Jeffrey moet luiertjes verschonen. Weer niet present.quote:
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffreyquote:Op woensdag 7 december 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jeffrey moet luiertjes verschonen. Weer niet present.
Ok Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffreyik lees uw reactie in de commandssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed dan maar Jaduh AnNAAAAAHHquote:Op donderdag 8 december 2022 17:45 schreef PS. het volgende:
[..]
De echte extra komt zo trouwens hoor, dit was een prenk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOHOOOOPP
Niet moeilijk doen, Jos.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amice ik ben op vakantie en ik heet geen Jeffrey
Dennis is al in de dm's geslide neem ik aan.quote:
half tiener nederlandquote:Op donderdag 8 december 2022 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dennis is al in de dm's geslide neem ik aan.
Jan retweet mij vaker hoor, wij zijn bloedgabbersquote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef PS. het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat Jantje onze opperjosti @:paul even retweet
Paul is hier meermaals op klaar gekomenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef PS. het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat Jantje onze opperjosti @:paul even retweet
Matig dat Paul niet even zelf een frontpage bericht heeft getypt en nu reclame maakt voor VKMag ipv FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |