Hij is zeer matig bekend, heeft bericht gestuurd op insta, fb en mail of ie te gast mocht zijn en Dennis en Jan hadden uit armoede geen keus meer dus hebben ze hem maar gedaan.quote:
Ja ik dacht ook laat ik eens aardig doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:42 schreef Oliver23 het volgende:
Stemmen op Bo Pieters kost gewoon geld
Alles rondom die familie, vooral de bizarre verhalen, is pure cultquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
Die vader van Dennis is echt grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen voor AP vrienden
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen voor AP vrienden
De editor heeft ze geen gunst gedaan door dat varkens schilderij ongecensureerd achter ze af te beelden. Lijkt me serieus gevaarlijk. Mischien is Dirkie klaar mer Dennis
Omdat het zo vreselijk is vind ik het echt geweldig grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:03 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is die Halper toch een debiel. "Lekker door het condoompje heen geknalt", terwijl je met je pener in de reet van een Thaise hoer zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja same here wel. Totale randdebiel dat het isquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat het zo vreselijk is vind ik het echt geweldig grappig.
"Lekker door het comdoompje heen geknalt"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |