abonnement Unibet Coolblue
pi_206869280
Geen haat richting de homogemeenschap, slechts een knipoog naar het wk waar dit lied jegens Duitsland populair is.
pi_206869685
Dit is zeker een risico voor Oekraïne, als ze gedwongen worden door het westen om de wapens neer te leggen, zoals dat met de Bosnische moslims is gebeurd. Een vrede met een disfunctionele staat, dat gevoelig is voor conflicten.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206869696
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Geen haat richting de homogemeenschap, slechts een knipoog naar het wk waar dit lied jegens Duitsland populair is.
Welk lied?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206869870
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Welk lied?
alle duitsers zijn *ooo**, Alle duiters zijn *ooo**.....m
pi_206869877
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Welk lied?
Je kent het liedje 'Alle Duitsers zijn homo' niet?

Melodie = Seven nations army.
  dinsdag 29 november 2022 @ 17:24:12 #7
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206869918
Ik vind het een ongepaste titel.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 17:25:29 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206869948
Alle Russen zijn tyfusratten is een betere TT
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206870179
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Geen haat richting de homogemeenschap, slechts een knipoog naar het wk waar dit lied jegens Duitsland populair is.
Dat liedje is net zo kut !

Een Rus een Rus noemen is voorlopig lading dekkend
pi_206870185
Zo drukt Rusland dus protesten de kop in. Als je durft te protesteren wordt je de vleesmolen in gestuurd.

twitter
pi_206870315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:32 schreef polderturk het volgende:
Zo drukt Rusland dus protesten de kop in. Als je durft te protesteren wordt je de vleesmolen in gestuurd.

[ twitter ]
Die krijgt vast die trainingen niet nee.
  dinsdag 29 november 2022 @ 17:39:46 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_206870399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:32 schreef polderturk het volgende:
Zo drukt Rusland dus protesten de kop in. Als je durft te protesteren wordt je de vleesmolen in gestuurd.

[ twitter ]
Krijgt dat als korporaal in je peleton ... Niet moeilijk dat ze niet winnen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 17:59:59 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206870982
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:32 schreef polderturk het volgende:
Zo drukt Rusland dus protesten de kop in. Als je durft te protesteren wordt je de vleesmolen in gestuurd.

[ twitter ]
De dood ingejaagd.... hopelijk lukt het hem zich over te geven
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 29 november 2022 @ 18:13:27 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206871192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:32 schreef polderturk het volgende:
Zo drukt Rusland dus protesten de kop in. Als je durft te protesteren wordt je de vleesmolen in gestuurd.

[ twitter ]
Dan kan ie aan het front toch prima het Rode Leger saboteren? Ik snap dat niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206871435
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan kan ie aan het front toch prima het Rode Leger saboteren? Ik snap dat niet.
Zoals wat?
  dinsdag 29 november 2022 @ 18:31:33 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206871506
zijn er weer een heel stel uit het raam gevallen in Zuid Frankrijk

https://www.dailymail.co.(...)o-mystery-death.html

quote:
Vyacheslav Taran, 53, died after the helicopter he was travelling in crashed near the resort town of Villefranche-sur-Mer after taking off from Switzerland

They mysteriously crashed in good weather - and after another passenger reportedly cancelled last minute
Taran is third cryptocurrency entrepreneur to die unexpectedly in recent weeks
It comes just days after businessman Tiantian Kullander, 30, died 'in his sleep'
https://metro.co.uk/2022/(...)ypto-death-17845398/
'
quote:
The Board of Directors of Libertex Group and company employees extend their most heartfelt condolences and sympathy to the Taran family.'

He is the latest in a growing list of powerful people in Vladimir Putin's Russia to abruptly die.
https://metro.co.uk/2022/(...)5/?ico=related-posts

[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 29-11-2022 20:09:09 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206871817
De Gepard is het meest gewilde wapen in Oekraïne.

Eerder hadden Oekraïners aangegeven het meest tevreden te zijn met de Gepards.

twitter
  dinsdag 29 november 2022 @ 18:58:28 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206871877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:53 schreef polderturk het volgende:
De Gepard is het meest gewilde wapen in Oekraïne.

Eerder hadden Oekraïners aangegeven het meest tevreden te zijn met de Gepards.

[ twitter ]
Het lijkt me toch wel prettig om te weten dat er niets uit de lucht komt vallen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:05:33 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206871930
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Het lijkt me toch wel prettig om te weten dat er niets uit de lucht komt vallen.
Als je in de luchtverdediging werkt wil je juist zien dat er vanalles uit de lucht komt vallen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206871999
https://nos.nl/artikel/24(...)-kelders-in-oekraine

quote:
"We schieten je dood en stoppen je in een gat in de grond en geven je aan je familie op als vermist." Dat kreeg de gemobiliseerde soldaat Michail Nosov te horen van zijn Russische commandanten na zijn weigering om verder te vechten aan het front.

Twee weken lang hielden ze Nosov samen met vijfentwintig andere dienstweigeraars vast in twee kelders van drie bij vijf meter in het gehucht Zavitne Bazjannia in de Oekraïense regio Donetsk. Ook elders in de gebieden die door Rusland zijn geannexeerd worden dienstweigeraars, of 'refuseniks' zoals ze inmiddels op sociale media worden genoemd, in kelders vastgehouden. Onafhankelijk Russische media noemen tenminste tien van dergelijke locaties.

De Russische journalist Anastasia Tsjoemakova publiceerde op haar telegramkanaal ASTRA als eerste video's van gemobiliseerde mannen in clandestiene gevangenissen in de Donbas. "Overal in oorlogsgebied weigeren Russische gemobiliseerden verder te vechten," vertelt Tsjoemakova in een videogesprek met de NOS vanuit haar huidige woonplaats op Hawaii. "Ze gaan geheel onvoorbereid de loopgraven in en beseffen: dit is niet onze oorlog, hier willen we niet aan deelnemen."

Psychologische druk en intimidatie
Die Russische dienstweigeraars doen in filmpjes op sociale media hun beklag over de wanhopige toestanden in de loopgraven. Zo worden eenheden door de commandanten in de steek gelaten en dwalen militairen doelloos door frontgebied met roestige wapens in derdehands uniformen.

Dienstweigeraar Nosov vertelde aan Tsjoemakova dat Russische troepen op hen schoten toen ze zich terugtrokken van het front. Als ze vervolgens aan hun officieren verklaren dat ze niet verder zullen vechten, belanden ze in de 'kampen voor dienstweigeraars', zoals de Russische newssite i-stories de kelders noemt.

"Ze staan daar bloot aan constante psychologische druk en intimidaties," vertelt Tsjoemakova. "De commandanten laten hen bewust dagenlang verhongeren. Ze dreigen met pistolen en schijnexecuties. Ze proberen alles om de gemobiliseerden weer terug te laten keren naar het front."

Ze lopen ook het risico om te worden aangeklaagd voor desertie, waar tot vijftien jaar gevangenisstraf op staat, krijgen de refuseniks te horen. Tsjoemakova staat in contact met een twintigtal familieleden van de refuseniks. Op basis van hun getuigenissen maakt ze op dat er in ieder geval driehonderd mannen vastzitten op de tien verschillende locaties.

Halfgevulde pisemmer
Eén filmpje toont de bende in de kelder: beschimmelde muren, lekkende plafonds, smerige dekens en matrassen, een halfgevulde pisemmer in de hoek. Het is beter in deze omstandigheden vast te zitten, dan een zekere dood tegemoet te gaan in de loopgraven, is de boodschap van anti-oorlogsactivisten aan de refuseniks.

Ondertussen bewegen familieleden hemel en aarde om hun mannen en zonen daar weg te krijgen. Ze schrijven verzoekschriften aan de legerleiding, richten zich tot allerlei instanties, benaderen de media. Een groep moeders en echtgenoten trok naar Zajtseve net over de Oekraïense grens. Daar worden volgens Tsjoemakova's informatie rond de zeventig refuseniks gevangen gehouden in de kelder van het plaatselijk Huis van Cultuur.

De moeders en vrouwen kregen aan de rand van het dorp te horen, dat ze zonder toestemming van het militair commando hier niet hoorden te zijn, waarop ze op hun schreden moesten terugkeren. "Help ons om duidelijkheid te verkrijgen over het lot van onze gemobiliseerde mannen," smeken ze staand langs een snelweg in de camera, zo toont een YouTube-video.

Op medische gronden vrij
Ook de vrouw van Michail Nosov sprak zich in een video uit over diens lot. "Hij heeft problemen met zijn gezondheid als gevolg van opgelopen hersenschade. Hij heeft geen medische keuring gekregen toen hij werd opgeroepen voor mobilisatie."

Ruim een week geleden kwam Nosov samen met een andere refusenik plotseling vrij. "Op medische gronden", zo heette het, ook al zijn veel refuseniks in de kelders er slechter aan toe dan hij. Of de door zijn vrouw gegenereerde publiciteit van invloed is geweest op zijn vrijlating is niet duidelijk. Nu bevindt hij zich in een ziekenhuis op een onbekende plek in Rusland.

Nosov heeft Tsjoemakova laten weten dat hij op korte termijn getuigenis wil afleggen van de misstanden in de kelders. Het gaat hem aan het hart dat de honderden lotgenoten nog altijd in kelders wegkwijnen. "Ik ga er alles aan doen om hen daar uit te krijgen en om de verantwoordelijke officieren voor het gerecht te krijgen."
Zo gaan ze met hun eigen mensen al om. Met de ontmenselijkte Oekraïeners zal het dan jiet vriendelijker zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:16:11 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206872039
Of wel

Weet je niet, met dienstweigeren ga je aan het front weinig punten scoren iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206872142
Zeker.

Met Oekraïeners zijn ook heel weinig, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 november 2022 @ 19:38:02 #25
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206872309
video: https://www.reddit.com/r/(...)l_to_the_arab_world/
Ru pov: Chechen fighters appeal to the arab world to join their cause in Russia's special military operation in Ukraine

There’s a lot to translate. The jist of it of what I can gather from what he said is. “ my brothers from wherever you are the Chechens are fighting the west that have fought waged wars on Arabs and Muslims, this is the same west that has spread perversion and agitators and atheism…..and today we are fighting the infidels in Ukraine and not fighting nor killing Muslims like we were in Syria and Iraq under the fake calls of jihad…..yes we have fought a war against Russia for separation……and our first president decided to make peace with Russia….and the west who have staged wars in Libya, Syria Somalia and Iraq along with America and NATO who have killed and murdered….(something about Israel)…..and today we are fighting the satanist America and the west in Ukraine and we are not asking you to stand with us shoulder to shoulder in fighting the satanist but this will be your revenge against the west and America for what the crimes they have done to your countries. And your Chechen brothers hero’s of hero’s request you join”……(then some quaran reading) that’s the best I can do hope that helps
  dinsdag 29 november 2022 @ 19:38:54 #26
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_206872317
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:12 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-kelders-in-oekraine
[..]
Zo gaan ze met hun eigen mensen al om. Met de ontmenselijkte Oekraïeners zal het dan jiet vriendelijker zijn.
Mij lijkt dat elk leger ter wereld in oorlog een dienstweigeraar/deserteur aan het front gewoon executeert hoor. Dat is altijd al zo geweest.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_206872327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mij lijkt dat elk leger ter wereld in oorlog een dienstweigeraar/deserteur aan het front gewoon executeert hoor. Dat is altijd al zo geweest.
Gelukkig is volgens de Russische autoriteiten het echter nog steeds een militaire operatie, geen oorlog.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:46:00 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206872396
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Mij lijkt dat elk leger ter wereld in oorlog een dienstweigeraar/deserteur aan het front gewoon executeert hoor. Dat is altijd al zo geweest.
Zo standaard is dat nooit geweest

Wel een risico van het vak
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206872464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Mij lijkt dat elk leger ter wereld in oorlog een dienstweigeraar/deserteur aan het front gewoon executeert hoor. Dat is altijd al zo geweest.
Oekraïne redt het anders prima zonder executies.

Executie vind ik in sommige gevallen wel gerechtvaardigd maar deze bevelen komen van een aantoonbaar crimineel regime en zijn onwettig.
pi_206872592
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:14 schreef Slayage het volgende:
Dit is zeker een risico voor Oekraïne, als ze gedwongen worden door het westen om de wapens neer te leggen, zoals dat met de Bosnische moslims is gebeurd. Een vrede met een disfunctionele staat, dat gevoelig is voor conflicten.

[ twitter ]
En toen met Bosnië waren ze oh zo bang dat Milosevic zou aankloppen bij Moskou. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:59:58 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206872666
quote:
Oppositiepolitica Belarus overgebracht naar intensive care
De Belarussische oppositiepolitica Maria Kolesnikova die een lange celstraf uitzit, is opgenomen op de intensive care. Dat meldt de Belarussische oppositie via Telegram. Kolesnikova zou zijn overgebracht naar een ziekenhuis in de stad Homel, in het zuidoosten van het land.

Waarom ze naar de intensive care is gebracht is onbekend. De 40-jarige politica zat volgens het Telegram-kanaal van het gevangen oppositielid Viktor Babariko recent in een aparte 'strafcel'. Onduidelijk is waarom ze gestraft werd en hoe lang die straf zou duren.

Vorig jaar werd Kolesnikova veroordeeld tot 11 jaar cel vanwege haar betrokkenheid bij de massale protesten tegen het regime van president Loekasjenko, in 2020.

Kolesnikova is een uitgesproken criticus van Loekasjenko, die al sinds 1994 aan de macht is. De autoriteiten wilden Kolesnikova in september 2020 het land uitzetten, maar dat weigerde ze. Bij de grens met Oekraïne verscheurde ze haar paspoort. Sindsdien zit ze vast.
'Zeer verontrustend'

Svetlana Tichanovskaja, de Belarussische oppositieleider die in Litouwen in ballingschap zit, noemt het nieuws "zeer verontrustend". "Haar advocaat mag haar niet zien. We mogen niet weten hoe het met haar gaat, en we moeten er zeker van zijn dat ze de juiste hulp krijgt", schrijft ze op Twitter.

De meeste Belarussische activisten zijn het land ontvlucht, maar ook zitten er velen in de gevangenis. De protesten tegen Loekasjenko begonnen na de frauduleus verlopen presidentsverkiezingen, waarin Loekasjenko de zege claimde. Daarna braken in het hele land protesten uit. Duizenden mensen werden opgepakt.
Al weer bijna eentje uit het raam gevallen in Belarus
pi_206872772
Cry Russia. Cry.

twitter
  dinsdag 29 november 2022 @ 20:25:34 #34
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206873137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:27 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zoals wat?
Z'n commandant doodschieten? Munitie opblazen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 20:33:55 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206873277
-O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206873344
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Z'n commandant doodschieten? Munitie opblazen?
Neh. Dat stel je je veel te makkelijk voor. Als ie geluk heeft kan hij zich overgeven.
  dinsdag 29 november 2022 @ 20:48:10 #37
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206873608
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206873727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:05 schreef polderturk het volgende:
Cry Russia. Cry.

[ twitter ]
Vind het altijd zo maf dat Rusland helemaal over de toeren kan raken van defensieve wapens, bedoeld om andere raketten neer te schieten. Daar was een aantal jaar geleden ook al veel over te doen, en ook toen waren de Russen helemaal ZIEDEND :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206873731
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:53 schreef polderturk het volgende:
De Gepard is het meest gewilde wapen in Oekraïne.

Eerder hadden Oekraïners aangegeven het meest tevreden te zijn met de Gepards.
Dus ik heb jarenlang op het beste wapen van de krijgsmacht gewerkt! _O_
pi_206873750
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus ik heb jarenlang op het beste wapen van de krijgsmacht gewerkt! _O_
Maar, de grote vraag is, zag je dat toen ook zo? :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 20:54:08 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206873753
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Z'n commandant doodschieten? Munitie opblazen?
Figuren die demonstreren geven ze echt geen wapen hoor :') Ik vraag mij ook af of ze uberhaupt naar het front gaan. Ik denk eerder dat ze "vermist raken'.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 20:59:48 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206873932
Is weer eens wat anders dan een handdoek :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 21:01:22 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206873964
quote:
81s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:48 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Niet zo verrassend, Noorwegen is NAVO lid
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 november 2022 @ 21:06:26 #46
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206874093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:59 schreef Momo het volgende:
Oppositiepolitica Belarus overgebracht naar intensive care
De Belarussische oppositiepolitica Maria Kolesnikova die een lange celstraf uitzit, is opgenomen op de intensive care. Dat meldt de Belarussische oppositie via Telegram. Kolesnikova zou zijn overgebracht naar een ziekenhuis in de stad Homel, in het zuidoosten van het land.

Waarom ze naar de intensive care is gebracht is onbekend.
Wanneer Luka is uitgeschakeld door Rusland willen ze dat alle mogelijke alternatieven dood zijn. Eergisteren die pro Westerse minister, vandaag deze oppositieleidster.
pi_206874106
Retrofilmpje uit de tijd dat Rusland voor een "afleidingsaanval" honderden van zijn elite-eenheden "gepland" liet stranden achter vijandige linies.
pi_206874333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja natuurlijk! :D
Ik ben nooit verder gekomen dan een Lee Enfield uit elkaar halen bij een open dag :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206874406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Retrofilmpje uit de tijd dat Rusland voor een "afleidingsaanval" honderden van zijn elite-eenheden "gepland" liet stranden achter vijandige linies.
Laat ook wel weer zien dat Rusland dacht dat het zo voorbij zou zijn als je tijdens een actie om een vliegveld in te nemen gewoon lekker je commandant laat interviewen door CNN
  dinsdag 29 november 2022 @ 21:22:39 #51
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206874463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Retrofilmpje uit de tijd dat Rusland voor een "afleidingsaanval" honderden van zijn elite-eenheden "gepland" liet stranden achter vijandige linies.
Hopelijk zijn ze intussen allemaal verrekt aan de apepokken :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206874500
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:18 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wel een geweldig wapen om mee te schieten! _O_
Wat dat betreft ken ik alleen Mausers :P Maar dat heeft niks met defensie te maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 29 november 2022 @ 21:24:46 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206874504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja natuurlijk! :D
Maar nu voor het echie. Toch wat anders. :)

Waarom is Gepard zo goed, eigenlijk?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206874587
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus ik heb jarenlang op het beste wapen van de krijgsmacht gewerkt! _O_
Hoe werkt zo een Gepard?
Radar vindt het doel en er wordt automatisch gericht? Bediener hoeft alleen op knopje te drukken om af te vuren? Is de bediener op wat voor manier dan ook betrokken bij het richten?
pi_206874658
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:24 schreef Hyperdude het volgende:
Maar nu voor het echie. Toch wat anders. :)

Waarom is Gepard zo goed, eigenlijk?
De Nederlandse PRTL was natuurlijk nog beter want radars van HSA ipv Siemens die op de Gepard zitten.

En natuurlijk de Ka band (8mm) voor de volgradar, die was echt top. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door AchJa op 29-11-2022 21:42:33 ]
pi_206874674
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hoe werkt zo een Gepard?
Radar vindt het doel en er wordt automatisch gericht? Bediener hoeft alleen op knopje te drukken om af te vuren? Is de bediener op wat voor manier dan ook betrokken bij het richten?
Dingen zijn zelden zo makkelijk als buitenstaanders denken dat ze zijn.
Hee vaak ik op mijn werk (ik ontwerp grote metaalconstructies) wel niet heb gehoord van "dat ontwerp aanpassen, dat is toch maar een paar drukken op een knop?"... :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206874797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef polderturk het volgende:

Hoe werkt zo een Gepard?
Radar vindt het doel en er wordt automatisch gericht? Bediener hoeft alleen op knopje te drukken om af te vuren? Is de bediener op wat voor manier dan ook betrokken bij het richten?
Hier worden de basale basics wel redelijk uitgelegd, er zijn nog meer mogelijkheden nog even los van alle zaken waar je rekening mee moet houden als je schiet op vliegtuigen vwb vliegbewegingen, chaff, EOV, etc.Het is welliswaar de Cheetah (de gemoderniseerde PRTL) maar goed:


En ja, ik ken Teddy heel goed. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door AchJa op 29-11-2022 21:46:54 ]
pi_206875145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:39 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hier worden de basale basics wel redelijk uitgelegd, er zijn nog meer mogelijkheden nog even los van alle zaken waar je rekening mee moet houden als je schiet op vliegtuigen vwb vliegbewegingen, chaff, EOV, etc.Het is welliswaar de Cheetah (de gemoderniseerde PRTL) maar goed:


En ja, ik ken Teddy heel goed. :D
Dat vliegtuigje dat uit de lucht geschoten is, heeft het formaat van een kamikaze drone. Zo een Gepard (of cheetah) is denk ik wel ideaal voor kamikaze drones of kruisraketten. Er kunnen ook 680 stuks munitie in. Ik snap wel dat Oekraïne ze wil hebben.
pi_206875214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:

Dat vliegtuigje dat uit de lucht geschoten is, heeft het formaat van een kamikaze drone. Zo een Gepard (of cheetah) is denk ik wel ideaal voor kamikaze drones of kruisraketten. Er kunnen ook 680 stuks munitie in. Ik snap wel dat Oekraïne ze wil hebben.
Lijkt natuurlijk veel maar 40 daarvan zijn pantserpatronen in de pantsermunitiemagazijnen en die kunnen alleen enkel schot verschoten worden, blijven er 640 over, 320 per wapen en de wapens schieten 1100 schoten p/m (550 schoten p/m per wapen).

En nee, ze schieten niet op dat vliegtuigje, ze schieten op een sleepschijf.
pi_206875492
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dingen zijn zelden zo makkelijk als buitenstaanders denken dat ze zijn.
Hee vaak ik op mijn werk (ik ontwerp grote metaalconstructies) wel niet heb gehoord van "dat ontwerp aanpassen, dat is toch maar een paar drukken op een knop?"... :P
Dat geldt voor kleinere staalconstructies net zo; mensen beseffen meestal niet hoeveel werk het is om bijv. plaatwerk, wat gezet moet worden, uit te detailleren en daar werkplaatstekeningen van te maken. Om nog maar te zwijgen over lassamenstellingen of montagetekeningen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 29 november 2022 @ 22:13:49 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206875537
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dingen zijn zelden zo makkelijk als buitenstaanders denken dat ze zijn.
Hee vaak ik op mijn werk (ik ontwerp grote metaalconstructies) wel niet heb gehoord van "dat ontwerp aanpassen, dat is toch maar een paar drukken op een knop?"... :P
Het is pas helemaal genot als je de tekeningen van een ander bedrijf mag aanpassen omdat ze er een zooitje van gemaakt is.

Met zo'n topklus ben ik nu bezig :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 29 november 2022 @ 22:55:05 #63
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206876004
Is er nog wat bekend geworden van die aanval rond de middag? Er waren toen geluiden over een mogelijk massale raketaanval.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206876026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:55 schreef zalkc het volgende:
Is er nog wat bekend geworden van die aanval rond de middag? Er waren toen geluiden over een mogelijk massale raketaanval.
Vals alarm waarschijnlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206876031
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206876070
Duidelijke taal van de Zweden

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206876185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lijkt natuurlijk veel maar 40 daarvan zijn pantserpatronen in de pantsermunitiemagazijnen en die kunnen alleen enkel schot verschoten worden, blijven er 640 over, 320 per wapen en de wapens schieten 1100 schoten p/m (550 schoten p/m per wapen).

En nee, ze schieten niet op dat vliegtuigje, ze schieten op een sleepschijf.
Als ik dan weer een vraag mag stellen;
Dat ding is vast niet ontworpen voor drones en zeker niet in de hoedanigheid waarop ze nu langsvliegen. Is het ding dan niet aan te passen dat je er meer patronen. Of is die vraag heul dom?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 23:16:24 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206876208
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:00 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke taal van de Zweden

[ twitter ]
Nou, waar wachten we nog op?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206876394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lijkt natuurlijk veel maar 40 daarvan zijn pantserpatronen in de pantsermunitiemagazijnen en die kunnen alleen enkel schot verschoten worden, blijven er 640 over, 320 per wapen en de wapens schieten 1100 schoten p/m (550 schoten p/m per wapen).

En nee, ze schieten niet op dat vliegtuigje, ze schieten op een sleepschijf.
Na 30 seconden schieten zijn je kogels op. Maar je hoeft maar een paar seconden per doel te schieten.
pi_206876401
quote:
84s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nou, waar wachten we nog op?
Ik vrees dat Rusland raketten en drones zal blijven afvuren op Oekraïne. Zelfs als Rusland helemaal uit Oekraïne verdreven is.
pi_206876498
quote:
Up yours, Putin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206877046
Blijkbaar is het de Duitsers de schuld dat er oorlog is in Oekraïne

Bron.
https://www.volkskrant.nl(...)mber-terug~b2a69b28/

Stukje uit de bron.

Duitsland: vasthouden aan Nord Stream 2 droeg bij aan oorlog
De Duitse vastberadenheid de aanleg van gaspijpleiding Nord Stream 2 door te zetten, heeft bijgedragen aan het uitbreken van oorlog in Oekraïne. Dat gaf de Duitse minister van Justitie, Marco Buschmann, vandaag toe tijdens een G7-top. ‘Het vasthouden aan Nord Stream 2 was, als antwoord op de annexatie van de Krim, de Duitse bijdrage aan het uitbreken van oorlog’, aldus Buschmann.

Einde stukje uit de bron .

Tja dan maar Duitsland gaan aanklagen dat het door hun schuld de economie inflatie omhoog is gegaan. .
En de belachelijk gas prijzen .
Klinkt raar maar als het hun schuld is dan moeten ze maar ook de gevolgen van dragen .

Tenslotte dat word ook gelult over China en de corona uitbraak.
Dat hun dan maar de economie schade moesten betalen.

Bron over China
www.cnbc.com/amp/2020/07/(...)ike-pompeo-says.html
pi_206877127
Komt allemaal door frau Merkel


[ Bericht 90% gewijzigd door quirina op 30-11-2022 06:56:49 ]
  woensdag 30 november 2022 @ 06:59:07 #76
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206877137
quote:
zij heeft de aansluiting van Oekraine bij de NATO tegen gehouden in 2008, GW Bush had het al aangekondigd zonder datum weliswaar

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 30-11-2022 07:59:23 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206877159
quote:
Nee, het komt door Rusland.
Het westen moet eens ophouden zichzelf steeds te kastijden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206877180
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 07:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het komt door Rusland.
Het westen moet eens ophouden zichzelf steeds te kastijden...
Het enige wat wij onszelf kunnen verwijten is dat we niet al veel eerder onafhankelijk zijn geworden van Russisch gas en olie.

Toen Rusland in 2014 de Krim innam hadden we al afscheid moeten nemen.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 07:35:36 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206877210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 04:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
Blijkbaar is het de Duitsers de schuld dat er oorlog is in Oekraïne

Bron.
https://www.volkskrant.nl(...)mber-terug~b2a69b28/

Stukje uit de bron.

Duitsland: vasthouden aan Nord Stream 2 droeg bij aan oorlog
De Duitse vastberadenheid de aanleg van gaspijpleiding Nord Stream 2 door te zetten, heeft bijgedragen aan het uitbreken van oorlog in Oekraïne. Dat gaf de Duitse minister van Justitie, Marco Buschmann, vandaag toe tijdens een G7-top. ‘Het vasthouden aan Nord Stream 2 was, als antwoord op de annexatie van de Krim, de Duitse bijdrage aan het uitbreken van oorlog’, aldus Buschmann.

Einde stukje uit de bron .

Tja dan maar Duitsland gaan aanklagen dat het door hun schuld de economie inflatie omhoog is gegaan. .
En de belachelijk gas prijzen .
Klinkt raar maar als het hun schuld is dan moeten ze maar ook de gevolgen van dragen .

Tenslotte dat word ook gelult over China en de corona uitbraak.
Dat hun dan maar de economie schade moesten betalen.

Bron over China
www.cnbc.com/amp/2020/07/(...)ike-pompeo-says.html
Heb je weer teveel gezopen? Het is toch echt Rusland die een oorlog is begonnen inOekraïne.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 november 2022 @ 07:57:10 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206877281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 07:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het enige wat wij onszelf kunnen verwijten is dat we niet al veel eerder onafhankelijk zijn geworden van Russisch gas en olie.

Toen Rusland in 2014 de Krim innam hadden we al afscheid moeten nemen.
Daarom dacht Poetin idd dat wij sukkels ook wel weer niks zouden doen wanneer hij weer een stuk zou inpikken.

edit: wat typo's gecorrigeerd na mijn kopje koffie te hebben genuttigd

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 30-11-2022 08:44:21 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 30 november 2022 @ 08:09:25 #81
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206877321
quote:
Het Witte Huis zei dat ze wapens naar Oekraïne pompten in het belang van onderhandelingen met Rusland
Een van de vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering legde een openhartige bekentenis af

??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5033573/
twitter


quote:
De Verenigde Staten leveren actief wapens aan Oekraïne, zodat het "vanuit een sterke positie onderhandelingen met Rusland kan beginnen". Dat zegt John Kirby, coördinator strategische communicatie bij de National Security Council van het Witte Huis, in een gesprek met journalisten van de Amerikaanse televisiezender NBC .

Volgens een hoge functionaris van de Amerikaanse regering is er geen ander doel voor grootschalige westerse militaire leveringen aan Oekraïne.


??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5033573/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 30 november 2022 @ 08:19:19 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206877362
Vreemd dat alle dictators altijd zo dol zijn op hun kliene dochter, alsof die de enige is die ze nog kunnen vertrouwen
Stalin, Poetin, Kim il Un , allemaal hebben ze een kleine dochter en iedereen om haar heen hebben ze vermoord zelfs de moeder van de nanny


[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 30-11-2022 10:39:21 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206877397
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 07:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je weer teveel gezopen? Het is toch echt Rusland die een oorlog is begonnen inOekraïne.
Zeker niet gelezen of link niet geopend.

Aangezien ik niet zeg dat Duitsland is begonnen er mee.
Maar dat Duitsland zelf aangeeft dat hun mede verantwoordelijk zijn

Volgende keer eerst even koffie zetten en leeg zuipen .
Daarna de slaapzand uit je ogen spoelen.

Voor je mij ergens voor gaat beschuldigen
pi_206877452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 08:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ twitter ]
[..]

Mijn Russisch is niet zo goed. Ik heb echt geen idee wat hier staat of op die Russische overheidssite waar je naar linkt. Niet dat dat heel erg is, de Russische overheid liegt altijd, dus zo belangrijk kan die info niet zijn.

twitter


[ Bericht 41% gewijzigd door la_perle_rouge op 30-11-2022 08:58:14 ]
pi_206877608
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 30 november 2022 @ 09:11:31 #86
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206877616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 08:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Mijn Russisch is niet zo goed. Ik heb echt geen idee wat hier staat of op die Russische overheidssite waar je naar linkt. Niet dat dat heel erg is, de Russische overheid liegt altijd, dus zo belangrijk kan die info niet zijn.

[ twitter ]
je kunt je PC op autmatic translate google zetten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206877623
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 07:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarom dacht Poetin idd dat wij sukkels ook wel weer niks zouden doen wanneer hij weer een stuk zou inpikken.

edit: wat typo's gecorrigeerd na mijn kopje koffie te hebben genuttigd
In feite niet zo vreemd gedacht. Al voor de oorlog kreeg Zelensky van Duitsland tussen de regels door te horen dat ze geen actie van Duitsland hoeven te verwachten. Wel kregen ze de optie voor een Oekraïnse regering in ballingschap in Duitsland.
En er is binnen de EU de maanden voor de oorlog flink gelobbyd om al die sancties voor te bereiden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206877625
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:57 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Maar hoe komen ze aan de munitie?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 30 november 2022 @ 09:30:18 #90
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206877716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je kunt je PC op autmatic translate google zetten
Tablet en telefoon niet. Als je het bericht van belang vindt en denkt dat wij er in de discussie iets aan hebben er kennis van te nemen, lever er dan zelf de vertaling bij.
Hoeft niet per se, maar ik ga niet heul veul moeite doen om pro-Russische propaganda te lezen.
  woensdag 30 november 2022 @ 09:37:53 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206877756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar hoe komen ze aan de munitie?
In noorwegen maken ze het, en duitsland heeft net een andere munitie boer gekocht om zo om zwitsers boycot heen te kunnen.
&lt;signature here&gt;.
pi_206877913
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:24 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Maar nu voor het echie. Toch wat anders. :)

Waarom is Gepard zo goed, eigenlijk?
Toch grappig. Ik zag er 1 in het Belgische militair museum in Brussel. Dat deze oude beestjes het moderne Russische leger nog zo veel schade kunnen berokkenen is toch wel veelzeggend.
pi_206877991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)th_brigade_fighting/
Footage of the Ukrainian 59th brigade fighting under the Antonivskyi Bridge in Kherson against Russian troops across the river
Vette beelden. Niet recent lijkt me.
  woensdag 30 november 2022 @ 10:35:50 #96
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206878247
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 10:42:31 #97
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206878316
Hoezo considers? Dit is een nobrainer, dat je daar nog over moet nadenken :')
En trap alle collaborateurs ook de Russische grens over, die hebben al duidelijk laten weten waar hun loyaliteit zit.

https://www.reddit.com/r/(...)ll_russian_citizens/
Ukraine considers expelling all Russian citizens who illegally moved to Crimea after 2014: after it’s deoccupied. „Decision is simple and doesn’t contradict law: people who came illegally must leave by voluntary departure or forced expulsion” - Tamila Tasheva, Presidential Rep of Ukraine in Crimea.
pi_206878405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoezo considers? Dit is een nobrainer, dat je daar nog over moet nadenken :')
En trap alle collaborateurs ook de Russische grens over, die hebben al duidelijk laten weten waar hun loyaliteit zit.

https://www.reddit.com/r/(...)ll_russian_citizens/
Ukraine considers expelling all Russian citizens who illegally moved to Crimea after 2014: after it’s deoccupied. „Decision is simple and doesn’t contradict law: people who came illegally must leave by voluntary departure or forced expulsion” - Tamila Tasheva, Presidential Rep of Ukraine in Crimea.
[ afbeelding ]
Een rus die bijv. met een oekrainer is getrouwd die daar al woonde na 2014, moet die ook eruit gegooid worden? lijkt me een zeer slechte ontwikkeling als Oekraine alle russen er uit gooigd puur omdat ze russen zijn.
pi_206878458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Brand in wat voorheen Stalingrad heette.[ twitter ]
Waarom is elke brand in Rusland nou ineens nieuws?
  woensdag 30 november 2022 @ 10:58:29 #100
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206878463
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Een rus die bijv. met een oekrainer is getrouwd die daar al woonde na 2014, moet die ook eruit gegooid worden? lijkt me een zeer slechte ontwikkeling als Oekraine alle russen er uit gooigd puur omdat ze russen zijn.
Maak je borst maar nat, want gaat niet grappig worden.

Want dit soort voorbeelden, komend van ons wattenbolletjes aan de noordzee, die nog nooit te maken hebben gehad met rus imperialisme, goede vraag of oekraine straks nog zin heeft in dat soort nuance.
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 10:59:47 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206878475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Een rus die bijv. met een oekrainer is getrouwd die daar al woonde na 2014, moet die ook eruit gegooid worden? lijkt me een zeer slechte ontwikkeling als Oekraine alle russen er uit gooigd puur omdat ze russen zijn.
Daar zal wel even goed naar gekeken moeten worden. Maar ook die Rus zou je als onderdeel van de bezettingsmacht kunnen beschouwen. Bij twijfel gewoon de grens over kieperen

Maar het zal wel voornamelijk gaan om die ladingen Russen die na 2014 in De Krim zijn geplant. Families van soldaten die een huis toegewezen hebben gekregen, etc.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 november 2022 @ 11:00:19 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206878480
_O_
https://www.reddit.com/r/(...)ing_casualties_near/
American Volunteer medic treating casualties near Bakhmut. Part 1

https://www.reddit.com/r/(...)ing_casualties_near/
American Volunteer medic treating casualties near Bakhmut. Part 2

[ Bericht 27% gewijzigd door slashdotter3 op 30-11-2022 11:05:25 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 11:04:59 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206878515
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 november 2022 @ 11:05:14 #104
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206878521
Georgische vrijwilligers, met nette winter camo, en FN SCARs. Zonde van die gasten die nog geen scopes/red dots hebben, moeten ze nog ff regelen.

&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:14:53 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206878650
Deel 2 van vandaag


https://www.reddit.com/r/(...)_with_early_british/
around the halfway mark he starts taking some shots at Americans who went to Ukraine after having experience in Iraq or Afghanistan, sayin "they just didn't like it when the other side had bigger guns than them." "They are spoiled." Though he did also say some former units like the Marines or Rangers were solid and even had praise for Americans volunteers who had zero combat experience beforehand.

Its interesting and that probably shouldn't be too surprising. Having no air or artillery support or clear channels of command and communication is basically an alien concept to the modern American military despite all the recent combat experience. If you are used to those things its going to be very difficult to go from that to having literally none of it basically instantly.

He also brings up some corruption he alleges happened around the 45 minute mark

Hard to tell which time frame he is speaking about. Most of his accounts seem to surround the beginning of the war, so the chaos that prevailed then may be clouding these statements.

=================
Deel 1 van 9 maart


[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 30-11-2022 11:25:59 ]
  woensdag 30 november 2022 @ 11:31:56 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206878835
BBC artikel over de hotline waar mobiks zich over kunnen geven.



Ukraine war: The surrender hotline for Russian soldiers
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:33:51 #107
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206878857
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:31 schreef ExTec het volgende:
BBC artikel over de hotline waar mobiks zich over kunnen geven.

[ afbeelding ]

Ukraine war: The surrender hotline for Russian soldiers
Grootste probleem is dat de conscripts direct bestolen worden van hun spullen door hun collega's dus ze moeten hun mobiel goed verstoppen en de telefoon pas aandoen wanneer ze bij het front zijn.
pi_206878892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Een rus die bijv. met een oekrainer is getrouwd die daar al woonde na 2014, moet die ook eruit gegooid worden? lijkt me een zeer slechte ontwikkeling als Oekraine alle russen er uit gooigd puur omdat ze russen zijn.
nou dat lijkt me geen enkel probleem. nuance is vrij makkelijk vanuit je luie stoel in Nederland, maar als je maanden- zo niet jarenlang bent geterroriseerd door Russen met verkrachtingen, martelingen, executies, plunderingen, bezetting, honger, kou en deportaties is het gewoon hatsiekedee weg ermee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206878909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Een rus die bijv. met een oekrainer is getrouwd die daar al woonde na 2014, moet die ook eruit gegooid worden? lijkt me een zeer slechte ontwikkeling als Oekraine alle russen er uit gooigd puur omdat ze russen zijn.
Russen die willen blijven, worden Oekraïeners ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206879000
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
nou dat lijkt me geen enkel probleem. nuance is vrij makkelijk vanuit je luie stoel in Nederland, maar als je maanden- zo niet jarenlang bent geterroriseerd door Russen met verkrachtingen, martelingen, executies, plunderingen, bezetting, honger, kou en deportaties is het gewoon hatsiekedee weg ermee.
Klopt heel begrijpelijk. maar dat is het nadeel van onderdeel willen worden van 'het vrije westen'. En hier horen de volgende principes bij: bescherming van het individu, rule of law en onschuld tot tegendeel is bewezen voor iedereen in het land verblijft. Wij hebben ook niet massaal alle duitsers vermoord, of alle Nsb-ers het land uit gegooid (tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn die niet konden; zoals massaal scheren van vrouwen die een relatie hadden met een duitser).
  woensdag 30 november 2022 @ 11:47:31 #111
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206879019
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Russen die willen blijven, worden Oekraïeners ^O^
Er gaan straks mensen komen die zeggen: dat was mijn huis. En dat de rus die er nu inzit, dat huis heeft gekocht voor 5000 USD van zijn genocidale overheid, gaat niet uitmaken. Ook niet als die mensen gaan zeggen dat ze graag oekrainer willen worden; gaat rus dan meewerken aan hun rus nationaliteit opzeggen, en belangrijker: gaat dat in de toekomst voorkomen dat de volgende imperialistische gek met wapens gaat kletteren "omdat de rus bevolking aldaar wordt onderdrukt". Ik denk het niet.

Ben bang dat ze wegmogen.

En ik realiseer me heel goed dat dat ons west-europeanen zeer tegen de borst stuit. Wij zijn niet zo gek op gedwongen volksverhuizingen.

Maar wij hebben ook nog nooit te maken gehad met een situatie waar we kolonisten moesten verwijderen uit ons land.
&lt;signature here&gt;.
pi_206879024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Klopt heel begrijpelijk. maar dat is het nadeel van onderdeel willen worden van 'het vrije westen'. En hier horen de volgende principes bij: bescherming van het individu, rule of law en onschuld tot tegendeel is bewezen voor iedereen in het land verblijft. Wij hebben ook niet massaal alle duitsers vermoord, of alle Nsb-ers het land uit gegooid (tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn die niet konden; zoals massaal scheren van vrouwen die een relatie hadden met een duitser).
Het probleem met het achterblijven van Russen is dat het moederland dan weer kan gaan denken dat ze die moeten gaan 'bevrijden'. Kun je beter geen Rus meer hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206879039
quote:
12s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er gaan straks mensen komen die zeggen: dat was mijn huis. En dat de rus die er nu inzit, dat huis heeft gekocht voor 5000 USD van zijn genocidale overheid, gaat niet uitmaken. Ook niet als die mensen gaan zeggen dat ze graag oekrainer willen worden; gaat rus dan meewerken aan hun rus nationaliteit opzeggen, en belangrijker: gaat dat in de toekomst voorkomen dat de volgende imperialistische gek met wapens gaat kletteren "omdat de rus bevolking aldaar wordt onderdrukt". Ik denk het niet.

Ben bang dat ze wegmogen.

En ik realiseer me heel goed dat dat ons west-europeanen zeer tegen de borst stuit. Wij zijn niet zo gek op gedwongen volksverhuizingen.

Maar wij hebben ook nog nooit te maken gehad met een situatie waar we kolonisten moesten verwijderen uit ons land.
Eens.
Ik heb het meer over het voorbeeld van het gehuwde stel waarvan een een Rus is. Als die wil blijven en de Oekraïense nationaliteit aanneemt, is het wellicht een optie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206879069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Klopt heel begrijpelijk. maar dat is het nadeel van onderdeel willen worden van 'het vrije westen'. En hier horen de volgende principes bij: bescherming van het individu, rule of law en onschuld tot tegendeel is bewezen voor iedereen in het land verblijft. Wij hebben ook niet massaal alle duitsers vermoord, of alle Nsb-ers het land uit gegooid (tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn die niet konden; zoals massaal scheren van vrouwen die een relatie hadden met een duitser).
Rare voorbeelden. NSB'ers waren Nederlanders dus was er geen grond om die uit te zetten naar Duitsland. En er wordt ook niet opgeroepen om alle Russen te vermoorden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 30 november 2022 @ 11:52:24 #115
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206879074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:46 schreef Korenfok het volgende:
rule of law
Wettelijk zou het best wel eens heel zwart-wit kunnen zijn.

Heb je de oekrainse nationaliteit? Nee? Dan ben je hier illegaal, weg wezen.

Onderdeel van het vrije westen is niet dat je gaat onderhandelen met kolonisten.
&lt;signature here&gt;.
pi_206879096
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Rare voorbeelden. NSB'ers waren Nederlanders dus was er geen grond om die uit te zetten naar Duitsland. En er wordt ook niet opgeroepen om alle Russen te vermoorden.
Aantal hadden toch duitse nationaliteiten.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:58:03 #117
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206879170
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wettelijk zou het best wel eens heel zwart-wit kunnen zijn.

Heb je de oekrainse nationaliteit? Nee? Dan ben je hier illegaal, weg wezen.

Onderdeel van het vrije westen is niet dat je gaat onderhandelen met kolonisten.
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde met rule of law. maar meer dat wetten volgens regels nagestreefd moeten worden (dus dat er hierdoor uitzonderingen ontstaan, en niet zo zeer regel is regel.)
pi_206879220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:54 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Aantal hadden toch duitse nationaliteiten.
Welke bedoel je? Diegene die in de Waffen-SS hebben gediend kregen inderdaad de Duitse nationaliteit. Sommige hebben daar gebruik van gemaakt om te vluchten naar Duitsland om onder hun straf uit te komen. Dat waren vaak degene die ook behoorlijk wat op een kerfstok hadden.
  woensdag 30 november 2022 @ 12:08:40 #120
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206879257
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:01 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde met rule of law. maar meer dat wetten volgens regels nagestreefd moeten worden (dus dat er hierdoor uitzonderingen ontstaan, en niet zo zeer regel is regel.)
Uiteindelijk is het wel aan oekraine in welke mate ze zich op willen stellen conform lijnen a'la 'in de geest van', vs keihard 'regels zijn regels'.

Ze zijn geen onderdeel van de EU, en abstracties a'la dat wij 'vinden' dat ze dat maar moeten doen, omdat we ze europees genoeg vinden, zijn precies dat, abstracte gevoelswaarden.

En op dit punt denk ik niet dat EU het zelfs erg zou vinden, als oekraine ze allemaal repatrieert.
&lt;signature here&gt;.
pi_206879269
quote:
Dit is nep toch. _O-
pi_206879277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Welke bedoel je? Diegene die in de Waffen-SS hebben gediend kregen inderdaad de Duitse nationaliteit. Sommige hebben daar gebruik van gemaakt om te vluchten naar Duitsland om onder hun straf uit te komen. Dat waren vaak degene die ook behoorlijk wat op een kerfstok hadden.
dat wij niet massaal alle duitsers het land uit gegooid hebben of vermoord of alle nsb-ers het land hebben uitgegooid.
  woensdag 30 november 2022 @ 12:15:04 #123
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206879336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat wij niet massaal alle duitsers het land uit gegooid hebben of vermoord of alle nsb-ers het land hebben uitgegooid.
Duitsland pleegde geen genocide op bv Arnhem, om het daarna vol te stoppen met duitsers.

En bv duitse ambtenaren, die tijdens bezetting kantoor hielden, rotte uit zichzelf op toen de geallieerden er aan kwamen.

Dus hoog gehalte appels peren.
&lt;signature here&gt;.
pi_206879337
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat wij niet massaal alle duitsers het land uit gegooid hebben of vermoord of alle nsb-ers het land hebben uitgegooid.
https://duitslandinstituu(...)5-hun-bezit-verloren
Zo netjes gingen we niet met zo om hoor.
pi_206879356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]


Klopt heel begrijpelijk. maar dat is het nadeel van onderdeel willen worden van 'het vrije westen'. En hier horen de volgende principes bij: bescherming van het individu, rule of law en onschuld tot tegendeel is bewezen voor iedereen in het land verblijft. Wij hebben ook niet massaal alle duitsers vermoord, of alle Nsb-ers het land uit gegooid (tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn die niet konden; zoals massaal scheren van vrouwen die een relatie hadden met een duitser).
Russen waren er zelf ook niet vies van om mensen te deporteren. Je moet ze de keus geven zelf weggaan of met hulp vertrekken. En dat geldt ook voor de Oekraïners die de kant van de Russen kozen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206879384
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Rare voorbeelden. NSB'ers waren Nederlanders dus was er geen grond om die uit te zetten naar Duitsland. En er wordt ook niet opgeroepen om alle Russen te vermoorden.
Nog los van het feit dat het Duitse deel wat nu Polen is ook gewoon werd ontdaan van Duiters.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 30 november 2022 @ 12:21:50 #127
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206879404
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:16 schreef vipergts het volgende:
En dat geldt ook voor de Oekraïners die de kant van de Russen kozen.
Ja, hun eigen verraders aanpakken hebben ze geen problemen mee.

&lt;signature here&gt;.
pi_206879427
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, hun eigen verraders aanpakken hebben ze geen problemen mee.

[ afbeelding ]
Dat soort verraders mogen ze van mij linea recta naar de lokale martelkamers brengen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206879453
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat soort verraders mogen ze van mij linea recta naar de lokale martelkamers brengen.
Ik dacht juist dat men hier helemaal geen fan is van martelen :?
  woensdag 30 november 2022 @ 12:28:55 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206879464
https://www.reddit.com/r/(...)_to_deplete_ukraine/
Russia firing unarmed missiles to deplete Ukraine air defense, says U.S. military official

============================
Lots of confusion in the comments. This technique is designed to target Ukrainian anti-air/counter-battery systems. Russia has a lot of these missiles, which I'm surprised weren't named in the article but let's talk about Kh-55 as launched by the Tupolev "Blackjack" bomber (this is what is happening). Kh-55 has been in constant production since the early 1980's and frankly there are much more modern systems and variants which makes the older units surplus. The family of this weapon can carry nuclear, conventional or inert payloads (warhead).

When it comes to launching an inert missile as a decoy, you are doing several important things. Russia knows the time, place and heading that the missile is launched from so they can use monitor the Ukrainain response. First, tracking systems will pick it up. For example, NATO AWACS or an S-300 battery. Radar is directional, meaning if your radar is looking at this inert Kh-55 it cannot look at something else, or see behind it. Searching radar is different from tracking radar and targeting radar. These all create emissions that Russia can pick up and use anti-radiation homing missiles on. They won't shoot down a NATO AWACS but they will happily launch a real, live missile at the S-300 radar unit which revealed itself to track the inert Kh-55.

After search systems (radar, electro-magnetic) pick up the inert decoy missile different units and systems will communicate with each other. Russia can pick up some of these communications, which will reveal many things. For example, what is the time from launch to discovery? From discovery to tracking and identification? How does Ukraine's integrated air defense network delegate and prioritize work? These communications can also reveal "where" and "who" depending on what comms systems are used.

Ukraine has to decide whether to launch at this Kh-55 or not. They don't know if it's inert or live from radar or EM spectrum. To make it realistic, the missile is homing to a real location. It may be multiple missiles at once. This is part of how Ukrainian priorities can be evaluated. If Ukraine launches, say a S-300, Russian radar will immediately pick that up and have that launch unit's location. Not least of all, Ukraine is out one S-300 missile for that old Soviet Kh-55 which was 3 generations behind and would have never been fitted to a nuclear warhead anyway. S-300 is not just a SAM but it is a strategic SAM. It is your high-end threat defense in case Russia comes in hot and crazy with big bombers or live nuclear missiles. There are only so many of them, and once they're gone Russia can own that layer of airspace which the medium and short range systems can't defend against.

There's really no downside to Russia if they use these missiles up like I described. Much ado about how they are former nuclear delivery systems is much ado about nothing. They are not what would be used now. The alternative to using aged missiles is building new decoys. NATO will quickly learn to discern a decoy from a real missile which will render it useless. That's what we do, and because that's what we do we are looking at Russia like they are wrong for using up old stocks with inert payloads. We have to be careful not to fall into such pitfalls lest we underestimate our enemy.
  woensdag 30 november 2022 @ 12:30:44 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206879484
Bovenstaand verhaal is ook waarom Japan geen raketten van NoordKorea onderschept. Ze geven waardevolle informatie daarmee weg.
pi_206879603
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 08:28 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Zeker niet gelezen of link niet geopend.

Aangezien ik niet zeg dat Duitsland is begonnen er mee.
Maar dat Duitsland zelf aangeeft dat hun mede verantwoordelijk zijn
Nee, dat maak jij ervan.


quote:
Volgende keer eerst even koffie zetten en leeg zuipen .
Daarna de slaapzand uit je ogen spoelen.

Voor je mij ergens voor gaat beschuldigen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206879609
Goed zo Duitsland.

twitter
pi_206879739
RuZZian NAZI's bombarderen een kinderopvang.

twitter
pi_206879768
Kindermoordenaars.

twitter
  woensdag 30 november 2022 @ 13:58:49 #136
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206880332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:43 schreef polderturk het volgende:
Goed zo Duitsland.

[ twitter ]
twitter


Hier is nog zo een idioot , die door Rusland geprezen wordt vanwege de wens om zijn land weer groot te maken als dat 300 jaar geleden was.
Hongarije is 2 keer zo groot als Nederland, heeft slechts de helft van het inwonersaantal en laat geen enkele immigrant toe .
En toch heeft hij de wens om Hongarije groot te maken , net als Turkije dat heeft , Lebensraum wil ie

Hongarije wil Kroatie hebben om zo zelf over zee olie te kunen importeren uit Rusland

quote:
Orbán lokte een golf van kritiek uit toen hij in het openbaar verscheen in een voetbalsjaal, die de contouren van "Groot-Hongarije" op een grote en openhartige manier afbeeldde.

Meer details in het materiaal van de browser http://KP.RU Evgeny Umerenkov: https://kp.ru/daily/27477/4685012/?from=smm

De Europese landbouwsubsidie verdwijnt volledig in Orbans diepe zakken
quote:
De Europese Commissie beslist namelijk dezer dagen over het geld dat Hongarije nog uit Brussel moet krijgen.
Het gaat om 7,5 miljard euro van de normale Europese steunfondsen en 5,8 miljard uit het bijzondere coronaherstelfonds. Het krijgt dat geld als het de werking van zijn rechtsstaat hervormt.
In augustus leek er daarover nog een akkoord in de maak.
Maar wat Hongarije voorstelt, overtuigt de Commissie nu toch niet helemaal.
De greep van getrouwen van het regime op het gerecht blijft te groot en het is ook nog altijd niet zeker dat het Europese geld niet in zakken verdwijnt waarin het niet thuishoort.

Zolang hij niet zeker is van zijn centen blokkeert Orban een Europees steunpakket aan Oekraïne en een beslissing over een minimumbelasting voor grote bedrijven. Dat zint Brussel ook niet. Maar Hongarije heeft dat Europese geld wel nodig. Het kijkt onder meer tegen een inflatie van 20 procent aan.


[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 30-11-2022 14:12:22 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206880461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ twitter ]

Hier is nog zo een idioot , die door Rusland geprezen wordt vanwege de wens om zijn land weer groot te maken als dat 300 jaar geleden was.
Hongarije is 2 keer zo groot als Nederland, heeft slechts de helft van het inwonersaantal en laat geen enkele immigrant toe .
En toch heeft hij de wens om Hongarije groot te maken , net als Turkije dat heeft , Lebensraum wil ie

Hongarije wil Kroatie hebben om zo zelf over zee olie te kunen importeren uit Rusland
[..]
[ afbeelding ]
De Europese landbouwsubsidie verdwijnt volledig in Orbans diepe zakken
[..]

Commissie wil 7,5 miljard euro voor Hongarije bevriezen
https://nos.nl/l/2454551
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 14:23:48 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206880542
Bomaanslag op de ambassade van Oekraine in Madrid :o

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 november 2022 @ 14:24:32 #139
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206880546
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Commissie wil 7,5 miljard euro voor Hongarije bevriezen
https://nos.nl/l/2454551
Rusland wil Oekraine wel delen met Hongarije
samen stelen is halve schuld kennelijk
quote:
Boedapest heeft "verschillende belangen" met Kiev
Op die kaart staat ook Transkarpatië, dat nu deel uitmaakt van Oekraïne.

Er wonen meer dan 150.000 etnische Hongaren, die volledig hebben gevoeld wat totale Oekraïne is, en hun lot staat Boedapest niet onverschillig.
En zo erg zelfs dat, zoals Peter Szijjarto, minister van Buitenlandse Zaken in de regering-Orban, verklaarde, Hongarije in geval van nood in de Oekraïense Transkarpaten bereid is de Hongaren met wapengeweld te redden en te beschermen, waarvoor passende militaire scenario's zijn voorbereid.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27477/4685012/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206880550
Psychopatisch did inderdaad.

twitter
  woensdag 30 november 2022 @ 14:31:32 #141
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206880620
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206880648
quote:
Maar Oekraïne is aan het winnen?
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 14:36:26 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206880665
who knows

het is geen voetbalwedstrijd ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 30 november 2022 @ 14:36:55 #144
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206880671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar Oekraïne is aan het winnen?
Ik heb geen flauw idee of dat inderdaad zo is
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206880712
quote:
88s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:36 schreef sp3c het volgende:
who knows

het is geen voetbalwedstrijd ofzo
Maakt niet uit, zolang beide teams plezier hebben, zijn er alleen maar winnaars.
pi_206880782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:41 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]
Maakt niet uit, zolang beide teams plezier hebben, zijn er alleen maar winnaars.
Met de VS als scheidsrechter komt dat helemaal goed. Ze hebben tenslotte veel ervaring.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 14:51:06 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206880813
Lekker grappig doen weer. Om te kotsen is het af en toe hier.

De volgende keer plaats ik gewoon foto's van lijken. Want dat is gewoon de keiharde realiteit in Oekraïne en die is niet grappig. Een door bommen verwoeste school maakt blijkbaar niet genoeg indruk.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206880847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar Oekraïne is aan het winnen?
Yess. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 14:55:29 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206880866
quote:
87s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Lekker grappig doen weer. Om te kotsen is het af en toe hier.

De volgende keer plaats ik gewoon foto's van lijken. Want dat is gewoon de keiharde realiteit in Oekraïne en die is niet grappig. Een door bommen verwoeste school maakt blijkbaar niet genoeg indruk.
dan meld ik je gewoon in het banmeldtopic

de constante waarschuwingen maken blijkbaar niet genoeg indruk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206880880
quote:
87s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Lekker grappig doen weer. Om te kotsen is het af en toe hier.

De volgende keer plaats ik gewoon foto's van lijken. Want dat is gewoon de keiharde realiteit in Oekraïne en die is niet grappig. Een door bommen verwoeste school maakt blijkbaar niet genoeg indruk.
Maar hoe weten we wat waar is? Elke oorlog hangt aan elkaar van propaganda en nepnieuws.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 14:59:22 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206880902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Maar hoe weten we wat waar is? Elke oorlog hangt aan elkaar van propaganda en nepnieuws.
Maar het is geen focking voetbalwedstrijd. Denk je dat Oekrainse burgers er plezier aan beleven dat ze vermoord worden? Manmanman :|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206880904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Maar hoe weten we wat waar is? Elke oorlog hangt aan elkaar van propaganda en nepnieuws.
Dan toon je aan wat er niet waar aan is. Dat zou voor de echte kritische geesten geen enkel probleem moeten opleveren dacht ik zo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206880927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Rusland wil Oekraine wel delen met Hongarije
samen stelen is halve schuld kennelijk
[..]

Hongarije-Servië-Rusland gaat nog wat worden de komende jaren. Propaganda wordt al flink opgevoerd mede via nieuwe RT-kanalen in Servië.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206880954
quote:
'Bevroren Russische tegoeden naar wederopbouw Oekraïne'

De Europese Commissie wil bevroren Russische tegoeden gebruiken voor het herstellen van de schade in Oekraïne. Volgens commissievoorzitter Von der Leyen ligt er een plan op tafel om het geld in een fonds te stoppen. Het gaat om 319 miljard euro.

Het grootste deel (300 miljard) bestaat uit tegoeden van de Russische Centrale Bank. De rest komt van rijke Russische zakenmensen die nauwe banden hebben met president Poetin.

Brussel zegt dat met het geld de oorlogsschade in Oekraïne kan worden gecompenseerd en dat Rusland zo kan worden gestraft voor zijn agressie. Von der Leyen verwacht dat ze 'legale manieren' vindt om de Russische tegoeden in beslag te kunnen nemen.

Verder wil de commissievoorzitter samen met de EU-landen de mogelijkheden bekijken voor de oprichting van een tribunaal "om de Russische agressie te onderzoeken en berechten". Die speciale rechtbank zou moeten worden gesteund door de Verenigde Naties.
Bron: nos.nl
pi_206880961
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Bron: nos.nl
Goed idee. Die wederopbouw betaalt zichzelf niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:06:16 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206880977
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Bron: nos.nl
Stop die bevroren 7,5 miljard voor Hongarije ook maar in die pot
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206880987
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Stop die bevroren 7,5 miljard voor Hongarije ook maar in die pot
Stort maar op Franky & Coen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206881032
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:
De Europese Commissie wil bevroren Russische tegoeden gebruiken voor het herstellen van de schade in Oekraïne. Volgens commissievoorzitter Von der Leyen ligt er een plan op tafel om het geld in een fonds te stoppen. Het gaat om 319 miljard euro.
De EU maakt er even een sovereign wealth fund van, uiteraard in eigen beheer _O- :')
  woensdag 30 november 2022 @ 15:11:01 #159
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206881036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Maar hoe weten we wat waar is? Elke oorlog hangt aan elkaar van propaganda en nepnieuws.
Wat doe je in deze topic als je niks wil geloven?

Gewoon niet langskomen en denken: laat die mensen maar kletsen want het is toch allemaal "niet waar".
&lt;signature here&gt;.
pi_206881074
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat doe je in deze topic als je niks wil geloven?

Gewoon niet langskomen en denken: laat die mensen maar kletsen want het is toch allemaal "niet waar".
Om te kijken welke propaganda nu weer gedebunked is, zoals die Ursula met haar onzin. Maar jij wist niet dat een groot deel propaganda is? Schattig.
  woensdag 30 november 2022 @ 15:14:50 #161
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206881076
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Hongarije-Servië-Rusland gaat nog wat worden de komende jaren. Propaganda wordt al flink opgevoerd mede via nieuwe RT-kanalen in Servië.
En het zijn allemaal toevallig landen met een zeer sterk krimpende bevolking , Bulagrije zit daar tussen in
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:17:48 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En het zijn allemaal toevallig landen met een zeer sterk krimpende bevolking , Bulagrije zit daar tussen in
Samen met Roemenië
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206881112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Om te kijken welke propaganda nu weer gedebunked is, zoals die Ursula met haar onzin.
Een verspreking eruit knippen is al onzin en propaganda tegenwoordig? :')
quote:
Maar jij wist niet dat een groot deel propaganda is? Schattig.
Mooi, ik zal je voortaan wel taggen in alles wat ik in dit topic plaats, want jij schijnt nogal goed te weten wat waar is en wat niet. Schattig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:19:24 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881118
Kunnen we hier niet ook zoiets doen?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 november 2022 @ 15:20:56 #165
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206881135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Maar jij wist niet dat een groot deel propaganda is? Schattig.
Jij denkt voor mij te kunnen spreken?

Schattig.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 15:22:16 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206881145
Edit: 100k doden en gewonden wordt bedoeld
===========

Oef!
https://www.reddit.com/r/(...)weet_head_of_the_eu/
Breaking: in a now deleted tweet head of the EU stated that over 100,000 Ukrainian troops have been killed in this war.
pi_206881161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Oef!
https://www.reddit.com/r/(...)weet_head_of_the_eu/
Breaking: in a now deleted tweet head of the EU stated that over 100,000 Ukrainian troops have been killed in this war.
Ze zegt 100k military officers. Iedereen, zelfs de echte kritische geesten, zouden moeten snappen dat dat aantal zo hoog is dat er ergens misschien wel een verspreking in het spel is.
@NeeOfTochJA
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 november 2022 @ 15:26:18 #168
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206881188
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Samen met Roemenië
roemenie ook , allemaal lege landen die iets willen zijn zonder bevolking, consumenten , zonder sterke munt
https://www.populationpyramid.net/romania/2100/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 30 november 2022 @ 15:27:19 #169
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206881198
Ja, ik vernam dat dat blijkbaar een big issue was, oid.

Not seeing it.

De staatjes van oekrains leger komen elke dag langs, kruipt nu al weken richting de 90K.

&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 15:28:17 #170
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206881207
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Edit: 100k doden en gewonden wordt bedoeld
===========

Oef!
https://www.reddit.com/r/(...)weet_head_of_the_eu/
Breaking: in a now deleted tweet head of the EU stated that over 100,000 Ukrainian troops have been killed in this war.
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206881214
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ze zegt 100k military officers. Iedereen, zelfs de echte kritische geesten, zouden moeten snappen dat dat aantal zo hoog is dat er ergens misschien wel een verspreking in het spel is.
@:neeoftochja
Dus dan maar knippen in de video? Om zo de schijn op te houden dat Oekraïne aan het winnen is zodat de geldstroom door kan blijven gaan.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:29:42 #172
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206881227
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus dan maar knippen in de video? Om zo de schijn op te houden dat Oekraïne aan het winnen is zodat de geldstroom door kan blijven gaan.
Uit die cijfers alleen kun je niet opmaken of Oekraïne aan het winnen of aan het verliezen is, maar draai vooral je bandje weer af.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 30 november 2022 @ 15:29:47 #173
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206881230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus dan maar knippen in de video? Om zo de schijn op te houden dat Oekraïne aan het winnen is zodat de geldstroom door kan blijven gaan.
Is dat omdat 100K wel betekent dat ze winnen, en als het er maar 88880 zijn niet?
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 30 november 2022 @ 15:30:23 #174
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206881238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus dan maar knippen in de video? Om zo de schijn op te houden dat Oekraïne aan het winnen is zodat de geldstroom door kan blijven gaan.
Maakt niet uit, we hebben geen keus, als Ruskand wint dan gaat die gekke poetin door
dan gaan de Batlisch staten ook

De enige manier om de oorlog te stoppen is dat Rusland verliest
Zij eurasia bedoeling is alle sovjet staten terug en dan ??
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206881259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus dan maar knippen in de video? Om zo de schijn op te houden dat Oekraïne aan het winnen is zodat de geldstroom door kan blijven gaan.
Gewoon knippen omdat een domme verspreking was. 100k aan officieren is een nogal debiel aantal.
Met winnen of verliezen, propganda of geen geen propaganda heeft dit allemaal niet te maken. Gewoon een domme verspreking, meer kan ik er niet van maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:32:34 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881263
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:27 schreef ExTec het volgende:
Ja, ik vernam dat dat blijkbaar een big issue was, oid.

Not seeing it.

De staatjes van oekrains leger komen elke dag langs, kruipt nu al weken richting de 90K.

[ afbeelding ]
In dit tempo halen ze de 100k voor kerst.

Ik zou eigenlijk wel een lijstje willen zien van het materieel wat Oekraine heeft weten te veroveren en wat ze met succes opgeknapt hebben :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206881281
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Geen haat richting de homogemeenschap, slechts een knipoog naar het wk waar dit lied jegens Duitsland populair is.
Wat een niveau zeg. :')
pi_206881289
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Bron: nos.nl
mooi, stuur westerse politici als Thierry Baudet die de Russische agressie steunen ook maar naar dat tribunaal!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:36:03 #179
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206881316
Trap ik er toch weer in. Sjonge.
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon knippen omdat een domme verspreking was. 100k aan officieren is een nogal debiel aantal.
Het mooie is, het is geknipt omdat er bepaalde mensen... mee aan de haal gaan, ondanks dat het duidelijke verspreking is die, met een beetje boerenverstand, nooit kan kloppen.

Hadden ze het laten staan waren diezelfde mensen er ook mee aan de haal gegaan. Als je deze strohalmen moet aangrijpen om je paradepaardje te berijden is de pot echt bijna leeg _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:37:27 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881330
Tof! O+

twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206881348
Zouden de burgers in Iran en Noord-Korea ook allerlei inzamelingsacties houden voor de Russische soldaten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206881360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar Oekraïne is aan het winnen?
Helaas voor je...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206881362
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Trap ik er toch weer in. Sjonge.
[..]
Het mooie is, het is geknipt omdat er bepaalde mensen... mee aan de haal gaan, ondanks dat het duidelijke verspreking is die, met een beetje boerenverstand, nooit kan kloppen.

Hadden ze het laten staan waren diezelfde mensen er ook mee aan de haal gegaan. Als je deze strohalmen moet aangrijpen om je paradepaardje te berijden is de pot echt bijna leeg _O-
En dan toch krampachtig blijven volhouden dat het allemaal propaganda is :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206881368
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon knippen omdat een domme verspreking was. 100k aan officieren is een nogal debiel aantal.
Met winnen of verliezen, propganda of geen geen propaganda heeft dit allemaal niet te maken. Gewoon een domme verspreking, meer kan ik er niet van maken.
Of alleen het woordje "officers" was de feitelijke bespreking...

Maar goed, dat zal logischerwijs pas na deze oorlog bekend worden.
pi_206881371
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Zouden de burgers in Iran en Noord-Korea ook allerlei inzamelingsacties houden voor de Russische soldaten?
Geen idee eigenlijk denk het niet. Maar ben wel benieuwt naar de bijdragen van de inwoners van forumland en Kritischstan.
pi_206881379
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helaas voor je...
Oekraïne is al 6 maanden aan het winnen hoor ik hier, dan zal het binnenkort wel klaar zijn?
pi_206881393
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Oekraïne is al 6 maanden aan het winnen hoor ik hier, dan zal het binnenkort wel klaar zijn?
Welk tijdsbestek dacht je aan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206881404
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welk tijdsbestek dacht je aan?
Dat is meer een vraag aan de experten hier.
pi_206881419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:46 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat is meer een vraag aan de experten hier.
Experten zoals weetjewel, die begint over "binnenkort".

Edit: Bijvoorbeeld WOII was in november '42 (El-Alamein, Stalingrad en Guadalcanal) eigenlijk al verloren voor de As-landen maar toch duurde die oorlog nog tot in 1945..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:51:32 #190
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206881456
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Of alleen het woordje "officers" was de feitelijke bespreking...

Maar goed, dat zal logischerwijs pas na deze oorlog bekend worden.
Oh de aantallen kunnen best kloppen hoor. Alleen niet zoals ze het uitsprak ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206881465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Oekraïne is al 6 maanden aan het winnen hoor ik hier, dan zal het binnenkort wel klaar zijn?
Je kunt ook naar BNW, daar staat juist dat Rusland goed bezig is. Misschien voel je je daar meer thuis ^O^
  Overall beste user 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:52:36 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206881473
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:46 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat is meer een vraag aan de experten hier.
In de loop van 2023 wordt het meest genoemd. Oekraïne vecht gewoon door. Poetin smeekt al weken om onderhandelingen en en een staakt-het-vuren. Als een hond jankt hij dat hij wil praten. Dat komt niet over als iemand die denkt een kans te hebben op het slagveld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206881515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:52 schreef Ulx het volgende:

[..]
In de loop van 2023 wordt het meest genoemd. Oekraïne vecht gewoon door. Poetin smeekt al weken om onderhandelingen en en een staakt-het-vuren. Als een hond jankt hij dat hij wil praten. Dat komt niet over als iemand die denkt een kans te hebben op het slagveld.
Dat Rusland veiligheidsgaranties voor haar vloot zocht in ruil voor het weer kunnen transporteren van graan, vond ik wel het toppunt van Russisch winnen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 15:55:44 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881523
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Experten zoals weetjewel, die begint over "binnenkort".

Edit: Bijvoorbeeld WOII was in november '42 (El-Alamein, Stalingrad en Guadalcanal) eigenlijk al verloren voor de As-landen maar toch duurde die oorlog nog tot in 1945..
Het omslagpunt in Oekraine ligt bij het winnen van de slag om Kyiv volgens mij :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206881544
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Tof! O+

[ twitter ]

[ twitter ]
RT = lief, ongelukkige afkorting :')
  Overall beste user 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:00:05 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206881595
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het omslagpunt in Oekraine ligt bij het winnen van de slag om Kyiv volgens mij :Y
Dat denk ik ook. Dat legde de zwakke punten van Poetin's corrupte horde barbaren duidelijk bloot en wist Oekraine precies wat het moest doen om ze nog veel meer pijn te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206881612
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het omslagpunt in Oekraine ligt bij het winnen van de slag om Kyiv volgens mij :Y
Het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen lijkt me ;) Lees het over een jaar of 20 wel in dikke boeken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 november 2022 @ 16:01:26 #198
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206881624
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welk tijdsbestek dacht je aan?
het is wachten tot de offensie van Rusland instort wegens tekort aan munitie en voedsel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Overall beste user 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:07:29 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206881749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het is wachten tot de offensie van Rusland instort wegens tekort aan munitie en voedsel
0

Ze schijnen hun grote voordeel in artillerie al aardig te hebben verloren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:08:23 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Dat legde de zwakke punten van Poetin's corrupte horde barbaren duidelijk bloot en wist Oekraine precies wat het moest doen om ze nog veel meer pijn te doen.
En het trok landen over de streep om volop wapens te gaan/blijven leveren. Heel belangrijke overwinning.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:12:18 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206881858
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen lijkt me ;) Lees het over een jaar of 20 wel in dikke boeken.
Ja. Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste boeken gaan verschijnen. Zal mij niets verbazen als er binnen een paar jaar al iemand promoveert op een mooie analyse over het Russische leger van 1991 tot de ondergang.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206881911
twitter
pi_206882072
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206882102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Oekraïne is al 6 maanden aan het winnen hoor ik hier,
Waar staat dat dan?

quote:
dan zal het binnenkort wel klaar zijn?
Nee, kan nog enkele jaren duren.
Slecht nieuws dus voor je.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:33:12 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206882242
quote:
Svatove is aan het front toch? :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206882277
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Svatove is aan het front toch? :o
Ja, noordelijk. Daar gaan veel gemobiliseerden heen. Wie weet zijn die op
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 16:40:27 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206882361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja, noordelijk. Daar gaan veel gemobiliseerden heen. Wie weet zijn die op
Het lijkt mij wel cool als Oekraine een groepje special forces inzet om hem op te pikken :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206882402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja, noordelijk. Daar gaan veel gemobiliseerden heen. Wie weet zijn die op
Hij heeft zo te zien in ieder geval de luxe dat hij droog en wellicht warm zit, in tegenstelling tot mensen die onderkoeld in kuilen moeten zitten wachten tot ze gedroned worden of een raket mogen koppen..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 16:44:32 #209
8781 crew  Frutsel
pi_206882434
quote:
Oekraïens geschut landt ver in Rusland

In de Russische stad Koersk is een bombardement geweest van Oekraïens geschut. Bij de aanval op de stad werden twee gebouwen geraakt: een gebouw van de elektriciteitsvoorziening en een opslagplaats voor benzine. 'Het is op zichzelf niet heel spectaculair, maar wel dat het gebeurt op Russisch grondgebied', aldus Hammelburg.

De aanval is volgens Hammelburg vooral opmerkelijk omdat Koersk een behoorlijk eind van de Oekraïense grens ligt, ver op het Russisch grondgebied. 'De vraag is met wat voor soort projectiel ze dat hebben gedaan. Dat is waarschijnlijk een drone, want die kan een heel eind vliegen.'

Dat het de Oekraïners lukt om bewust doelen ver in Russisch grondgebied te treffen, kan gevolgen krijgen voor de discussie rondom wapenleveranties aan het land. 'Er is voortdurend discussie over binnen de NAVO of ze wapens moeten leveren die verder kunnen reiken dan de grens met Rusland', aldus Hammelburg. 'Hier is op de een of andere manier een wapen gebruikt dat die afstand heeft kunnen overbruggen. Je gaat als NAVO een stap verder als je wapens levert die zo ver reiken dat ze op Russisch grondgebied terecht kunnen komen. Daar zijn ze nog over aan het praten.'

Bevroren tegoeden
Vandaag kwam ook het nieuws dat de Europese Commissie de vele miljarden aan bevroren Russische tegoeden wil gaan gebruiken voor de wederopbouw van Oekraïne. Hammelburg vraagt zich af of dat juridisch wel mogelijk is. 'Dat geld is het schatkistkapitaal van de Russische federatie. Dat wordt vaak uitgezet bij buitenlandse banken. Er stond iets van 280 miljard dollar bij Europese banken, en ook nog eens zo'n 20 miljard van Russische oligarchen. Het is één ding om die tegoeden te bevriezen, maar nu willen ze dat geld gebruiken voor steun aan de vijand. Ik denk dat dat niet kan.'

Ook advocaat Simone Peek van bureau Brandeis betwijfelt of de Russische gelden op die manier gebruikt mogen worden. 'Het idee is om de gelden te gaan investeren, en de opbrengsten willen ze voor Oekraïne inzetten. Mij lijkt dat een grote uitdaging vanwege de sanctieregelgeving die daar is. Je zou, gezien het tribunaal dat er komt, kunnen denken dat er een soort conservatoir beslag kan komen op de vermogens van de personen en entiteiten die worden vervolgd. Dat is denkbaar, maar ik denk dat er in de regelgeving flink wat aangepast moet worden, wil dit werken.'
  woensdag 30 november 2022 @ 16:47:30 #210
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206882491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Pik de Russische spion/jurylid er uit. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 30 november 2022 @ 16:49:59 #211
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206882533
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Zouden de burgers in Iran en Noord-Korea ook allerlei inzamelingsacties houden voor de Russische soldaten?
5 miljoen korans en 3 rijstkorrels.
Tot nu toe.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 30 november 2022 @ 18:10:38 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206883770
quote:
Wat zouden 182.000 metalen balletjes doen met een stalen brug? :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 30 november 2022 @ 18:10:47 #214
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206883817
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Of alleen het woordje "officers" was de feitelijke bespreking...

Maar goed, dat zal logischerwijs pas na deze oorlog bekend worden.
100k is best mogelijk. De 20k burgerslachtoffers zijn ook waarschijnlijk alleen de geverifieerde. Complete steden/gebieden zijn verwoest en het is nog altijd onduidelijk wie gevlucht, vermist (gevangen, gedeporteerd) of dood is, "maar" 20k slachtoffers kan dan ook niet natuurlijk.
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 19:08:04 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206884332
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het lijkt mij wel cool als Oekraine een groepje special forces inzet om hem op te pikken :D
quote:
84s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar het is geen focking voetbalwedstrijd. Denk je dat Oekrainse burgers er plezier aan beleven dat ze vermoord worden? Manmanman :|W
hm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 november 2022 @ 20:21:16 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206885233
quote:
88s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
hm
Ja wat?
Wat is er mis mee om te hopen dat ze deze oorlogsmisdadiger oppakken?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206885264
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206885793
Onze vriend Girkin is ook weer gespot dus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206886161
Je zou daar maar banjeren als gemobiliseerde Ruski
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206886228
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Tja, noem eens een niet-Westers land dat uitsluitend door interne veranderingen de beschaving van het Westen heeft benaderd. De geesten van de Russen zijn door en door corrupt.

De enige manier om dat volk wat beschaving bij te brengen is kolonisatie en onderwerping zoals met nazi-Duitsland. Zaken die in een nucleaire wereld niet meer mogelijk zijn.
pi_206886308
Dubbel
pi_206886325
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:59 schreef Slayage het volgende:
Je zou daar maar banjeren als gemobiliseerde Ruski [ twitter ]
Vette beelden.
pi_206886519
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:59 schreef Slayage het volgende:
Je zou daar maar banjeren als gemobiliseerde Ruski [ twitter ]
Die lopen wel een beetje als kippen zonder kop rond zeg.. Weten ze wel waar ze precies naartoe moeten? Zien ze iets in het donker?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 november 2022 @ 21:20:27 #227
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206886608
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar staat dat dan?
[..]
Nee, kan nog enkele jaren duren.
Slecht nieuws dus voor je.
tegen die tijd is Rusland wel klaar met oorlog ipv voetbal
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 30 november 2022 @ 21:22:01 #228
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206886642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

j anatuurlijk moeten ze wapens leveren waarmee Oekraine zich zelf goed kan verdedigen door de vijand te raken waar het pijn doet, anders blijft die oorlog maar voortduren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206886763
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die lopen wel een beetje als kippen zonder kop rond zeg.. Weten ze wel waar ze precies naartoe moeten? Zien ze iets in het donker?
Ik denk niet dat ze veel zien, behalve dat wat door het vuur wordt verlicht.
pi_206886830
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:04 schreef Confetti het volgende:

[..]
Tja, noem eens een niet-Westers land dat uitsluitend door interne veranderingen de beschaving van het Westen heeft benaderd. De geesten van de Russen zijn door en door corrupt.

De enige manier om dat volk wat beschaving bij te brengen is kolonisatie en onderwerping zoals met nazi-Duitsland. Zaken die in een nucleaire wereld niet meer mogelijk zijn.
Niet helemaal het Westen maar Zuid-korea. Waren gewoon een dictatuur in de jaren 70, en helemaal kapot geschoten jn de Korea oorlog.
pi_206886944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:27 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze veel zien, behalve dat wat door het vuur wordt verlicht.
Nou, succes met artillerie koppen dan maar... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 november 2022 @ 21:43:02 #234
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206887158
https://www.reddit.com/r/(...)by_russian_troopers/
A Ukrainian soldier was shot by Russian troopers, he didn’t realise until he got back to base and felt his head, the bullet lodged in his scalp, he’s very lucky to be alive, he didn’t have his helmet on at the time.
pi_206887237
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:04 schreef Confetti het volgende:

[..]
Tja, noem eens een niet-Westers land dat uitsluitend door interne veranderingen de beschaving van het Westen heeft benaderd.
Definieer "beschaving" en Definieer "het westen". Maar dat is natuurlijk off topic.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 november 2022 @ 21:46:43 #236
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206887243
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:59 schreef Slayage het volgende:
Je zou daar maar banjeren als gemobiliseerde Ruski [ twitter ]
Exacte locatie op Google Maps:
twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door slashdotter3 op 30-11-2022 21:55:38 ]
pi_206887268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:43 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)by_russian_troopers/
A Ukrainian soldier was shot by Russian troopers, he didn’t realise until he got back to base and felt his head, the bullet lodged in his scalp, he’s very lucky to be alive, he didn’t have his helmet on at the time.
[ afbeelding ]
Damn son
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206887481
https://apnews.com/articl(...)ac8340b6a96a79a89abf

Het Pentagon schat dat er 100.000 Russen omgekomen of gewond zijn. Daarnaast schatten ze hetzelfde aan de kant van Oekraïne. Waarschijnlijk 100.000 doden en gewonden aan beide kanten. :{

De slag om Bakmoet lijkt op een eerste wereldoorlog situatie.







Foto als vergelijking.


Zit je daar in je loopgraaf terwijl je dagelijks wordt bestookt door Russisch artillerie, drones, vliegtuigen en raketten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 30 november 2022 @ 21:58:24 #239
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 30 november 2022 @ 21:59:50 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 30 november 2022 @ 22:02:36 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206887815
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:02 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nacht-verkrachtingen
Gruwelijkheden uit Russische gevangenis onthuld: ’Elke nacht verkrachtingen’
Misschien is het front in Oekraïene toch wel een beter alternatief voor een Russische gevangenis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206887826
_O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 november 2022 @ 22:14:22 #244
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206887862
quote:
Hij schijnt on the move te zijn, nu die ontdekt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;signature here&gt;.
pi_206888091
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hij schijnt on the move te zijn, nu die ontdekt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Wordt hij onze nieuwe meme net zoals Givi en Motorola?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 30 november 2022 @ 22:37:51 #246
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206888160
https://www.kp.ru/daily/27478/4685744/?from=twall

J a 90% van wat ww.kp.ru vertelt is gelogen , maar 10% niet

quote:
Het Russische ministerie van Defensie meldde dat het Russische leger twee nederzettingen van Donbass - Belogorovka en Pershe Travnya - heeft bevrijd van Oekraïense nationalisten.

Volgens de Russische militaire afdeling werd in de regio Dnepropetrovsk het Khortytsya-magazijn van de strijdkrachten van Oekraïne verwoest , waar raketten van de HIMARS, MLRS, Uragan meervoudige lanceerraketsystemen en rondhangende munitie ter waarde van miljoenen euro's werden opgeslagen

Waarnemend hoofd van de Volksrepubliek Donetsk Denis Pushilin zei dat alle kwesties met betrekking tot mobilisatie in de DPR nu worden gereguleerd door de federale wetgeving van Rusland.
Hij voegde er ook aan toe dat nu alle beperkingen op het reizen van inwoners naar andere regio's van Rusland in de Republiek zijn opgeheven.

Uitzending
De uitzending wordt bijgewerkt.
13:25 30 november 2022
De NAVO en bondgenoten hebben Oekraïne 40 miljard dollar aan militaire hulp verleend en zullen dat blijven doen - Blinken

12:32 30 november 2022
Naryshkin vertelde RIA Novosti dat Polen - volgens informatie ontvangen door de Buitenlandse Inlichtingendienst - de voorbereidingen versnelt voor de annexatie van Lviv, Ivano-Frankivsk en de meeste regio's van Ternopil in Oekraïne.

Volgens hem heeft Warschau er alle vertrouwen in dat ze een genereuze vergoeding van Oekraïne verdienen voor militaire hulp en opvang voor vluchtelingen.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27478/4685744/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206888163
100k doden qua militair aan Oekraïnse kant lees ik. Rusland ook zoiets toch?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 30 november 2022 @ 22:43:00 #248
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206888190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
100k doden qua militair aan Oekraïnse kant lees ik. Rusland ook zoiets toch?
ze zijn maar druk met elkaars minutie magazijnen op te blazen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206888380
Een ode aan het grootste vliegtuig ter wereld dat is vernietigd door Rusland.

twitter
  woensdag 30 november 2022 @ 23:31:00 #250
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206888568
Heel veel Russische doden door precisie bombardement.
twitter
  woensdag 30 november 2022 @ 23:38:44 #252
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206888604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
100k doden qua militair aan Oekraïnse kant lees ik. Rusland ook zoiets toch?
Nee, dat was een misverstand. 100k doden aan Russische kant, 100k casualties (dus doden + gewonden) aan Oekrainse kant, dus dat kom ong op 30k dode soldaten aan hun zijde (meestal 2x zoveel gewonden als doden).

Lijkt me ook logischer. Als er 100k doden waren gevallen aan Oekrainse zijde, dan betekent dat een paar 100k gewonden aan hun zijde en hadden de Russen al lang in Kiev gezeten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 30 november 2022 @ 23:43:23 #254
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206888619
De Russen lijden bij Bakhmut zware verliezen maar ze maken toch terreinwinst. En als het ze lukt om het te veroveren kunnen ze Ukraine dwingen tot een ceasefire. Zelfde tactiek als de 1939 Winterwar, zware verliezen maar uiteindelijk toch winnen...

https://bulgarianmilitary(...)ia-temporarily-wins/
Wesley Clark: If the Artemovsk trap clicks, Russia temporarily wins

Ukrainian field sources say that Artemovsk is generally well fortified. But during the last few days, the defense “started to give way”. Various reports are coming in of hundreds of dead Ukrainian military personnel. Some Russian media have already announced that Artemovsk is in the hands of Russian forces, while others that this will happen soon.

According to the former commander in chief of NATO forces in Europe, General Wesley Clark, Russia is laying a “fire trap” for Ukrainian forces in the area. If the general says, the Ukrainian armed forces suffer “significant losses”, this will give Russian President Vladimir Putin a trump card to force Kyiv into a temporary ceasefire, or even a truce.

The offensive actions of the Russian military in Donbas pursue certain tactical and strategic goals. This direction can become decisive in the scale of the entire special military operation.

A retired American general announced the main condition for Russia’s “temporary victory” in Ukraine. According to him, Russian troops can put units of the armed forces of Ukraine “into a fire trap” in the Artemovsk region. And if the Ukrainian army suffers significant losses, Putin, Clark believes, will be able to force Kyiv to agree to a temporary ceasefire or even a ceasefire. General Clark expressed this opinion during an interview on CNN.
pi_206888648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen lijden bij Bakhmut zware verliezen maar ze maken toch terreinwinst. En als het ze lukt om het te veroveren kunnen ze Ukraine dwingen tot een ceasefire. Zelfde tactiek als de 1939 Winterwar, zware verliezen maar uiteindelijk toch winnen...

https://bulgarianmilitary(...)ia-temporarily-wins/
Wesley Clark: If the Artemovsk trap clicks, Russia temporarily wins

Ukrainian field sources say that Artemovsk is generally well fortified. But during the last few days, the defense “started to give way”. Various reports are coming in of hundreds of dead Ukrainian military personnel. Some Russian media have already announced that Artemovsk is in the hands of Russian forces, while others that this will happen soon.

According to the former commander in chief of NATO forces in Europe, General Wesley Clark, Russia is laying a “fire trap” for Ukrainian forces in the area. If the general says, the Ukrainian armed forces suffer “significant losses”, this will give Russian President Vladimir Putin a trump card to force Kyiv into a temporary ceasefire, or even a truce.

The offensive actions of the Russian military in Donbas pursue certain tactical and strategic goals. This direction can become decisive in the scale of the entire special military operation.

A retired American general announced the main condition for Russia’s “temporary victory” in Ukraine. According to him, Russian troops can put units of the armed forces of Ukraine “into a fire trap” in the Artemovsk region. And if the Ukrainian army suffers significant losses, Putin, Clark believes, will be able to force Kyiv to agree to a temporary ceasefire or even a ceasefire. General Clark expressed this opinion during an interview on CNN.
Dat Bakhmut gaat vallen wil ik wel geloven. Maar dat Oekraïne hier niet op voorbereid is nadat het gevaar er al maanden is..?
  donderdag 1 december 2022 @ 00:02:54 #256
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206888773
2e bombrief Spanje, weer UA gerelateerd

twitter
  Grootste filosoof 2022 donderdag 1 december 2022 @ 00:52:06 #258
442397 UitStraling
pi_206888816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Wesley Clark
Wat weet zo'n gepensioneerd generaaltje nu, heeft hij de Fok! deskundigen wel geraadpleegd?
  donderdag 1 december 2022 @ 02:21:21 #259
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206888946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen lijden bij Bakhmut zware verliezen maar ze maken toch terreinwinst. En als het ze lukt om het te veroveren kunnen ze Ukraine dwingen tot een ceasefire. Zelfde tactiek als de 1939 Winterwar, zware verliezen maar uiteindelijk toch winnen...

https://bulgarianmilitary(...)ia-temporarily-wins/
Wesley Clark: If the Artemovsk trap clicks, Russia temporarily wins

Ukrainian field sources say that Artemovsk is generally well fortified. But during the last few days, the defense “started to give way”. Various reports are coming in of hundreds of dead Ukrainian military personnel. Some Russian media have already announced that Artemovsk is in the hands of Russian forces, while others that this will happen soon.

According to the former commander in chief of NATO forces in Europe, General Wesley Clark, Russia is laying a “fire trap” for Ukrainian forces in the area. If the general says, the Ukrainian armed forces suffer “significant losses”, this will give Russian President Vladimir Putin a trump card to force Kyiv into a temporary ceasefire, or even a truce.

The offensive actions of the Russian military in Donbas pursue certain tactical and strategic goals. This direction can become decisive in the scale of the entire special military operation.

A retired American general announced the main condition for Russia’s “temporary victory” in Ukraine. According to him, Russian troops can put units of the armed forces of Ukraine “into a fire trap” in the Artemovsk region. And if the Ukrainian army suffers significant losses, Putin, Clark believes, will be able to force Kyiv to agree to a temporary ceasefire or even a ceasefire. General Clark expressed this opinion during an interview on CNN.
It's a trap! Ukraine staat of valt niet met Bakmut. Ik denk dat ze Rusland proberen te motiveren vooral door te gaan met de nutteloze en dure aanvallen op Bakmut.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 december 2022 @ 05:02:08 #260
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206889025
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 december 2022 @ 07:37:23 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206889197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:35 schreef myShizzle het volgende:
2e bombrief Spanje, weer UA gerelateerd

[ twitter ]
In Spanje hebben ze een Russenprobleem. Daar zijn de laatste maanden toch ook meerdere keren winkels en monumenten beklad met de letter Z en oorlogstaal?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206889247
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Misschien is het front in Oekraïene toch wel een beter alternatief voor een Russische gevangenis
Het artikel waarnaar werd gelinkt ging over een Russische gevangenis in Oekraïens bezet gebied waar Oekraïners-de geïnterviewde vrouw werkte bij de telefooncentrale van een Oekraïense brandweer- gevangen werden gehouden. En stelselmatig door soldaten verkracht en met elektriciteit gemarteld.

Dus eigenlijk begrijp ik jouw opmerking niet zo goed.
pi_206889255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 07:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het artikel waarnaar werd gelinkt ging over een Russische gevangenis in Oekraïens bezet gebied waar Oekraïners-de geïnterviewde vrouw werkte bij de telefooncentrale van een Oekraïense brandweer- gevangen werden gehouden. En stelselmatig door soldaten verkracht en met elektriciteit gemarteld.

Dus eigenlijk begrijp ik jouw opmerking niet zo goed.
Artikel niet gelezen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206889272
quote:
84s.gif Op donderdag 1 december 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
In Spanje hebben ze een Russenprobleem. Daar zijn de laatste maanden toch ook meerdere keren winkels en monumenten beklad met de letter Z en oorlogstaal?
In veel badplaatsen zijn bijna alle hotels in handen van Russen, dus je ontkomt er niet aan daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206889320
Je hebt niks aan bakhmut vanwege het feit dat Oekraïne ten noorden van die stad oprukt.
Het is puur een doel van Wagner zodat die kan zeggen “kijk, wij hebben dit veroverd” Aka een prestige project.
pi_206889406
quote:
84s.gif Op donderdag 1 december 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
In Spanje hebben ze een Russenprobleem. Daar zijn de laatste maanden toch ook meerdere keren winkels en monumenten beklad met de letter Z en oorlogstaal?
Die Russen kunnen niet het excuus gebruiken dat ze door geen toegang tot vrije pers zijn geïndoctrineerd, en ze laten zien dat het verstandig is geen Russen meer toe te laten tot de EU.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 1 december 2022 @ 09:12:49 #267
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206889762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 23:08 schreef polderturk het volgende:
Een ode aan het grootste vliegtuig ter wereld dat is vernietigd door Rusland Ukraine.
Geraakt door Ukraiens vuur op Gostomel.
pi_206889779
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:12 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Geraakt door Ukraiens Oekraïns vuur op Gostomel.
Zonder Russische invasie geen Oekraïns vuur op Gostomel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 december 2022 @ 09:36:28 #269
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206889947
twitter



https://www.kp.ru/online/news/5035837/?from=smm

quote:
Het conflict in Oekraïne zal eindigen met een onderhandelingsproces.
Deze mening verwoordde voormalig hoofd van de Central Intelligence Agency (CIA) van de Verenigde Staten, David Petraeus , in een interview met de Duitse krant Tagesspiegel .

"De gevechten in Oekraïne zullen eindigen door middel van onderhandelingen", zei Petraeus. "
Noch Vladimir Poetin, noch Vladimir Zelensky is op dit moment klaar om onderhandelingen te beginnen."

Volgens het voormalige hoofd van de CIA zullen westerse landen deelnemen aan een vreedzame regeling en samenwerken met Moskou en Kiev om "een oplossing te creëren en te implementeren".

Zoals de KP.RU-website eerder schreef , beantwoordde de perssecretaris van de president van de Russische Federatie Dmitry Peskov de vraag van journalisten aan welke voorwaarden Oekraïne moet voldoen om onderhandelingen met de Russische Federatie te starten.

Volgens de officiële vertegenwoordiger van het Kremlin moet het regime in Kiev de politieke wil en bereidheid hebben om de reeds door Rusland geuite eisen te bespreken.

Bedenk dat de coördinator voor strategische communicatie bij de Nationale Veiligheidsraad van het Witte Huis, John Kirby , zei dat de Verenigde Staten erop stonden dat Oekraïne onderhandelingen met Rusland kon beginnen vanuit een sterke positie.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5035837/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206890048
twitter
pi_206890060
quote:
En wat wil je hiermee zeggen? :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206890064
Pro-Rus.

Hahahahshsajahahs

Hahahahahaha

twitter
  donderdag 1 december 2022 @ 09:57:24 #273
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206890074
quote:
LOL

Dan ga je toch lekker investeren in india of afrika ofzo?
&lt;signature here&gt;.
pi_206890080
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En wat wil je hiermee zeggen? :)
Dat de wereld alleen ziet wat de EU doet en niet de waarom (EU = kut, jatog), dus ze zullen maar de conclusie trekken dat ze zelf de lul kunnen worden later (waarbij ze natuurlijk helemaal negeren dat ze om de lul te worden nogal gekke dingen moeten doen, maar sshhh).

Zoiets. Of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2022 09:58:42 ]
pi_206890108
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En wat wil je hiermee zeggen? :)
Dat Europa zichzelf (weer) in eigen voet schiet.
pi_206890114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat Europa zichzelf (weer) in eigen voet schiet.
Je hoeft alleen maar bang te zijn voor een tegenreactie van de EU als je een land binnenvalt in Europa en alles kapotmaakt. :s).

Voeten blijven ongeschonden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2022 10:04:56 ]
pi_206890132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat Europa zichzelf (weer) in eigen voet schiet.
Omdat één of andere anonieme twitteraar wat roept?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 10:05:28 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206890137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat Europa zichzelf (weer) in eigen voet schiet.
Volgens mij kan beslaglegging en onteigening nu ook al.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 december 2022 @ 10:06:24 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206890143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat Europa zichzelf (weer) in eigen voet schiet.
Ik denk dat in de praktijk het westen zelf, de grootste investeerder is.

Dus wat die absolute nobody die jij opgraaft, zegt, is totaal irrelevant.
&lt;signature here&gt;.
pi_206890147
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Omdat één of andere anonieme twitteraar wat roept?
Dat is een logisch gevolg dat snapt iedereen. Daarom is Afrika ook een shithole de overheid kan zonder rechtspraak alles innemen.
pi_206890157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:07 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat is een logisch gevolg dat snapt iedereen. Daarom is Afrika ook een shithole de overheid kan zonder rechtspraak alles innemen.
Welk land is "Afrika"?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206890174
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welk land is "Afrika"?
Groot deel van de landen in Afrika. Europa gaat ook die kant op.
  donderdag 1 december 2022 @ 10:13:08 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206890195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:10 schreef weetjewel5 het volgende:

Europa gaat ook die kant op.
Ga je toch lekker naar Rusland want daar is alles beter want Poetin is niet aan de lopende band bedrijven aan het nationaliseren.

Oh wacht.
Huilen dan.
pi_206890204
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Groot deel van de landen in Afrika. Europa gaat ook die kant op.
Wees eens concreet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206890209
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ga je toch lekker naar Rusland want daar is alles beter want Poetin is niet aan de lopende band bedrijven aan het nationaliseren.

Oh wacht.
Oh omdat putin het doet moeten wij het ook doen 😂
pi_206890220
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wees eens concreet.
Somalië, Sudan etc
  donderdag 1 december 2022 @ 10:20:04 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206890230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:16 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Oh omdat putin het doet moeten wij het ook doen 😂
Doen we niet. Poetin wel. Je punt was?
Huilen dan.
pi_206890272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:18 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Somalië, Sudan etc
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:18 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Somalië, Sudan etc
2/54 is geen groot deel van de lande in Afrika...
Ik heb ook het sterke vermoeden dat je eigenlijk geen flauw benul hebt van wat er in Afrika speelt en dat je gewoon maar wat poep praat en hiervoor "Afrika" (als land zelfs :D) als voorbeeld gebruikt omdat het hier op Fok een populair is om "Afrika" feitenvrij te gebruiken als voorbeeld van een plek waar alles kut zou zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206890285
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Doen we niet. Poetin wel. Je punt was?
Ja maar hunnie doen t ook
  donderdag 1 december 2022 @ 10:26:17 #290
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206890287
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
2/54 is geen groot deel van de lande in Afrika...
Ik heb ook het sterke vermoeden dat je eigenlijk geen flauw benul hebt van wat er in Afrika speelt en dat je gewoon maar wat poep praat en hiervoor "Afrika" (als land zelfs :D) als voorbeeld gebruikt omdat het hier op Fok een populair is om "Afrika" feitenvrij te gebruiken als voorbeeld van een plek waar alles kut zou zijn.
Nergens gezegd dat Afrika n land is.
pi_206890334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:26 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Nergens gezegd dat Afrika n land is.
quote:
Daarom is Afrika ook een shithole de overheid kan zonder rechtspraak alles innemen.
Alle 54 landen in Afrika hebben één overkoepelende overheid?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206890359
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Alle 54 landen in Afrika hebben één overkoepelende overheid?
Nee maar het is wel een shithole.
pi_206890389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:35 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Nee maar het is wel een shithole.
Maar waarom dan? Want dat wordt op geen enkele manier uit je posts duidelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 december 2022 @ 10:40:31 #295
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206890401
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:04 schreef Confetti het volgende:

[..]
Tja, noem eens een niet-Westers land dat uitsluitend door interne veranderingen de beschaving van het Westen heeft benaderd. De geesten van de Russen zijn door en door corrupt.

De enige manier om dat volk wat beschaving bij te brengen is kolonisatie en onderwerping zoals met nazi-Duitsland. Zaken die in een nucleaire wereld niet meer mogelijk zijn.
Zuid Korea
Taiwan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 1 december 2022 @ 10:43:04 #296
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206890426
Wat een dom gezwets zeg.

- Elke overheid kan eigendommen onteigenen. Niet 1 uitgezonderd
- Investeren doe je om er aan te verdienen. Dus wil je een aardig rendement hebben, investeer je daar waar de economien het sterkst zijn -> het westen
- Voor investeren heb je wel geld nodig. Want zonder centjes valt er niet te investeren, wie heeft er geld -> het westen

Maar volgens trol wappie gaat het westen nu niet meer investeren - in zichzelf.
&lt;signature here&gt;.
pi_206890483
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:43 schreef ExTec het volgende:
Wat een dom gezwets zeg.

- Elke overheid kan eigendommen onteigenen. Niet 1 uitgezonderd
- Investeren doe je om er aan te verdienen. Dus wil je een aardig rendement hebben, investeer je daar waar de economien het sterkst zijn -> het westen
- Voor investeren heb je wel geld nodig. Want zonder centjes valt er niet te investeren, wie heeft er geld -> het westen

Maar volgens trol wappie gaat het westen nu niet meer investeren - in zichzelf.
Stukje uit the Telegraph https://archive.ph/DvHH1
  donderdag 1 december 2022 @ 10:55:11 #298
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206890524
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:51 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stukje uit the Telegraph https://archive.ph/DvHH1
putin heeft wel meer rare ideeën.
&lt;signature here&gt;.
pi_206890527
quote:
Whut a heap of bullcrap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 1 december 2022 @ 10:58:13 #300
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206890548
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:51 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stukje uit the Telegraph https://archive.ph/DvHH1
Maar over investeren hebben we het maar niet meer over, dus schakelen we over naar gas ofzo?
&lt;signature here&gt;.
pi_206890557
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:51 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stukje uit the Telegraph https://archive.ph/DvHH1
Reden te meer om Oekraïne te steunen in deze oorlog ^O^
We gaan toch niet buigen voor een despoot die Europa zijn wil wil opleggen door onze energie infrastructuur aan te vallen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')