HEERLIJK...yvonne mag ook wel op mijn snoetje komen zittenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op het snoetje. @:wereldgozer @:poepz0r
https://www.nu.nl/achterk(...)et-hoger-beroep.htmlquote:Maar Roddelpraat meldde afgelopen weekend dat de zaak is uitgesteld, omdat de rechter meer tijd nodig heeft. Een persvoorlichter van gerechtshof Amsterdam heeft bevestigd dat het hoger beroep nu op 13 december gepland staat.
Haha, ook gezien effies terug, wat een niveaquote:Op woensdag 30 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
Toet toet boing boing Römer und Weesie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scooooooooop
Gewoon achterstand bij het gerecht. Verkeersovertredingen worden ook weer afgekocht als een malle, naar ik heb vernomen.quote:
Volgens mij die SlamFM DJ die er al eens zat, die toen ging rappen.quote:
Erik-Jan Rosendahlquote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij die SlamFM DJ die er al eens zat, die toen ging rappen.
Erg mooi.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal de tering gelachen, wat een totaal geschifte gozer die Erik-Jan.
Knettergek, mooiquote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal de tering gelachen, wat een totaal geschifte gozer die Erik-Jan.
Kiek mich an, Jan. @Poepz0rquote:Op woensdag 7 december 2022 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Stond dit op Insta? Stond dit op Insta? Hmmmmpf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |