Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennis met Dennis kan ook nog een serie worden in Waku Waku setting, Henny Huisman als presentator en Dennis tegen allerlei 'rivalen' Floris, Gio, Jade Annaaaaaa, Danique Horsmak, Romee, de moeder van Romee, de vriendin van Jan en wie verder eventueel durft. De winnaar speelt dan in de finaleronde tegen Jan.
Ik denk zelf dat die niet super dom is. Maar ook niet veel algemene kennis heeft omdat die dat niet heeft meegekregen. En ook meer geïnteresseerd is in achter jonge meiden aanzitten in plaats van Wikipedia lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.
Nou. Zelf roddels van jan en alleman verspreiden, maar als je dan zelf een keer aan de beurt bent niks willen zeggenquote:
Niet reageren is ook gewoon de beste verdediging, dan waait het vanzef voorbij, maar dat snappen vele BNers niet waardoor ze yvon alleen maar populairder wordt en de betreffende bner steeds meer met de roddels geconfronteerd wordtquote:Op donderdag 29 december 2022 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou. Zelf roddels van jan en alleman verspreiden, maar als je dan zelf een keer aan de beurt bent niks willen zeggen
Dit blijft wel een leuk fragmentjequote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Laatste kwartier kun je afzetten. Terugblik aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Happy new yearJij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Happy new yearBedankt voor de vele scooooooops in 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Vind dat ook niet zo'n goed idee met zijn AP vrienden, en het pindakaasverhaal.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis wil een hond zag ik op instagram kan net als Gordon natuurlijk niet eens voor zichzelf zorgen dus hopelijk praat ome Jan het uit zijn hoofd.
Ik vind hem maar behoorlijk matig. Doe mij maar Erik-Janquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dit was wel een fantastische uitzending, Floris is echt een geweldige gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOP
Volgevreten papzak!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Die kutfloris haalt het hele tempo uit de show, erg hinderlijk, optyfen naar het gooi!
De meningen zjn wel heel erg verdeeld wat betreft Floortje jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Die kutfloris haalt het hele tempo uit de show, erg hinderlijk, optyfen naar het gooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |