SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:
De nieuwe buurvrouw van Jan Smit is (dus) niemand minder dan...Irisqueen![]()
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
Je zou maar naast die borderliner wonen. Schitterend hoe die verhuizers ook al kijken van: "oh no, not this shit again".
Meer bij de vrienden van Mediacourant:
[..]
https://www.mediacourant.(...)n-online-erg-pikant/
Op de instagram van Roddelpraat hebben ze die video met die taart staan, lukt me niet die hier te delen helaas. Zijn huisnummer staat daar ook vol in beeld. Lekker dan.
Jan kocht 1,5 jaar geleden ook een woning van meer dan een miljoen. Dus dat roddelpraat loopt primaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Roddelpraat-presentator Dennis Schouten koopt deze leuke eengezinswoning
Of het kaasboertje heeft hem financieel geholpen, of die donaties brengen aardig wat geld op ±D
Hij gaat er op vooruit. Paar jaar geleden zat hij nog in dat kleine appartementje in Almere. Of om met Jan te spreken ´de rukbunker'quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Roddelpraat-presentator Dennis Schouten koopt deze leuke eengezinswoning
Of het kaasboertje heeft hem financieel geholpen, of die donaties brengen aardig wat geld op ±D
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Watmoetjenou op 02-04-2026 19:41:29 ]
Die throwback naar dat broertje van S10 met "Toen vloog je uit... Je kankert door de ruit" vond ik dan weer heel erg grappig hoe hard het ook was.quote:Op donderdag 2 april 2026 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Kanker grapjes over Chris Klomp vond ik te ver gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |