Wilde 'm ook net posten. Gewoon gratis voor iedereen. Het is fantastisch.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Daar is dan eindelijk de eerste aflevering van Jan en Dennis doen dingen
Bijna net zo'n domper als iemand die belooft een eurotrip te gaan doen, en enkel vlak over de grens een schnitzel gaat halen met gedoneerd geld.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:44 schreef Emptystreet het volgende:
Sja...__! Misschien lagen mijn verwachtingen een stuk (buiten proportioneel) hoog en had ik gedacht dat ze net zoals Gerard Joling en Gordon 20 jaar geleden ook gewoon een weekend gingen meedraaien in bedrijven en dat soort dingen. Bedoel nu gaan ze een middagje vissen
__! Als ik dat soort content wil zien waarin er ook geforceerd grappig gedaan word dan kijk ik wel naar Bankzitters of zo. Zonde.
erg vermoeiend zo'n Jan.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel ietwat geforceerd toch? Bij iedere uitspraak die een ander doet voelt Jan Roos zich geroepen om "grappig" te reageren. Beetje vermoeiond.
Jan is toch wel een vrij intiligente man, denk dat ze juist deze setting hebben genomen..quote:Op maandag 30 januari 2023 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Valt toch niet tegen! Kon er wel om lachen.
Jan die geen woord Duits spreekt en alleen maar over de oorlog kan beginnenHij valt wel door de mand, beter zet hij niet meer zo'n grote bek op als het over de 'provincie' gaat, want daar spreekt men wel een woordje over de grens.
Haha, Jan doet sowieso zijn best om zich slimmer voor te doen dan dat hij daadwerkelijk is. Het is een redelijk intelligente man, maar niet meer dan dat. Dat is toch prima? In die stukjes die hij tikt staan ook vaak spelfouten. Tijdens zijn reviews zegt ie ook vaak "dit proeft lekker". Maakt allemaal niks uit, maar voor iemand die altijd anderen over dit soort zaken de maat neemt wel een beetje pijnlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Valt toch niet tegen! Kon er wel om lachen.
Jan die geen woord Duits spreekt en alleen maar over de oorlog kan beginnenHij valt wel door de mand, beter zet hij niet meer zo'n grote bek op als het over de 'provincie' gaat, want daar spreekt men wel een woordje over de grens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:28 schreef RipCity het volgende:
Extra geleuter:Held!! Zo snel ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap, want deze heet Tammalee.quote:
Vond deze net wat minder dan de vorige, kijkt lekker weg tijdens het eten en af en toe een lachmomentje. Maar ja, gratis content zonder advertenties, dus prima. Jan wil iets te geforceerd grappig doen, expres vallen (vorige week viel ie ook twee keer bewust (bijna) in de sloot en tijdens die Mallorca-serie ging ie expres voor een draaideur staan zodat ie tegen hem aan zou komen). Dat is wel een minpunt.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:59 schreef RipCity het volgende:
Leuke aflevering. Jantje duidelijk beter dan Dennis.
Fixedquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:37 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het wel lachen als hij er is.
Leuke uitzendingquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:15 schreef PS. het volgende:
Weer FlorisDenk dat ik maar een keertje oversla, die gast maakt het over het algemeen niet leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, heb je ook een bron ouwe?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:49 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk heeft het nooit echt geboterd tussen Dennis Schouten en Nicol Kremers. De relletjes rondom Peter Gillis en de rest van de familie worden immers regelmatig besproken in RoddelPraat, het juicekanaal van Schouten en Jan Roos. Ook de roddels en geruchten met betrekking tot de relatie tussen Peter en de 28 jaar jongere Nicol passeren daarbij vaak genoeg de revue.
Zo publiceerden Schouten en Roos video's en foto's van de vermeende buitenrelationele avontuurtjes van Nicolleke. Beelden die gemaakt zijn tijdens het uitgaan, bijvoorbeeld. Of op een parkeerplaats. Dat werk. En hoewel Peter en Nicol de meeste aantijgingen lange tijd hebben ontkend, maakten de twee hun breuk vorige week toch wereldkundig.
'Boycot die sh*t!'
Nicol zal dan ook niet meer verschijnen in Massa is Kassa. Bovendien lijkt ze in no time weer een nieuwe scharrel te hebben gevonden. Ene Mike, waarmee ze enkele dagen terug live ging op Instagram.
Tijdens dat gesprek lieten de twee weten geen serieuze relatie te hebben, hoewel ze wel 'aan het daten zijn'. Daarnaast vraagt een kijker wat Nicol nou eigenlijk van RoddelPraat vindt.
"Dat is gewoon een k*t zender. Dat mensen ook nog serieus doneren zodat het programma kan blijven bestaan begrijp ik echt niet" reageert Mike. En ook Nicol blijkt geen fan te zijn. "Boycot die sh*t."
'Ja, ja, ja, kleine kinderen'
Dan beginnen Nicol en Mike over Dennis' liefdesleven. Het is immers bekend dat de man uit Enschede regelmatig date met jonge vrouwen. Maar volgens Kremers en haar nieuwe vlam gaat het om té jonge dames.
"Die Dennis zat toch aan kleine…?" vraagt Mike. "Ja, ja, ja, kleine kinderen", reageert Nicol. "Ja, ja, ja, Dennis Schouten doet dickpics sturen naar kleine kinderen, jongens. Naar gewoon dertien/veertien-jarige meisjes."
Pittige beschuldigingen die Dennis Schouten stellig ontkent. Vandaar dat hij zijn advocaat heeft ingeschakeld om een kort geding aan te spannen tegen de voormalige vriendin van Peter Gillis. "Aangifte haalt weinig uit las ik", aldus Schouten. "Het moet een kort geding zijn."
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaienquote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Daar is dan eindelijk de eerste aflevering van Jan en Dennis doen dingen
Mensen die levenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaien
Uitzengingquote:
gohquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Roos snakt na adem nadat hij 20 seconden aan een hengel heeft lopen draaien
Ik zal hierbij ook opbiechten dat ik de extra die ik al bijna een jaar deel hier, niet kon vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |