Sowieso door Jan.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hebben ze het geluid wellicht expres uitgezet onder druk van Jan, met het idee om het na een week te laten varen? Dennis zou zomaar ook ineens de risico's in hebben kunnen gaan zien, maar de keutel niet in hebben durven trekken.
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:52 schreef Discombobulate het volgende:
Waar is de extra?
Overigens, zou Dennis' vader echt met z'n nicht gaan? Dat is toch echt bizar?
Was een opstart probleem.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hebben ze het geluid wellicht expres uitgezet onder druk van Jan, met het idee om het na een week te laten varen? Dennis zou zomaar ook ineens de risico's in hebben kunnen gaan zien, maar de keutel niet in hebben durven trekken.
Betalenquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:52 schreef Discombobulate het volgende:
Waar is de extra?
Kan er niet meer omheen gewerkt worden zoals dat eerder gebeurde?quote:
Vast wel, maar ik ga het niet meer doen in elk geval. Ik ben crew, en wil FOK! niet in de problemen brengen alsof het uit naam van FOK! komtquote:Op zondag 13 september 2026 09:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan er niet meer omheen gewerkt worden zoals dat eerder gebeurde?
Je kunt gewoon elke donderdag de extra hier standaard zien:quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:52 schreef Discombobulate het volgende:
Waar is de extra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2026 19:35 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Je kunt gewoon elke donderdag de extra hier standaard zien:Ik had het al gezien iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |