Dat is het denk ik ook. Hij heeft een tijdje terug nog in zo'n beginnende podcast gezeten met een gesprek in de auto, waarvan het gesprek ook nog eens werd afgekapt omdat de camerabatterij leeg was of het geheugenkaartje vol, iets in die richting.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat siert hem toch wel? Hij is graag aan het woord, maar sluit niet uit dat Jantje zo iemand ook gewoon graag wil helpen. Grote bek, klein hartje.
Dit is wel heel treurig ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
Bij de COMMANTS zitten ook wel wat rake opmerkingen over Jantje op de Zwarte Cross:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het op bepaalde momenten wel leuk eigenlijk, op andere weer niet. Jan was echt boos op de jongen, hij sloeg hem bijna echt op z'n bek. (17:15)quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is echt weer een pareltje in de categorie Thailand-serie. In no time al toegeven dat het vreselijk is![]()
Maar dat is precies waarom vergelijkbare Powned-items maar een minuut of vier duren, daar halen alleen de sterkste en leukste fragmenten de edit. Hier lijkt het wel alsof elk gesprekje in de aflevering terecht is gekomen, waardoor de balans gaat van "leuk moment" tot "waar slaat dit op?". En dan zijn het camerawerk van Klaus met z'n telefoon en de geluidskwaliteit van de micro's ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond het op bepaalde momenten wel leuk eigenlijk, op andere weer niet. Jan was echt boos op de jongen, hij sloeg hem bijna echt op z'n bek. (17:15)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |