abonnement Unibet Coolblue
pi_207094141
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Geldt voor 99% van alle bekende mensen.
Ja oké, maar de gemiddelde bn'er heeft zijn of haar celebrity status te danken aan een bepaald talent. Zingen, acteren, sportprestaties, whatever.

Voor zover ik het kan beoordelen doet en kan Jade Anna helemaal niks en moet ze het puur van haar looks hebben. Dan vind ik het onbegrijpelijk hoe zij met haar dertien in een dozijn kassameisje uitstraling zo'n achterban en bereik kan hebben. Uiteindelijk zal het er wel op neerkomen dat ze de bulk van haar volgers gekocht heeft. Zoals Emma Heesters zogenaamd een hele populaire artiest is in India volgens de statistieken van YouTube. Klopt ook geen reet van.

Nou ja, ze gaat dr gang maar. Stom kind.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207094241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Radbout lacht echt de ballen uit zijn broek
Wel een beetje matige publiciteit voor hem
pi_207094385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ja oké, maar de gemiddelde bn'er heeft zijn of haar celebrity status te danken aan een bepaald talent. Zingen, acteren, sportprestaties, whatever.

Voor zover ik het kan beoordelen doet en kan Jade Anna helemaal niks en moet ze het puur van haar looks hebben. Dan vind ik het onbegrijpelijk hoe zij met haar dertien in een dozijn kassameisje uitstraling zo'n achterban en bereik kan hebben. Uiteindelijk zal het er wel op neerkomen dat ze de bulk van haar volgers gekocht heeft. Zoals Emma Heesters zogenaamd een hele populaire artiest is in India volgens de statistieken van YouTube. Klopt ook geen reet van.

Nou ja, ze gaat dr gang maar. Stom kind.
Ehm van meeliften gehoord?
pi_207094602
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 19:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ehm van meeliften gehoord?
Meeliften op de populariteit van internationale superster Gio? Ze heeft bijna 900k volgers op Instagram. Dat klopt gewoon niet. Haar bereik buiten onze landsgrenzen zou te verwaarlozen moeten zijn. En dan heb je 900k volgers?

Ter vergelijking, een "lottedeb11", wat in tegenstelling tot Jade Anna echt een geil wijf is, en die gefigureerd heeft in vlogs van Enzo Knol, heeft maar 32k volgers. De zogenaamde populariteit van Jade Anna tart alle logica. Ze heeft zelfs meer volgers dan Puck Moonen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207095949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Meeliften op de populariteit van internationale superster Gio? Ze heeft bijna 900k volgers op Instagram. Dat klopt gewoon niet. Haar bereik buiten onze landsgrenzen zou te verwaarlozen moeten zijn. En dan heb je 900k volgers?

Ter vergelijking, een "lottedeb11", wat in tegenstelling tot Jade Anna echt een geil wijf is, en die gefigureerd heeft in vlogs van Enzo Knol, heeft maar 32k volgers. De zogenaamde populariteit van Jade Anna tart alle logica. Ze heeft zelfs meer volgers dan Puck Moonen.
Allemaal niet bekende mensen voor mij. Zit totaal niet in dat wereldje.
pi_207096075
Hmm ik snap wel waarom Jade meer volgers heeft dan Lotte.

https://urlebird.com/user/lottedeb11/

Puck gaat Jade wel inhalen

https://www.instagram.com/puckmoonen/?hl=nl
pi_207098892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef Nober het volgende:
Wat stond er achterop dat shirt?
pi_207098952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:07 schreef potjecreme het volgende:
Hmm ik snap wel waarom Jade meer volgers heeft dan Lotte.

https://urlebird.com/user/lottedeb11/

Puck gaat Jade wel inhalen

https://www.instagram.com/puckmoonen/?hl=nl
DIe lotte is toch gewoon een 4.5 en die puck een 7-
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207099252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 03:03 schreef RipCity het volgende:

[..]
DIe lotte is toch gewoon een 4.5 en die puck een 7-
Nou, ik weet dat die Lotte begin dit jaar een bepaalde vorm van kanker heeft gehad dus die medicijnen hebben haar looks een beetje aangetast. Een paar jaar geleden was zij een soort polder Pamela Anderson.

Maar goed, we dwalen een beetje af geloof ik.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207176237
Dennis weet niet eens wat compost is. 8)7
pi_207176349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Dennis weet niet eens wat compost is. 8)7
3 miljard kilo kip
  woensdag 21 december 2022 @ 19:18:41 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207176739
Dennis en Jan moeten stoppen met Radbout.

Advocaat vult zijn zakken en is totaal niet bezig met de zaak van Dennis en Jan.

Zoals ik al eerder heb gezegd.
pi_207176757
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Dennis en Jan moeten stoppen met Radbout.

Advocaat vult zijn zakken en is totaal niet bezig met de zaak van Dennis en Jan.

Zoals ik al eerder heb gezegd.
Radboud is over het algemeen wel een goede advocaat voor (internationale) (sterren) Maar je moet natuurlijk niet onzinnige rechtszaken gaan beginnen, dat had Radboudje wel moeten weten.
pi_207176916
Hoe heet die gozer waarmee Jade vreemdging?
  woensdag 21 december 2022 @ 19:32:56 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207176935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Radboud is over het algemeen wel een goede advocaat voor (internationale) (sterren) Maar je moet natuurlijk niet onzinnige rechtszaken gaan beginnen, dat had Radboudje wel moeten weten.
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.

En deze uitspraak is niet objectief. Dennis en Jan zijn niet likable voor de politiek correcte kant van Nederland. En die Famke wordt heel erg beschermd omdat ze jong, vrouw en een IQ van rond de 75-80 heeft. Dat is beide in rekening gebracht bij de beschikking.
pi_207177293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.

En deze uitspraak is niet objectief. Dennis en Jan zijn niet likable voor de politiek correcte kant van Nederland. En die Famke wordt heel erg beschermd omdat ze jong, vrouw en een IQ van rond de 75-80 heeft. Dat is beide in rekening gebracht bij de beschikking.
Ik hoor Jan hier gewoon praten. Maar die rechtzaak kwam er omdat ze de uitzending niet vrijwillig wilden aanpassen om over het hoger beroep nog maar te zwijgen. Die spande ze natuurlijk zelf aan.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Als het ouder dan 18 is, is het nogal treurig wat je hier allemaal neer zet over de rechtstaat.
Jonger dan 18, ik snap dat je vaak moet lachen om Jan en dat hij is cool. Je komt er over een paar jaar wel achter dat het voor de rest echt gebakken lucht en onzin is.
pi_207177433
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dennis en Jan zijn deze rechtszaak niet begonnen.

En deze uitspraak is niet objectief. Dennis en Jan zijn niet likable voor de politiek correcte kant van Nederland. En die Famke wordt heel erg beschermd omdat ze jong, vrouw en een IQ van rond de 75-80 heeft. Dat is beide in rekening gebracht bij de beschikking.
Nee maar het hoger beroep wel, met punten die echt nergens over gingen. Verder wat @koemleit zegt.
  woensdag 21 december 2022 @ 20:02:28 #143
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207177436
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:53 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik hoor Jan hier gewoon praten. Maar die rechtzaak kwam er omdat ze de uitzending niet vrijwillig wilden aanpassen om over het hoger beroep nog maar te zwijgen. Die spande ze natuurlijk zelf aan.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Als het ouder dan 18 is, is het nogal treurig wat je hier allemaal neer zet over de rechtstaat.
Jonger dan 18, ik snap dat je vaak moet lachen om Jan en dat hij is cool. Je komt er over een paar jaar wel achter dat het voor de rest echt gebakken lucht en onzin is.
Ik opende dit Fok account in 2003. Dus reken maar uit hoe oud ik minimaal ben.
pi_207180312
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Qua looks is die mevrouw Jade Anna toch ook niet zo bijzonder? In iedere willekeurige supermarkt werken minstens vijf van dat soort meiden, alleen dan zonder lelijke tatoeages. Om een of andere reden heeft ze een achterban alsof ze de Marilyn Monroe van de lage landen is. Nou, de reden daarvan ontgaat mij volledig. Danique Hofnar is een serieuze upgrade imo.
Volgens mij kun je zo'n type overal wel fixen. Knap wel, maar niet dat je zegt van wow. Heel erg standaard blond. Het lijkt alsof je om de zo veel tijd zo'n type uiterlijk op straat ziet in een studentenstad.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207180365
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Dennis en Jan moeten stoppen met Radbout.

Advocaat vult zijn zakken en is totaal niet bezig met de zaak van Dennis en Jan.

Zoals ik al eerder heb gezegd.
Dat snapt Jan Roos toch zeker zelf ook wel. Die man is zeker niet dom. Wel apart dan dat ze 'm blijven houden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207182719
Ze hebben wel echt ijzersterk bewijsmateriaal over het vreemdgaan van Jade Anna moet ik zeggen. Een of andere dronken gozer in de plaatselijke kroeg zegt het, dus zal het wel waar zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207184030
Volgende week laat yvonne zich weer aanranden daar. Eigenlijk wel jammer, had gehoopt op de kerstman.
pi_207188992
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scooooooop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2022 17:56:50 ]
pi_207190408
Als ik Dennis Schouten op het strand zie, dan weet ik genoeg.
Hallo
pi_207194118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:47 schreef PS. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scooooooop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennis met Dennis kan ook nog een serie worden in Waku Waku setting, Henny Huisman als presentator en Dennis tegen allerlei 'rivalen' Floris, Gio, Jade Annaaaaaa, Danique Horsmak, Romee, de moeder van Romee, de vriendin van Jan en wie verder eventueel durft. De winnaar speelt dan in de finaleronde tegen Jan.
pi_207196311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:55 schreef Nober het volgende:

[..]
Kennis met Dennis kan ook nog een serie worden in Waku Waku setting, Henny Huisman als presentator en Dennis tegen allerlei 'rivalen' Floris, Gio, Jade Annaaaaaa, Danique Horsmak, Romee, de moeder van Romee, de vriendin van Jan en wie verder eventueel durft. De winnaar speelt dan in de finaleronde tegen Jan.
Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.
pi_207217128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:07 schreef ISVV het volgende:

[..]
Die gast is lang niet zo dom als ie pretendeert te zijn. Hij zou nog best wat mensen verrassen denk ik. Tijdens de uitzendingen zie je vaak ook al aan zijn blik dat ie van plan is om een domme opmerking te gaan maken.
Ik denk zelf dat die niet super dom is. Maar ook niet veel algemene kennis heeft omdat die dat niet heeft meegekregen. En ook meer geïnteresseerd is in achter jonge meiden aanzitten in plaats van Wikipedia lezen.
pi_207287092
Geen aflevering deze week?
pi_207287098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:29 schreef tompsv18 het volgende:
Geen aflevering deze week?
Ze zijn weer eens te laat.
pi_207287175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ze zijn weer eens te laat.
De familie Gilles heeft Dennis te grazen genomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')