Geef die man wat mij betreft een eigen show. Roddelpraat is leuk vanwege de humor, niet de scoops. Dit was top tier humor!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, topaflevering! Het zeiken om een heinekenbiertje, er maar elke keer doorheen praten, dat rare lachje, een witte poeder-vlek onder zijn neus... Dennis die ongemakkelijk kijkt als Rogier hem weer aanraakt.
Rogier mag wat mij betreft elk jaar wel een keer terugkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Watmoetjenou op 24-02-2026 00:25:24 ]
quote:Op zondag 22 februari 2026 21:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Alweer verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die in Telegram RPExtra doet het wel gelukkig
"Zou Je Haar Geven?? :P"
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.quote:Op zondag 22 februari 2026 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Alweer verwijderdDie in Telegram RPExtra doet het wel gelukkig
Dit dus. En zelfs in spoilertag zetten heeft geen zin; zelfs zonder inlog kun je de inhoud van een spoilertag inzienquote:Op maandag 23 februari 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.
Ik heb meer van Schiphol gezien dan van Thailand in de eerste aflevering. Ik snap ook dat ze het een beetje moeten opvullen maar dit was wel heel ernstigquote:Op maandag 23 februari 2026 07:55 schreef pmponer het volgende:
En was de thailand serie de moeite?
Deze week hebben ze vakantie, krijgen echt te veel donaties.
mwa, hoe moeten ze mensen aanpakken die het videobestandje delen via Telegram dan..quote:Op maandag 23 februari 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet teveel benoemen zeker nú Dennis zo actief bezig is tegen die youtube linkjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |