus al weken af. Het kind was 17 en ging met die debiel Gio in Spanje twee/drie weken geleden nog een villa kopen. Ik volg dat kind niet, ik hoor het wel van roddelpraat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:01 schreef engine het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk zelf al. Je gaat het volgen. Dat is het verdienmodel, genoeg mensen die haar volgen ook zonder die kerel.
Ik zou er trots op zijn. Ze heeft het goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vraagt Jan Roos zich dus al weken af. Het kind was 17 en ging met die debiel Gio in Spanje twee/drie weken geleden nog een villa kopen. Ik volg dat kind niet, ik hoor het wel van roddelpraat.
Of via hier.
Maar enfin, het zou je dochter maar wezen…
Ik werd er tig jaar geleden vanaf gegooid, vanwege onze kids. De Bellinga’s niet. De zoete zusjes ook niet, snap dat wereldje gewoon niet. Ook zoiets dat tv programma over grote gezinnen, daar blijkt die mediacode voor kinderen ook niet voor te gelden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die Range is gewoon van haarzelf zij heeft gewoon eigen inkomsten uit haar influencerschap. Puur sponsordeals op insta en YouTube. Verdient ze goed geld mee.
Is ze zelfstandig genoeg? Ik zie er meer een Barbie in, kan niks en te vroeg beroemd vanwege vriendje en een of andere succesformule.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou er trots op zijn. Ze heeft het goed voor elkaar.
Je zegt zelf tig keer dat je het niet snapt. Dat doe je inderdaad niet. Prima dat je er een mening over hebt maar die slaat nergens op want je snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is ze zelfstandig genoeg? Ik zie er meer een Barbie in, kan niks en te vroeg beroemd vanwege vriendje en een of andere succesformule.
En als het haar auto is, kan ze die inleveren bij te weinig likes op haar account.
Ze kan gemakkelijk haar volgers en bekendheid gebruiken om zelf haar geld te verdienen. Door bijvoorbeeld zelf te gaan vloggen, of bedrijven promoten voor geld op social media.quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is ze zelfstandig genoeg? Ik zie er meer een Barbie in, kan niks en te vroeg beroemd vanwege vriendje en een of andere succesformule.
En als het haar auto is, kan ze die inleveren bij te weinig likes op haar account.
Zij zit toch bij Scoopers? En haaar aanhang is 204000. Das toch niet veel?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:20 schreef AllesFlexie het volgende:
[..]
Ze kan gemakkelijk haar volgers en bekendheid gebruiken om zelf haar geld te verdienen. Door bijvoorbeeld zelf te gaan vloggen, of bedrijven promoten voor geld op social media.
Tegenwoordig als je een grote aanhang hebt online is daar veel geld in te verdienen.
En ik weet bijna zeker dat ze waarschijnlijk al een management heeft die haar begeleid met zo veel mogelijk binnen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2022 12:38:03 ]
Dit mn je niet. Nederland is echt af aan het glijden h.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:02 schreef RipCity het volgende:
Rechtszaak verloren tegen famke Louise.
Waardeloze advocaat
mwa, het is natuurlijk wel de standaard modus operandi van ons jantje he, als hij gelijk krijgt is het "zei ik toch" krijgt ie ongelijk dan is het oneerlijk en iedereen tegen hem.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit mn je niet. Nederland is echt af aan het glijden h.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:02 schreef RipCity het volgende:
Waardeloze advocaat
als je dit zo leest is het hoofd argument van Jan en Dennis ("ze heeft het gezongen tijdens een optreden") totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu opeens wel vandaag de uitspraak.
Vanmiddag 13:00 online.
https://www.rechtspraak.n(...)se-onrechtmatig.aspx
Zal wel een duur geintje worden.
quote:Veroordeelt Roddelpraat in de kosten van het geding in hoger beroep, tot op heden aan de zijde van [A] begroot op 343,- aan verschotten en 11.671,- voor salaris, vermeerderd met de wettelijke rente vanaf de veertiende dag na deze uitspraak;
889K op insta. Probeer de feiten eens op een rij te zettenquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij zit toch bij Scoopers? En haaar aanhang is 204000. Das toch niet veel?
Nee, want zo interessant vind ik het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
889K op insta. Probeer de feiten eens op een rij te zetten
Blijkbaar wel want je vindt het interessant genoeg om steeds over te orerenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want zo interessant vind ik het niet.
Viel te verwachten helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:02 schreef RipCity het volgende:
Waardeloze advocaat
waarover?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je vindt het interessant genoeg om steeds over te oreren
Dat zei ik laatst al dat ze toch gingen verliezen...quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:02 schreef RipCity het volgende:
Waardeloze advocaat
deze sla ik over, wordt weer een Jan dronken oom uitzending.quote:
Ja eens, politieke Jan is niet grappig. Uitzending met Gordon nog steeds de beste vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
deze sla ik over, wordt weer een Jan dronken oom uitzending.
afgeven op Marokanen, op de rechtspraak, op Woke etc.
De mening van Jan over dit soort zaken interesseert me precies 0. Ik kijk/keek omdat ze de zichzelf veel te serieus nemende showbizz op de hak namen (de patties de gordons). Maar op de een of andere manier wil Jantje altijd zijn politieke agenda pushen.
Zo heeft schrijft meneer nu ineens ook columns op hun site, een daarvan gaat over de excuses over het slavernijverleden. Tis z'n goed recht, tis zijn site.
Maar ik kijk voor Jan de clown, niet voor Jan de opiniemaker, want over die opinie heeft ie meestal niet lang nagedacht en raakt vaak kant nog wal.
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze echt stoppen mag die famke trut wel iets overkomen
Want?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mcc ratboutje wrijft in zijn handen, zoveel domheid. Lekker geld verdienen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gordon is toch nooit te gast geweest?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja eens, politieke Jan is niet grappig. Uitzending met Gordon nog steeds de beste vind ik.
Telefonisch in de uitzending, toen klapte Jan er flink op. Was epischquote:Op woensdag 14 december 2022 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gordon is toch nooit te gast geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Makkelijk aannames dit er is bewezen dat ze heeft gelogen bij de vorige zaken en als nog hebben ze verloren is niet eerlijk gegaan natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
Want?
Ow wacht het is altijd iemands anders zn schuld.
"Natuurlijk"quote:Op woensdag 14 december 2022 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Makkelijk aannames dit er is bewezen dat ze heeft gelogen bij de vorige zaken en als nog hebben ze verloren is niet eerlijk gegaan natuurlijk.
Het is wel een knap meisje, zie je zeker niet in kuddes bij een supermarkt lopen. Die hofnar met rash in liesstreek vind ik dan weer een girl next door.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Qua looks is die mevrouw Jade Anna toch ook niet zo bijzonder? In iedere willekeurige supermarkt werken minstens vijf van dat soort meiden, alleen dan zonder lelijke tatoeages. Om een of andere reden heeft ze een achterban alsof ze de Marilyn Monroe van de lage landen is. Nou, de reden daarvan ontgaat mij volledig. Danique Hofnar is een serieuze upgrade imo.
Dan zijn we nu verwikkeld geraakt in een serieus meningsverschil.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het is wel een knap meisje, zie je zeker niet in kuddes bij een supermarkt lopen. Die hofnar met rash in liesstreek vind ik dan weer een girl next door.
Lopen zat meiden rond zoals Jade Annaaaa inderdaad, maar zij heeft wel een beter figuur dan gemiddeldquote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Qua looks is die mevrouw Jade Anna toch ook niet zo bijzonder? In iedere willekeurige supermarkt werken minstens vijf van dat soort meiden, alleen dan zonder lelijke tatoeages. Om een of andere reden heeft ze een achterban alsof ze de Marilyn Monroe van de lage landen is. Nou, de reden daarvan ontgaat mij volledig. Danique Hofnar is een serieuze upgrade imo.
Eensquote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ملعقةملعقةملعقةملعقةملعقةملعقة
Ze hebben copyright geschonden, dat is des poedels kern. Elke onopgeleide kleuter had ze van tevoren kunnen vertellen dat ze geen schijn van kans maakten en daarom is de rol van hun advocaat ook bijzonder laakbaar. 15k toucheren voor een kansloze missie. Gefundenes fressen voor Mr. Radboudje.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Natuurlijk"
Als je de uitspraak hebt gelezen.
(Hier ga ik niet vanuit). Was het totaal niet relevant of zij wel of niet dat nummer heeft gezongen op een feestje.
Dat heeft Jan steeds als belangrijkste argument aangedragen, echter oordeelde de rechtbank dat het suggereren dat ze misbruikt was door Ali b. Zonder bewijs niet mocht.
Maar goed het is allemaal niet eerlijk gegaan natuurlijk, want verloren.
Geldt voor 99% van alle bekende mensen.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Radbout lacht echt de ballen uit zijn broekquote:Op donderdag 15 december 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben copyright geschonden, dat is des poedels kern. Elke onopgeleide kleuter had ze van tevoren kunnen vertellen dat ze geen schijn van kans maakten en daarom is de rol van hun advocaat ook bijzonder laakbaar. 15k toucheren voor een kansloze missie. Gefundenes fressen voor Mr. Radboudje.
Ja ok, maar de gemiddelde bn'er heeft zijn of haar celebrity status te danken aan een bepaald talent. Zingen, acteren, sportprestaties, whatever.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geldt voor 99% van alle bekende mensen.
Wel een beetje matige publiciteit voor hemquote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Radbout lacht echt de ballen uit zijn broek
Ehm van meeliften gehoord?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ok, maar de gemiddelde bn'er heeft zijn of haar celebrity status te danken aan een bepaald talent. Zingen, acteren, sportprestaties, whatever.
Voor zover ik het kan beoordelen doet en kan Jade Anna helemaal niks en moet ze het puur van haar looks hebben. Dan vind ik het onbegrijpelijk hoe zij met haar dertien in een dozijn kassameisje uitstraling zo'n achterban en bereik kan hebben. Uiteindelijk zal het er wel op neerkomen dat ze de bulk van haar volgers gekocht heeft. Zoals Emma Heesters zogenaamd een hele populaire artiest is in India volgens de statistieken van YouTube. Klopt ook geen reet van.
Nou ja, ze gaat dr gang maar. Stom kind.
Meeliften op de populariteit van internationale superster Gio? Ze heeft bijna 900k volgers op Instagram. Dat klopt gewoon niet. Haar bereik buiten onze landsgrenzen zou te verwaarlozen moeten zijn. En dan heb je 900k volgers?quote:
Allemaal niet bekende mensen voor mij. Zit totaal niet in dat wereldje.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Meeliften op de populariteit van internationale superster Gio? Ze heeft bijna 900k volgers op Instagram. Dat klopt gewoon niet. Haar bereik buiten onze landsgrenzen zou te verwaarlozen moeten zijn. En dan heb je 900k volgers?
Ter vergelijking, een "lottedeb11", wat in tegenstelling tot Jade Anna echt een geil wijf is, en die gefigureerd heeft in vlogs van Enzo Knol, heeft maar 32k volgers. De zogenaamde populariteit van Jade Anna tart alle logica. Ze heeft zelfs meer volgers dan Puck Moonen.
DIe lotte is toch gewoon een 4.5 en die puck een 7-quote:Op donderdag 15 december 2022 21:07 schreef potjecreme het volgende:
Hmm ik snap wel waarom Jade meer volgers heeft dan Lotte.
https://urlebird.com/user/lottedeb11/
Puck gaat Jade wel inhalen
https://www.instagram.com/puckmoonen/?hl=nl
Nou, ik weet dat die Lotte begin dit jaar een bepaalde vorm van kanker heeft gehad dus die medicijnen hebben haar looks een beetje aangetast. Een paar jaar geleden was zij een soort polder Pamela Anderson.quote:Op vrijdag 16 december 2022 03:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
DIe lotte is toch gewoon een 4.5 en die puck een 7-
3 miljard kilo kipquote:Op woensdag 21 december 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Dennis weet niet eens wat compost is.
Radboud is over het algemeen wel een goede advocaat voor (internationale) (sterren) Maar je moet natuurlijk niet onzinnige rechtszaken gaan beginnen, dat had Radboudje wel moeten weten.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Dennis en Jan moeten stoppen met Radbout.
Advocaat vult zijn zakken en is totaal niet bezig met de zaak van Dennis en Jan.
Zoals ik al eerder heb gezegd.
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Radboud is over het algemeen wel een goede advocaat voor (internationale) (sterren) Maar je moet natuurlijk niet onzinnige rechtszaken gaan beginnen, dat had Radboudje wel moeten weten.
Ik hoor Jan hier gewoon praten. Maar die rechtzaak kwam er omdat ze de uitzending niet vrijwillig wilden aanpassen om over het hoger beroep nog maar te zwijgen. Die spande ze natuurlijk zelf aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.
En deze uitspraak is niet objectief. Dennis en Jan zijn niet likable voor de politiek correcte kant van Nederland. En die Famke wordt heel erg beschermd omdat ze jong, vrouw en een IQ van rond de 75-80 heeft. Dat is beide in rekening gebracht bij de beschikking.
Nee maar het hoger beroep wel, met punten die echt nergens over gingen. Verder wat @koemleit zegt.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.
En deze uitspraak is niet objectief. Dennis en Jan zijn niet likable voor de politiek correcte kant van Nederland. En die Famke wordt heel erg beschermd omdat ze jong, vrouw en een IQ van rond de 75-80 heeft. Dat is beide in rekening gebracht bij de beschikking.
Ik opende dit Fok account in 2003. Dus reken maar uit hoe oud ik minimaal ben.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik hoor Jan hier gewoon praten. Maar die rechtzaak kwam er omdat ze de uitzending niet vrijwillig wilden aanpassen om over het hoger beroep nog maar te zwijgen. Die spande ze natuurlijk zelf aan.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Als het ouder dan 18 is, is het nogal treurig wat je hier allemaal neer zet over de rechtstaat.
Jonger dan 18, ik snap dat je vaak moet lachen om Jan en dat hij is cool. Je komt er over een paar jaar wel achter dat het voor de rest echt gebakken lucht en onzin is.
Volgens mij kun je zo'n type overal wel fixen. Knap wel, maar niet dat je zegt van wow. Heel erg standaard blond. Het lijkt alsof je om de zo veel tijd zo'n type uiterlijk op straat ziet in een studentenstad.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat snapt Jan Roos toch zeker zelf ook wel. Die man is zeker niet dom. Wel apart dan dat ze 'm blijven houden.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Dennis en Jan moeten stoppen met Radbout.
Advocaat vult zijn zakken en is totaal niet bezig met de zaak van Dennis en Jan.
Zoals ik al eerder heb gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ScooooooopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2022 17:56:50 ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:47 schreef PS. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ScooooooopKennis met Dennis kan ook nog een serie worden in Waku Waku setting, Henny Huisman als presentator en Dennis tegen allerlei 'rivalen' Floris, Gio, Jade Annaaaaaa, Danique Horsmak, Romee, de moeder van Romee, de vriendin van Jan en wie verder eventueel durft. De winnaar speelt dan in de finaleronde tegen Jan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennis met Dennis kan ook nog een serie worden in Waku Waku setting, Henny Huisman als presentator en Dennis tegen allerlei 'rivalen' Floris, Gio, Jade Annaaaaaa, Danique Horsmak, Romee, de moeder van Romee, de vriendin van Jan en wie verder eventueel durft. De winnaar speelt dan in de finaleronde tegen Jan.
Ik denk zelf dat die niet super dom is. Maar ook niet veel algemene kennis heeft omdat die dat niet heeft meegekregen. En ook meer genteresseerd is in achter jonge meiden aanzitten in plaats van Wikipedia lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.
Nou. Zelf roddels van jan en alleman verspreiden, maar als je dan zelf een keer aan de beurt bent niks willen zeggenquote:
Niet reageren is ook gewoon de beste verdediging, dan waait het vanzef voorbij, maar dat snappen vele BNers niet waardoor ze yvon alleen maar populairder wordt en de betreffende bner steeds meer met de roddels geconfronteerd wordtquote:Op donderdag 29 december 2022 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou. Zelf roddels van jan en alleman verspreiden, maar als je dan zelf een keer aan de beurt bent niks willen zeggen
Dit blijft wel een leuk fragmentjequote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Laatste kwartier kun je afzetten. Terugblik aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Happy new yearJij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Happy new yearBedankt voor de vele scooooooops in 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Vind dat ook niet zo'n goed idee met zijn AP vrienden, en het pindakaasverhaal.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis wil een hond zag ik op instagram kan net als Gordon natuurlijk niet eens voor zichzelf zorgen dus hopelijk praat ome Jan het uit zijn hoofd.
Ik vind hem maar behoorlijk matig. Doe mij maar Erik-Janquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dit was wel een fantastische uitzending, Floris is echt een geweldige gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOP
Volgevreten papzak!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Die kutfloris haalt het hele tempo uit de show, erg hinderlijk, optyfen naar het gooi!
De meningen zjn wel heel erg verdeeld wat betreft Floortje jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Die kutfloris haalt het hele tempo uit de show, erg hinderlijk, optyfen naar het gooi!
Je merkt aan alles dat het een asociale louche zakenman is. De vakantieparken zien er ook niet uit en zijn plekken voor onderwereldfiguren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat ze Peter eens een keer finaal in elkaar slaan net zoals bij z'n zoon.
Wat krijg ik een smerig gevoel bij die gast zeg.
Ik hoorde het gisteren kan mij niet voorstellen dat iemand dit doet en helemaal niet de persoon die genoemd isquote:
De laatste is nu op tv. Kijk toch heel anders naar hem terwijl je niet weet of het waar is wat er wordt gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:35 schreef nils_22 het volgende:
Wat een verhaal over Peter en wat een verhaal over Carlo! Als 1 vd 2 waar is is het al gestoord 😬
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste is nu op tv. Kijk toch heel anders naar hem terwijl niets van wat gezegd word waar is.
Hoe weet jij zo zeker dat het niet waar is? Of bedoel je onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Dat is wel iets anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste is nu op tv. Kijk toch heel anders naar hem terwijl niets van wat gezegd word waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOPOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doet Dennis altijd het editten, maar lijkt nu wat gehaast ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat viel wel op ja, hadden ze het een keer zelf gedaan?
Ah ok. Is hij dan ook degene die al die domme foto's en plaatjes op de greenscreen plakt? Want daar moet ik nog wel eens om lachenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij doet Dennis altijd het editten, maar lijkt nu wat gehaast ofzo.
Denk het wel. Misschien gaan we dit zien in Jan en Dennis doen dingen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah ok. Is hij dan ook degene die al die domme foto's en plaatjes op de greenscreen plakt? Want daar moet ik nog wel eens om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scooooooooop, scooooooop
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2023 18:01:32 ]
quote:Het was de grote droom van een 39-jarige vrouw uit Weert: chirurg worden. Maar het zal er nooit van komen, omdat ze ongewenst zwanger werd. Ondanks een spiraaltje dat ze had laten inbrengen in het Mxima Medisch Centrum (MMC) in Veldhoven. En daarom wil ze genoegdoening.
https://www.omroepbrabant(...)oenen-van-ziekenhuis
Hij ziet er dom uit. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:26 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Bardo Ellens (Banjomovies) morgen in Roddelpraat, volgens mij wel een relaxte gast, maar of hij echt een toevoeging is zal me benieuwen.
Hij is 1 van de grondleggers van de Youtube Scene in Nederland
Jantje houdt 'm kleinquote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij ziet er dom uit. Ben benieuwd.
Een keertje? We moeten toch iedere week die cowboyverhalen aanhoren over Dennis zijn seksleven? We weten nu zo langzamerhand wel dat tienermeisjes onder de indruk zijn van mannen met een BN'er status.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:43 schreef BasEnAad het volgende:
Jan laat zich wel kennen hoor, hij trekt het echt niet als Dennis een keertje de aandacht opeist. Dat gaat hij kinderachtig doen.
Die middeleeuwse denkbeelden van Dennis zijn ook juist enorm grappig. Alsof Jan Roddelpraat niet elke week misbruikt om ons lastig te vallen met zijn dronken borrelende rechtse onderbuik. Zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:43 schreef BasEnAad het volgende:
Jan laat zich wel kennen hoor, hij trekt het echt niet als Dennis een keertje de aandacht opeist. Dat gaat hij kinderachtig doen.
Dit. Die wazige verhalen over zijn jeugd en zijn beperkte wereldbeeld maken het geniaal, lekker laten vertellen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die middeleeuwse denkbeelden van Dennis zijn ook juist enorm grappig. Alsof Jan Roddelpraat niet elke week misbruikt om ons lastig te vallen met zijn dronken borrelende rechtse onderbuik. Zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het word gewoon steeds meer de grote Dennis show. Het zou het format een flinke oppepper geven als het Jan + gast word. en niet Jan + Dennis + Gast. Want Dennis wil gewoon graag de aandacht en verzint (Althans, laten we hopen dat het verzonnen is) de raarste dingen over familie/vrienden/relaties..quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vrees dat Dennis weinig verzint, nu ook weer met dat grietje en haar zwangerschap.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:30 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het word gewoon steeds meer de grote Dennis show. Het zou het format een flinke oppepper geven als het Jan + gast word. en niet Jan + Dennis + Gast. Want Dennis wil gewoon graag de aandacht en verzint (Althans, laten we hopen dat het verzonnen is) de raarste dingen over familie/vrienden/relaties..
Hij staat zo ongelofelijk ver van de werkelijkheid af....quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vrees dat Dennis weinig verzint, nu ook weer met dat grietje en haar zwangerschap.
Welke werkelijkheid?quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hij staat zo ongelofelijk ver van de werkelijkheid af....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKOEP
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2023 18:01:50 ]
Ongelofelijk dat jij dit uit je smoel durft te krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hij staat zo ongelofelijk ver van de werkelijkheid af....
Ik denk dat hij ook wel een man zou neuken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een keertje? We moeten toch iedere week die cowboyverhalen aanhoren over Dennis zijn seksleven? We weten nu zo langzamerhand wel dat tienermeisjes onder de indruk zijn van mannen met een BN'er status.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat JDDD ook maar een beetje leuk is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:12 schreef ISVV het volgende:
Morgen, na bijna twee jaar aankondigen, eindelijk JDDD?
Ik verwacht wel wat schaterlachmomenten. Volgens mij is Jan ook echt een kluns, dat zag je wel met die reviews. Die kan nog geen pak koeken openmaken, of een magnetron normaal gebruiken. Dennis is natuurlijk ook zwaar beperkt, dus dat wordt toch wel vermakelijk denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat JDDD ook maar een beetje leuk is om naar te kijken.
Soberso zien we op tv al de hele dag BN'ers die dingen doen, dus dit concept moet wel heel bijzonder zijn, wil het wat toevoegen.
Wilde 'm ook net posten. Gewoon gratis voor iedereen. Het is fantastisch.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Daar is dan eindelijk de eerste aflevering van Jan en Dennis doen dingen
Bijna net zo'n domper als iemand die belooft een eurotrip te gaan doen, en enkel vlak over de grens een schnitzel gaat halen met gedoneerd geld.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:44 schreef Emptystreet het volgende:
Sja... __! Misschien lagen mijn verwachtingen een stuk (buiten proportioneel) hoog en had ik gedacht dat ze net zoals Gerard Joling en Gordon 20 jaar geleden ook gewoon een weekend gingen meedraaien in bedrijven en dat soort dingen. Bedoel nu gaan ze een middagje vissen __! Als ik dat soort content wil zien waarin er ook geforceerd grappig gedaan word dan kijk ik wel naar Bankzitters of zo. Zonde.
erg vermoeiend zo'n Jan.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel ietwat geforceerd toch? Bij iedere uitspraak die een ander doet voelt Jan Roos zich geroepen om "grappig" te reageren. Beetje vermoeiond.
Jan is toch wel een vrij intiligente man, denk dat ze juist deze setting hebben genomen..quote:Op maandag 30 januari 2023 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Valt toch niet tegen! Kon er wel om lachen.
Jan die geen woord Duits spreekt en alleen maar over de oorlog kan beginnen Hij valt wel door de mand, beter zet hij niet meer zo'n grote bek op als het over de 'provincie' gaat, want daar spreekt men wel een woordje over de grens.
Haha, Jan doet sowieso zijn best om zich slimmer voor te doen dan dat hij daadwerkelijk is. Het is een redelijk intelligente man, maar niet meer dan dat. Dat is toch prima? In die stukjes die hij tikt staan ook vaak spelfouten. Tijdens zijn reviews zegt ie ook vaak "dit proeft lekker". Maakt allemaal niks uit, maar voor iemand die altijd anderen over dit soort zaken de maat neemt wel een beetje pijnlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Valt toch niet tegen! Kon er wel om lachen.
Jan die geen woord Duits spreekt en alleen maar over de oorlog kan beginnen Hij valt wel door de mand, beter zet hij niet meer zo'n grote bek op als het over de 'provincie' gaat, want daar spreekt men wel een woordje over de grens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:28 schreef RipCity het volgende:
Extra geleuter:Held!! Zo snel ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap, want deze heet Tammalee.quote:
Vond deze net wat minder dan de vorige, kijkt lekker weg tijdens het eten en af en toe een lachmomentje. Maar ja, gratis content zonder advertenties, dus prima. Jan wil iets te geforceerd grappig doen, expres vallen (vorige week viel ie ook twee keer bewust (bijna) in de sloot en tijdens die Mallorca-serie ging ie expres voor een draaideur staan zodat ie tegen hem aan zou komen). Dat is wel een minpunt.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:59 schreef RipCity het volgende:
Leuke aflevering. Jantje duidelijk beter dan Dennis.
Fixedquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:37 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het wel lachen als hij er is.
Leuke uitzendingquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:15 schreef PS. het volgende:
Weer Floris Denk dat ik maar een keertje oversla, die gast maakt het over het algemeen niet leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
ok, heb je ook een bron ouwe?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:49 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk heeft het nooit echt geboterd tussen Dennis Schouten en Nicol Kremers. De relletjes rondom Peter Gillis en de rest van de familie worden immers regelmatig besproken in RoddelPraat, het juicekanaal van Schouten en Jan Roos. Ook de roddels en geruchten met betrekking tot de relatie tussen Peter en de 28 jaar jongere Nicol passeren daarbij vaak genoeg de revue.
Zo publiceerden Schouten en Roos video's en foto's van de vermeende buitenrelationele avontuurtjes van Nicolleke. Beelden die gemaakt zijn tijdens het uitgaan, bijvoorbeeld. Of op een parkeerplaats. Dat werk. En hoewel Peter en Nicol de meeste aantijgingen lange tijd hebben ontkend, maakten de twee hun breuk vorige week toch wereldkundig.
'Boycot die sh*t!'
Nicol zal dan ook niet meer verschijnen in Massa is Kassa. Bovendien lijkt ze in no time weer een nieuwe scharrel te hebben gevonden. Ene Mike, waarmee ze enkele dagen terug live ging op Instagram.
Tijdens dat gesprek lieten de twee weten geen serieuze relatie te hebben, hoewel ze wel 'aan het daten zijn'. Daarnaast vraagt een kijker wat Nicol nou eigenlijk van RoddelPraat vindt.
"Dat is gewoon een k*t zender. Dat mensen ook nog serieus doneren zodat het programma kan blijven bestaan begrijp ik echt niet" reageert Mike. En ook Nicol blijkt geen fan te zijn. "Boycot die sh*t."
'Ja, ja, ja, kleine kinderen'
Dan beginnen Nicol en Mike over Dennis' liefdesleven. Het is immers bekend dat de man uit Enschede regelmatig date met jonge vrouwen. Maar volgens Kremers en haar nieuwe vlam gaat het om t jonge dames.
"Die Dennis zat toch aan kleine…?" vraagt Mike. "Ja, ja, ja, kleine kinderen", reageert Nicol. "Ja, ja, ja, Dennis Schouten doet dickpics sturen naar kleine kinderen, jongens. Naar gewoon dertien/veertien-jarige meisjes."
Pittige beschuldigingen die Dennis Schouten stellig ontkent. Vandaar dat hij zijn advocaat heeft ingeschakeld om een kort geding aan te spannen tegen de voormalige vriendin van Peter Gillis. "Aangifte haalt weinig uit las ik", aldus Schouten. "Het moet een kort geding zijn."
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaienquote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Daar is dan eindelijk de eerste aflevering van Jan en Dennis doen dingen
Mensen die levenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaien
Uitzenging Dennisquote:
gohquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaien
Ik zal hierbij ook opbiechten dat ik de extra die ik al bijna een jaar deel hier, niet kon vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |